Gjest lillebøll Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg hadde byttet lås og latt være å fortelle noe til henne. Kan jo være greit din svigermor vet om dette så hun forstår hvorfor dere bytter lås og holder henne utenfor livet deres. Hvor gammel er denne personen? Endret 28. mars 2008 av lillebøll
Søs Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Uff, dette hørtes ille ut! jeg ville, som de fleste her, byttet lås. Vær obs på at hun kan nevne dette og da er det jo kjekt å kunne si at man ikke vil ha samme henndelsen med sectritas og kattemat i senga igjen Greit man skal strekke seg litt, men jeg synes dette er over alle grenser (i alle fall mine grenser)
Midna Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 Huff, dette hadde jeg virkelig ikke godtatt! Lykke til med praten i kveld!
Flua Skrevet 28. mars 2008 #24 Skrevet 28. mars 2008 Makan til oppførsel! Jeg hadde nok vurdert ifht hvor gammel denne peronen er. Voksne folk tåler å bli fortalt at de ikke kan ta seg til rette i andres hus. Hun har da ingenting med å ha nøklene til deres hus.
Gjest Reka Skrevet 28. mars 2008 #25 Skrevet 28. mars 2008 1. Bytt lås uten og si noe 2. Snakk med mannen og få han til og snakke med henne (evt sett dere ned og snakk sammen alle tre 3. Snakk med den ekte svigermoren din om saken, det er jo hun som er moren hennes så kanskje hun har noen råd Lykke til!
Midna Skrevet 28. mars 2008 #26 Skrevet 28. mars 2008 Samme om dere bytter lås eller ikke så tror jeg at jeg ville krevd husnøkkelen tilbake. Bare for å understreke at hun ikke har noe med å ha nøkkel til deres hus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå