Gjest lurer-litt Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 er det stygt og unormalt hvis klitoris stikker litt fram øverst mellom kjønnsleppene, uten at man er opphisset og kåt, og uten at man skrever eller tar leppene fra hverandre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Unormalt er det vel ikke. Vi er alle skapt forskjellig. Men om det er stygt er opp til øyet som ser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Det er verken unormalt eller stygt - tror underlivet har sine naturlige variasjoner. Usikre guttunger vil kanskje synes det er rart, men ikke skikkelige menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Har sett mange, men har til gode å se ei jente som er stygg nedentil, så det er bare å slappe av.... Dere er som oss, like forskjellige, og godt er det.... det er det som gjør det så spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Folk ser jo forskjellig ut i trynet så hvorfor ikke i underlivet????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattulv Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Stor klitoris er veldig opphissande for meg. Det kan elles ha samanheng med mange mannlege kjønnshormon. Då kan du også ha tydeleg hårvekst, evt skjeggvekst. Har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 Nattulv, man kan ikke spørre damene på forumet om de har skjeggvekst (selv om de fleste har det), noe folkeskikk er ikke å forakte. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 #8 Del Skrevet 7. mai 2003 "Stop, you guys are killing me!!" Hva Anafugia egentlig sier er:" :o " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 Helt normalt - vi er alle forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Aldri sett en mus jeg ikke syntes var fantastisk nydelig eller en klitoris jeg ikke hadde lyst til å slikke litt på Ta det helt med ro, lurer-litt! Tenk ikke mer på det og skift navn til lurer-ikke-lenger ... Når skal jenter lære at når det gjelder rumpe/pupper/mus er det ikke utseende som teller, men tilgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 finner ikke min klitoris jeg! tror jeg.. kjenner den da men den er meget godt skult ihvertfall.. kan vel såvidt se den. Kanskje litt jobbigt for gutta, lete etter'n.. Og har store indre kjønnslepper jeg lenge har mislikt. men nå hjelper det! ikke så værst, følsomme er de også :blunke: Jaja.. Alt er godtatt right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Vi finner nok fram til den og, skal du se, Gjest... Moro med letinga og da... Merkelig dere jenter ikke synes det samme om å lete seg frem på oss gutta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 Vi finner nok fram til den og, skal du se, Gjest... Moro med letinga og da... Merkelig dere jenter ikke synes det samme om å lete seg frem på oss gutta... Uhmm...enten har gutta en, eller så ikke...(ÅH!!..Urk!! vel å merke om han KLIPPER hårene litt der nede da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå