Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Beklager men da misforsto jeg nok deg litt nå du sa

Jeg trodde du mente at moren prøvde å tvinge henne til å dra til faren og at hun derfor skulket og sa det hun gjorde.

Jeg påstår ikke at alle som blir mobbet er dømt til å bli mobbeofre resten av tiden. Jeg forteller bare at jeg ble mobbet videre selv om jeg flyttet.

Det er noe av oss som har dårlig selvtillit og som ikke er så flinke til å skape gode relasjoner og få venner. Og det finnes alltid noen mobbere som leter etter sånne som oss som de kan hakke på.

Noen klarer å profilere seg på en helt annen måte når de flytter til nytt sted. Noen klarer å få seg et helt nytt liv. Mens andre (med litt mer heavy problemer) ikke kan legge alt bak seg og tar med seg innstillingen sin og de psykiske problemene sine. Da er det ikke alltid like lett. Og skuffelsen blir da enda større fordi man trodde at nå skulle alt bli så bra.

kjenner alt for godt til det med falske forhåpninger..derfor har jeg begynt å ikke forvente noen ting, men håpet forblir. uansett på godt og vondt så er det likevel forandring...det var noen som sa noe tidligere om avlastning...det var en veldig god ide. slik at jenta kan ha en annen voksen person som støttekontakt. da vil hun kanskje føle at det er noen andre foruten familien som støtte. psykolog timer får man ikke så ofte...og ved en støtt.kt så kan hun bli mer aktivisert enn det moren har å gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...