Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei Jeg lurer på hvilket undertøy jeg skal ha til kjolen min, fant et "greit" torsolette/korsett(??heter det det???), en hel sak uten stropper, holder inn litt av hvert. Den kostet 1200,- men jeg var ikke så fornøyd at jeg tror jeg vil bruke den flere ganger, men grei fordi jeg trenger litt push up og fant ingen andre som var slik :oops: Synes det var mange penger for noe jeg ikke var helt fornøyd med.. Jeg må ha noe stroppeløst, push up og den må sitte lavest mulig ned framme i midten(forsto dere det? :oops: )for ikke å synes. Hvilket undertøy bruker dere, og hva koster det? Brud om 1,5 måned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei. Jeg bestilte mitt korsett fra USA og betalte ca 500 kr for mitt. Det er i god kvalitet og jeg tror ikke jeg kunne funnet noe bedre. Her er linken hvis du vil se. http://www.henryandjune.com/hj/stprod.asp?...48%2E2705902778 Jeg har ikke så store pupper så det blir ikke så vulgært på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei Synes det var mange penger for noe jeg ikke var helt fornøyd med.. Jeg må ha noe stroppeløst, push up og den må sitte lavest mulig ned framme i midten(forsto dere det? :oops: )for ikke å synes. Hvilket undertøy bruker dere, og hva koster det? Sjekk ut http://www.bryllupsweb.no, i nettbutikken der finner du noen torsoletter som ser ut til å holde inn og pushe opp og i det hele tatt Prisene var fra rundt 500 til 1300, såvidt jeg husker. Mvh Pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Kjøpte vanlig bh, stringtruse og stay-ups på Lindex og H&M Hadde egentlig tenkt på torsolett, men syntes det var litt mye penger for så å bare bruke det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har kjøpt torsolette og truse i samme, og strømper betalte tilsammen 1700kr... Masse penger Men, er til gjengjeld helt fornøyd!!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har akkurat kjøpt meg nyderlig undertøy til bryllupet, og betalte 1300 kroner for hele greia, dvs. korsett, truse, stay-ups og strømpebånd i samme serie. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg måtte ut med 2500kr for torselette og truse. Strømpebuksene kjøpte jeg i går for 250kr. Siden jeg er 75F og måtte ha stroppeløst, hadde jeg ikke noe valg av torselette. Den er lys gul, med rutete mønsker. Ikke sånn jeg hadde tenkt meg brudeundertøyet mitt, menmen. I 75 E blir det litt trangt, men jeg får vel satse på at struttende pupper slår an denne gangen ogs (pleier det når jeg må ty til for små BHer). Bare trusa kostet nesten tusenlappen og jeg tenke meg om mange ganger før jeg kjøpte den, men jeg ville i alle fall ha fullt sett under kjolen, når jeg ikke fikk skikkelig brudeundertøy en gang. G-string selvfølgelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 7. mai 2003 #8 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ga 990,- for torsolette hos Christiane. Vel verdt pengene, for når man først er vant til å ha torsolette, så kan man ikke gå med fin kjole uten det! Bruker det masse, altså. Truse 130,- på Cubus, stockings kostet vel en snau hundrelapp, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg kjøpte torsolette hos Christiane i Oslo og var veldig fornøyd med det. Betalte 990 kroner. For stringtruse betalte jeg 250 kroner og for strømper 150 kroner. Slik så det ut: http://shop.christiane.no/shopownerdesign/...mg/undertøy.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg kjøpte torsolette hos Christiane i Oslo og var veldig fornøyd med det. Betalte 990 kroner. For stringtruse betalte jeg 250 kroner og for strømper 150 kroner. Slik så det ut: http://shop.christiane.no/shopownerdesign/prodimg/undertøy.jpg Jeg synes dette var veldig pent - hvor hold-inn og push-up er det, hvis du skjønner hva jeg mener ? Mvh Pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har det samme torsolettet som Augustbrud, men valgte truse istedet for string. Torsolettet pusher bra opp, og holder meget bra inn (noe jeg trenger litt hjelp til ). Jeg kan anbefale dette på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Men skal alle dere ha strømper? jeg er ikke helt fan av strømper, men mer glad i strømpebukser. Det ser jo helt teit ut, men er liiiivredd at strømpene skal falle ned/rulle seg ned! Hva gjør dere? MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg hater strømpebukser og elsker strømper, så valget var greit for meg. Vet at flere bruker strømpebukser hele dagen, og bytter heller til strømper på kvelden for å se litt mer sexy ut. Jeg hadde strømper i holderene på torsoletten min, og det er jo nesten umulig at de skal dette. Da er det lettere at stay ups’ene sklir ned synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 8. mai 2003 #14 Del Skrevet 8. mai 2003 MissS: Strømper er ikke så ille. Men føler du deg ukomfertabel, så dropp de og velg strømpebukse i stedet! Prøv å gå med strømper et par ganger før den store dagen. Jeg går sjelden med strømper. Jeg stoler ikke på de med silikonbånd; Stay ups. De sitter enten for trangt, eller detter ned.. Og ofte har jeg for korte og trange skjørt til å bruke strømpeholdere.. Så det skal ikke være greit. Miniskjørt moten er ikke pent for strømper!! Hi hi Men man føler seg faktisk litt fresh med strømper.. På 17.mai skal jeg ha det. Har en kjole som går litt over knærne, og hvis den ikke er for trang, så prøver jeg meg på strømper og strømpeholdere. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 9. mai 2003 #15 Del Skrevet 9. mai 2003 Stockings er da mye mer behagelig enn strømpebukse!? Dessuten sitter de jo fast i holderen, så de kan ikke skli ned, og ikke strammer de som stayups kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pulsatilla Skrevet 9. mai 2003 #16 Del Skrevet 9. mai 2003 Synes også strømper er mer behagelig enn strømpebukse! Forutsetter jo at man har et torselett med strømpeholdere eller en skikkelig strømpeholder. hadde en gang en billig Lindex-variant som hadde dårlige fester og som skled - ubehagelig! Undertøyet mitt på bryllupsdagen: torselett og stringtruse, strømper. Ble nok litt dyrt, ja - men det satt så fint Hadde ikke størrelsen min i rette farge her hjemme, så nå har jeg bestilt via http://www.figleaves.com/uk/ så ligger det og venter på meg på slottet "vårt" på den store dagen:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 9. mai 2003 #17 Del Skrevet 9. mai 2003 Takk for linken, Pulsatilla! Fant denne som var fin.. Må se mer på hva annet de har. Mye bra merker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. mai 2003 #18 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg vet ikke om jeg helt tør å bestille torsolette til Den Store Dagen på nett - jeg vil nok i så fall gjerne prøve det først i en butikk *pyse* Det er litt forskjell på fasong og passform på de forskjellige merkene, og jeg vil være sikker på at jeg finner noe som sitter perfekt på meg Mvh Pusekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. mai 2003 #19 Del Skrevet 9. mai 2003 Litt OT, men jeg vil bare sette min pris på undertøyet litt i perspektiv. Kr. 2.500,- måtte jeg ut med for torsolette og truse. I dag var jeg i en undertøysforreting for å lete etter stropper til kjolen. Jeg må ha og de må syes fast. Endte opp med å prøve sårt trengte BHer. 6 stk fikk jeg prøve og 3 av de var gode nok til å kjøpes. Kr 1.800,- måtte jeg ut med for 3 BHer. Det eneste staten gir meg er 6 års ventetid på brystreduksjonsoperasjon :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pulsatilla Skrevet 10. mai 2003 #20 Del Skrevet 10. mai 2003 Felix, det er den jeg har kjøpt! :D Kjempelekker på også (har prøv den i blått i Oslo) Husk hvis du bestiller noe der, at det kan komme norsk moms på hvis det sendes til Norge... Pulsatilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå