Gå til innhold

Faan er det no vits???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest China

Hei alle.

Jeg er sammen med Kjæresten min igjen. det har vært slutt et år men vi prøver igjen.

probleme mitt er att jeg ikke er sikker på om dette er riktig for meg eller ikke. et sekund vil jeg bare gjøre slutt på det. I det nest er jeg sikker på at dette er mannen jeg har lyst til å gifte meg med en gang.

Jeg føler at han ikke egentlig er glad i meg, jeg er en person som blir usikker når jeg får lit opmerksom het, kos osv og det er viktig for meg at gutten min spørr om jeg vil være med på tin ikke bare sier at det er opp til hva jeg har lyst til, da føles det som om det ikke betyr noe for han om jeg er med eller ikke.

forviret og litt trist.......... og egentlig jævlig irritert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan høres ut som om du kunne trengt litt mer tid for deg selv før du tar en avgjørelse på om du vil leve sammen med denne mannen eller ikke. Jeg har vært gjennom noe av det samme. Jeg flyttet ut et-par ganger, men kom tilbake igjen fordi jeg "ville gjøre alt i min makt for at ting skulle fungere", og jeg lot meg også overtale av ham. Ting skulle bli så bra nå osv osv. Når jeg flyttet ut for 3'de gang, var jeg 100% sikker i min sak. Ingenting hadde blitt bedre, faktisk bare verre. Og jeg måtte fortelle meg selv at det faktisk VAR en grunn for at jeg hadde flyttet ut tidligere. Og de grunnene ble ikke borte.

Jeg vet ikke hvor gammel DU er, men når man er "voksen", mener jeg at man er formet som menneske. Hvis man ikke fungerer sammen, skal det mye til (om ikke umulig) for at et menneske klarer å forandre seg for et annet menneske. Dessuten skal ikke det være nødvendig. Hvis man ikke kan trives og ha det godt sammen slik som man er, er det ikke meningen.

Kjærligheten skal ikke være en evig kamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klappe på hodet*

*trøste-trøste*

Vel, jeg har egentlig ikke noe annet råd til deg enn å lytte til din indre stemme. Det er den eneste rettlederen du har fått tildelt, og det er opp til deg hvor mye du skal høre på den eller ei.

Det stemmer sikkert at han ikke er like glad i deg, om du føler det slik. Men noenganger kan 'stemmen' være vanskelig å få tak i.....

Jeg ville tatt en pause...selv om dere nettopp er kommet sammen igjen...

Lykke til, og husk:lytt til deg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

høres ut somen situasjon jeg har vært borti!

SLÅ OPP!!

han er ikke den rette for deg

usikkerheten må komme deg til gode!

ikke lur på om han er glad i deg, spør heller deg selv om du virkelig er intr. i han og er glad i han... det virker ikke slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei!

Jeg får ikke inntrykk av at det var særlig lurt av dere å bli sammen igjen. Du sier jo at du er usikker på både hva du føler for ham og hva han føler for deg...

Jeg har ikke vært i samme situasjon selv (heldigivis), men jeg mener at et brudd må være et brudd! Selvom man har mange fine minner fra et forhold, og kanskje etterhvert glemmer hvorfor man gjorde det slutt, så ikke glem at det faktisk BLE slutt - og at dette sannsynligvis hadde en årsak!

Jeg vet mange som har hatt pauser som har ført til at de har funnet sammen igjen, men det er også veldig ofte at det definitive bruddet kommer etter gjentatte pauser.

Ikke gjør deg selv så vondt - få opp øynene for at det finnes andre gutter der ute! Ikke klamre deg fast til fortida - deg gjør deg bare trist!

Jeg ønsker deg lykke til jeg, uansett hva utfallet av denne usikkerheten din blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, enig med deg.

Det er ingen vits, når du føler det på denne måten!!!!!!!

Veldig dårlig utgangspunkt for noen som er i et forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...