Gjest Veronica Mars Skrevet 29. mars 2008 #41 Skrevet 29. mars 2008 Fikk du ikke med deg dette innlegget? Så om Aruba hadde vært en mer integrert del av Nederland på samme måte som kanariøyene er av Spania hadde man altså blitt ledd av om man trodde man hadde vært i karibien?
Tropehus Skrevet 29. mars 2008 #42 Skrevet 29. mars 2008 ..Man har vært på en av Kanariøyene? Sånn rent geografisk sett ligger jo disse øyene rett utenfor Afrikas kyst, men allikevel synes vel Kanariøyenes innbyggere at de hører til Europa pga de er en del av Spania. Ja, hva synes du? Eh.. NEI! Hvorfor skulle du ha behov for å si det?
aline Skrevet 31. mars 2008 #43 Skrevet 31. mars 2008 Nei, jeg ville ikke sagt at jeg hadde vært i afrika om jeg hadde vært på Tenerife. Når jeg reiste til afrika, så mellomlandet vi i tenerife FØR vi fløy videre til gambia.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #45 Skrevet 31. mars 2008 Herlighet, var det ikke nok med Tyrkiatråden??
Lillie Skrevet 1. april 2008 #46 Skrevet 1. april 2008 Slike tråder som dette har en tendens til å bli morsom. Jeg var nettopp på Gran Canaria, men har aldri vært i Afrika.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #47 Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg ville ikke sagt at jeg hadde vært i afrika om jeg hadde vært på Tenerife. Når jeg reiste til afrika, så mellomlandet vi i tenerife FØR vi fløy videre til gambia. Men du kan jo mellomlande i Afrika også, f eks i Egypt, før du lander der du skal, fortsatt i Afrika... Hva med Madagaskar, er det i Afrika? De jeg har møtt som er derfra ser ikke så veldig afrikanske ut, og det er mange dyrearter der som ikke finnes på fastlandet.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #48 Skrevet 1. april 2008 Har man vært i Europa hvis man har vært på falklandsøyene?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #49 Skrevet 3. april 2008 Oj... Eg trodde Kanariøyene lå utenfor spanias kyst, eg. Oooooobs!
Gjest Birte Skrevet 6. april 2008 #50 Skrevet 6. april 2008 Madagaskar hører til Afrikanske kontinent. Og ellers - bruk litt vett da. ALLE vet jo at Kanariøyene er europeisk. Hadde trodd at vedkommende var mindre begavet hvis noen fortalte meg at de hadde vært i Afrika når de hadde vært på Tenerife. Ærlig talt!
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #51 Skrevet 6. april 2008 For å ha vært i Afrika, må man ha sett masse negre. Synes ikke de muslimske landene i nord heller kvalifiserer til begrepet Afrika.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #52 Skrevet 6. april 2008 For å ha vært i Afrika, må man ha sett masse negre. Synes ikke de muslimske landene i nord heller kvalifiserer til begrepet Afrika. Fy, deg! Det heter ikke neger lengre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå