Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Dusjer dere sammen?

Dusjer dere sammen?  

89 stemmer

1. 1. Dusjer dere sammen?

• Ja
      20
    • Nei
      20
    • Innimellom
      52

Fremhevede innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

Noe vi begynte å diskutere under morrasdusjen i dag er om det er normalt og dusje sammen? For jeg er vant til det, mens han er ikke det.

Hva er normen om det finnes noen? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi er alene hjemme så. Og det er mer kosedusjing enn bli-rein-dusjing.

Gjest Mirina
Skrevet

Det skjer, men da er det for kosens skyld. Når jeg dusjer for å dusje vil jeg gjøre det alene. Synes det er styrete å vaske hår og barbere legger med en ekstra person i dusjen.

Skrevet

Kosedusjing i såfall...morgen dusjen er min...kveldsdusj derimot.... :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Har gjort det et par ganger, men synes ikke det er noe særlig. Er såvidt plass for to, så vi må rullere for å stå under strålen! dessuten er han så mye høyere enn meg at jeg får alt vannet i ansiktet.

Gjest Tigress
Skrevet

Det er ikkje plass til både han og meg og vatn samstundes i dusjen vår, så nei.

Skrevet

Nei. For trangt og styrete.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Sjelden. Det blir trangt og vanskelig å få vasket seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Av og til, men det er som flere er sier - for kosen skyld, ikke for miljøet eller vaskingens skyld.

Det beste er å dusje alene.

Skrevet

Nei, det må jo være skikkelig upraktisk..

Skrevet

For kosens skyld ja... ;)

Men ikke hver gang da...

Skrevet

Sjelden. Synes det er upraktisk selv om vi har god plass. Når vi gjør det blir det mer kosedusjing som andre over her har sagt.

Skrevet (endret)

Ikke akkurat nå som vi har liten baby i huset, men vanligvis gjør vi det stadig vekk. Mannen var ikke vant til det i det hele tatt da vi møttes, men i løpet av de første årene våre sammen dusja vi alltid sammen. Jeg tror jeg kan telle på ei hånd antall ganger jeg dusja alene de første to årene av forholdet vårt ;) Etterhvert har vi skifta jobb og slikt, så det er tidsmessig mer praktisk å dusje hver for oss, men vi passer på å dusje sammen innimellom. Til og med da jeg hadde gigantmage og vi sto pressa opp i hvert vårt hjørne for å få plass. Det er jo så koselig :)

Endret av Trampe
Skrevet
:Nikke: Som regel gjør vi det, men snart er jeg vel for stor til å få plass inni dusjen sammen med mannen :trist::fnise:
Skrevet (endret)

Ja, senest for et kvarter siden faktisk! Kjekt å ha noen som kan skrubbe en skikkelig på ryggen i ny og ne, det trenger ikke alltid å føre til noe mer selv om det av og til gjør det... :)

Men det er ikke så ofte vi dusjer sammen.

Endret av Meaty
Gjest Fisk73
Skrevet
Noe vi begynte å diskutere under morrasdusjen i dag er om det er normalt og dusje sammen? For jeg er vant til det, mens han er ikke det.

Hva er normen om det finnes noen? :ler:

Innimellom... Som regel så dusjer vi hver for oss av den naturlige grunnen at han står opp en time eller to før meg. Men klart, det er lettere å dusje alene, vi har nå en ALT for liten dusj, så det blir trangt, og mange shampooflasker og slikt ramler på tærne.. auauauau

På den andre siden, så er vi begge kosete av oss så vi LIKER å dusje sammen, både kosedusje og vanligdusje, greit å få vasket ryggen innimellom :fnise:

Skrevet

Kommer helt an på om det er en sex-dusj eller ikke.

Skrevet

Sjeldent, det blir trangt og upraktisk.

Skrevet (endret)

Hos oss er det for liten varmtvannstank til at begge kan dusje hver for seg i et tidsrom på mindre enn 8 timer. Den er ødelagt og desverre blitt værre med tiden. Vi dusjer sammen hvis vi skal på besøk eller det ble slik at vi begge "måtte" dusje akkurat da. :hinthint: Som sagt for kosens skyld.

Men som oftest dusjer vi hver for oss, men da annenhver dag. :P Ellersk rekker jeg bare å fukte håret og få shampoen oppi før det blir isende kaldt, eller kjærsten står der med såpe i håret og under armene midt i døra til badet og roper, "Trodde du skulle ta en kjapp dusj jeg?" Og det gjorde jeg også, vasket bare kroppen og fuktet håret

Så slik er det her i gårn ;)

Edit: Skriveleif

Endret av Jane F.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...