Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Heia! Har noen av dere erfaring med bruk av st.tropez selvbruning system?? Har dere prøvd det hjemme først uten å gå til salongbehandling først?? og hvordan ble resultat?? Anbefaler dere å prøve dette?? Jeg har aldri brukt selvbruning før, så trenger tips på hvilke produkter som er best for en nybegynner og som gir fin farge til en lys hud?? klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Har erfaring med Lancome sin selvbruningskrem. Vet ikke helt jeg...syns man blir litt gul av disse kremene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Junebug i.i. Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tok St. Tropez behandling i salong for første gang på fredag. Det er dyrt og mye styr - men resultatet blir kjempe fint. Pent og naturlig, med lite skjolder. Fargen skal vare i ca en uke. Man kan kjøpe produktene å gjøre det selv, men det blir anbefalt å få det gjort i salong først. Jeg vet ikke hva produktene koster uten behandling i salong. Jeg kom til salongen, fikk peeling, dusjet og ble smørt inn. Alt dette tok 1,5 time og jeg betalte 875 kroner for det. Kremen skal sitte i i fire timer før du kan dusje. Jeg var skikkelig skjoldete (det er den før man dusjer)og tok taxi hjem, hadde ikke lyst til å sprade rundt i byen sånn! Jeg hadde på meg løssittende klær. Du må ikke svette eller vaske deg i disse fire timene, du må heller ikke trene på 48 timer. Det var deilig å fa dusjet etter disse fire timene!! Fargen var lys gylden etter dusjen, men ble sterkere og sterkere og i løpet av noen timer var det en fin, naturlig hudfarge. Hvilken farge du får er avhengig av din naturlige hudfarge. Jeg er lys og fikk en naturlig brun hudfarge. Det er veldig mye styr med dette, men jeg gjorde det fordi jeg har lyst til å være brun på bryllupsdagen min og jeg har ikke vært fornøyd med vanlige selvbruningskremer. Jeg testet det ut nå og var veldig fornøyd med fargen. Så til tross for alt styret skal jeg gjøre det en gang til før bryllupet. Men det blir nok ikke en vane, det har jeg hverken økonomi eller tålmodighet til! Jeg velger å gå til salong også andre gangen jeg skal ha St. Tropez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Er du ute etter selvbruningskrem for ansiktet, eller for hele kroppen?? En krem jeg kan anbefale, er den fra Decleor, da blir man absolutt ikke gul. Ellers synes jeg at jeg får veldig lite farge av de aller fleste selvbruningskremer jeg har testet. Akkurat nå tester jeg flytende selvbruning med farge (som gammeldags kastanjevann) fra Académie, men vet ikke om den er å få kjøpt i Norge. Fargen blir veldig fin, men holder ikke særlig lenge. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 oops , jeg glemte visst å logge meg inn. Siste innlegg er mitt... M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browneyes Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg bruker selvbruningskrem bare i ansiktet og halsen og jeg har testet mange. Den aller beste er Bronze fra Dior. Den gir en nydelig farge som holder lenge og...ikke minst, den gir ikke skjolder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 Fikk nettopp tips om betakaroten fra Solaray som kjøpes på helsekost. Søsteren min, som bare blir rød i solen, skrøyta veldig av dette. Har ikke prøvd selv enda men går utifra at det er noen slags piller man spiser. Så det skal prøves! Kan søsteren min få farge av det burde jaggu jeg også klare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har kjøpt st.tropez selvbruningskrem på www.lookfantastic.com (den kostet 25 pund), og den er kjempebra, den er i skumform, den ser grå ut med en gang, og man blir grå på hendene,(har tatt dattera mi på fersken) men det går fort vekk,ikke ta den på rett før du skal gå ut (hendene). Den tørker på 1 min. og fargen blir kjempefin, det ser veldig naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå