Jusy me Skrevet 11. mai 2003 #21 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg ville ønsket meg tusen nye ønsker også hadde jeg ønsket alt det jeg og mine nærmeste trengte.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. mai 2003 #22 Del Skrevet 12. mai 2003 1. Et kne som fungerer slik at jeg kan fortsette i Forsvaret. 2. Ingen økonomiske bekymringer eller negative overraskelser. 3. At man kan slutte å dømme meg etter det jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. mai 2003 #23 Del Skrevet 12. mai 2003 1. Fred i verden 2. Skole for alle barn 3. Sykehustilbud for alle Mer dagligdagse ønsker for meg selv: Å være lykkelig med min kjære resten av livet Slippe økonomiske bekymringer Snille barn (dvs ikke kriminell, narkoman, frekk osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. mai 2003 #24 Del Skrevet 12. mai 2003 Hmmmmmm.... 1. Fred på jord 2. All sykdom og elendighet ble utslettet 3. En konto som aldri blei tom.. Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 12. mai 2003 #25 Del Skrevet 12. mai 2003 1. at alle i hele verden fikk det bra 2. at jeg vant 20 mill i lotto 3. at jeg fikk tre nye ønsker....? MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maz^ Skrevet 12. mai 2003 #26 Del Skrevet 12. mai 2003 1: at diabetesen forsvinner, slik at tilhørende komplikasjoner opphører 2: at det neste året ikke ødelegger meg fysisk og psykisk 3: at ting kan bli bedre, ikke bare verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. mai 2003 #27 Del Skrevet 12. mai 2003 DEN PERSONLIGE OG EGOISTISKE VERSJONEN : 1) At forholdet med sambo blir litt bedre,- vært mye trist og kommunikasjonsproblemer nå :cry: :cry: *deppe* 2) At psyken min stabiliserer seg litt, og at jeg har energi og overskudd til å gjøre en god jobb / skolegang 3) At jeg får en fast jobb så jeg kan få råd til bl.a lappen, og en splitter ny snerten Rover DEN IDEALISTISKE SNILL-JENTE VERSJONEN : 1) At all krig og sult og sykdom var vips borte vekk 2) At alle kan godta hverandre på tross av religion, kultur, kjønn, legning, filosofi, osv... 3) At mange dyr og sjelden natur, ikke lenger var utrydningstruet, og svinner hen. Bevare alle de vakre skattene i naturen overalt i verden Men jeg kan fortsette i det evige..... Diva, funderende og undrende..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 12. mai 2003 #28 Del Skrevet 12. mai 2003 Damn, her var det mye "krig-og-fred-og-sånt". ¤m-ling - som bare ønsket seg nye, røde sko :oops: ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 12. mai 2003 #29 Del Skrevet 12. mai 2003 Da ville jeg ønsket meg: 1. at vi ble gravid snaaart 2. at jeg ble frisk 3. at pappa ble kvitt tinitusen han sliter sånn med.. Det var mine ønsker ( og en haaaug med penger... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. mai 2003 #30 Del Skrevet 13. mai 2003 Damn, her var det mye "krig-og-fred-og-sånt". ¤m-ling - som bare ønsket seg nye, røde sko :oops: ¤ Hadde du ikke angret litt hvis du fikk 3 ønsker på ordentlig, og alt du endte opp med var røde sko? Ikke en liten leilighet eller sydentur engang???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 13. mai 2003 3. At man kan slutte å dømme meg etter det jeg har gjort. Hva har du gjort? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mai 2003 #32 Del Skrevet 14. mai 2003 Mine ønsker er pr. 14.05.03: - At jeg slapp å miste min ufødte sønn. - At eksen min ikke hadde kjørt så fort og kræsja - At alle har det bra.. Soleis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå