Gå til innhold

Dusjer dere sammen?

Dusjer dere sammen?  

89 stemmer

1. 1. Dusjer dere sammen?

• Ja
      20
    • Nei
      20
    • Innimellom
      52

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Niks, vi dusjer ikke sammen. Jeg liker vannet skåldhett, det gjør ikke mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi dusjer ikke sammen her hjemme, dusjkabinettet er bittelite og føles ikke som om gulvet solid nok til to stykker ;) Når vi er hjemme hos foreldrene mine så dusjer vi alltid sammen, de har en svææær dusj. Synes det er veldig koselig å dusje sammen!

Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Gjest StoreSky
Skrevet

Vi dusjer ofte sammen! Sjeldent alene. Barbering av armhule/bikini-linje skjer når han er gått ut av dusjen, så tar jeg "siste rest" alene. Eller han avslutter alene.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi dusjer normalt sett sammen. Vi bor i blokk, og om morgenen er det helt umulig å dusje. Det finnes ikke trykk oppover i etasjene når alle husstandene under oss dusjer! Så da blir det at man dusjer sammen om kvelden. Det er veldig koselig, uansett om det ender opp med å bli noe mer enn bare dusjing:) Deilig måte å avslutte dagen på.

Skrevet
Hvordan ser en sex-dusj ut? :fnise:

Jeg synes det er koselig å dusje sammen, men bare i helgene når vi har god tid, fordi det som oftest fører til mer enn bare dusjing :sjarmor:

Jo, det skal jeg si deg... en sex-dusj har et dusjhode formet som en penis. Knottene er formet som baller, og mannfolk flest tror jeg har et problem med at man vrir på knotte-ballene for å skru på dusjen...

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Det hender. Hvis vi har trent sammen f.eks, og ikke gidder å stå i kø. Men hvis vi hadde hatt trang dusj, ville det blitt for mye styr.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Ja, vi dusjer sammen, men ikke alltid.

Skal jeg barbere leggene og frisere andre områder, så foretrekker jeg å være alene.

Men har vi god tid, og begge har lyst på en dusj, på f.eks. en søndags morgen, så hopper vi like gjerne inni sammen.

Mest for kosens skyld, for det det blir ikke så effektivt og varmt som det vanligvis er... Må stå og holde rundt hverandre for å holde varmen begge to, he he. Og det ender som regel med at han tar meg bakfra i en imponerende balansemanøver oppi badekaret :-) Men så er det jo utrolig kos å vaske hverandre, både hode og kropp, he he. Intimt og deilig!

Skrevet

Kun hvis vi er på hotelovernatting, alene, og det er stor nok dusj.

Skrevet

hadde vi hatt stor nok dusj hadde vi nok gjort det.

de gangene vi har gjort det har det vært sexuelt

Skrevet

Vi dusjer sammen så ofte vi kan. :) Synes det er kjempekos.. Dusjen er i overkant liten da, men det er ikke noe problem.

Overasket over at det var så mange her som dusjer jevnlig sammen med sin kjære faktisk.

Skrevet

Nei, det er maaange år siden det, det var før barn og etter at man nettopp hadde treftes...

Skrevet

Innimellom, men ikke så særlig her vi bor nå, det er bare så lite plass. Ellers - gjerne... :hjerter:

Skrevet

Vi dusjer alltid sammen!

Men er ganske heldig, for har en stor dusj med plass til to :)

Og innimellom hopper vi opp i badekaret, og bare koser oss, med masse skum og greier :)

Kjempekoselig! :)

Skrevet

Vi dusjer sammen et par ganger i uka i alle fall. Synes det er koselig :)

Skrevet

jeg vil også dusje sammen med min mann..

men han har alltid en unnskyldning :sur:

Skrevet

Huff nei. Da måtte jo mannen min se meg uten sminke! :hår:

Og i tillegg er det trangt og styrete...

Gjest lillebøll
Skrevet
Huff nei. Da måtte jo mannen min se meg uten sminke! :hår:

Tenk på min da som må se meg daglig med rennende ugleøyne siden jeg faktisk aldri vasker av sminken først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...