Olse Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Heisan. Nå står det over til den store dagen. Begynner å småkrible litt men hadde egentlig forventet å være enda mer nervøs 3 dager før. Hvordan har dere andre som det nærmer seg for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta5 Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei ! Ønsker deg lykke til ! Det kribler voldsomt i meg....24 dager igjen ! Aner ikke hvordan jeg skal klare med igjennom de siste dagene. Har allerede problemer med å få sove....tenker, tenker og atter tenker på alt som MÅ gjøres !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Har det på akkurat samme følelsen Zeta5!!! Jeg fikk nerver allerede før påske.... Har vært og tilpassa kjolen idag, med smykker og alt og følte meg som en prinsesse!! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei Olse! Vil ønske deg lykke til på lørdag! Nyt dagen! Jeg vet du har en utrolig flott kjole, jeg misunner deg den!! Klem fra Cilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Stå på - dere får en flott dag. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå