ivanka Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 stay-ups. strømpebukser er djevelens verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jorunn KB Skrevet 13. mai 2003 #22 Del Skrevet 13. mai 2003 . strømpebukser er djevelens verk. AMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 13. mai 2003 #23 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har sverget til strømpebukse lenge, men har etterhvert blitt mer stay-up. Alt til sin tid og humør. Farvevalget avgjør også en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 14. mai 2003 #24 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har ikke funnet stayups som sitter (men så er det sikkert 10 år siden jeg prøvde da....). Ekle gummikanter som klenger seg til lårene mine, og svupp så sklir de ned (har veldig lange, ikke så tykke ben). Sverger til strømpebukser, men bruker helst ingen av delene... Strømpebukser med hold-in er fint for meg :blunke: . Lindex har noen som er veldig gode, og de sklir aldri en millimeter ned, slik stayups gjør. Skal jeg være ekstramegafin for kjæresten min kjøper jeg strømper (ikke staypus) med strømpeholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. mai 2003 #25 Del Skrevet 14. mai 2003 Synes også Stay-Ups er behagelige. Strømpebukser er liksom litt "vinterklær" for meg, på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 14. mai 2003 #26 Del Skrevet 14. mai 2003 I allefall ikke stay-ups... ille. Strømpebukser hater jeg, men en må jo bruke dem av og til alikevell. GUD så godt det er å ta dem av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mai 2003 #27 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har ikke funnet stayups som sitter (men så er det sikkert 10 år siden jeg prøvde da....). Ekle gummikanter som klenger seg til lårene mine, og svupp så sklir de ned (har veldig lange, ikke så tykke ben). Sverger til strømpebukser, men bruker helst ingen av delene... Strømpebukser med hold-in er fint for meg :blunke: . Lindex har noen som er veldig gode, og de sklir aldri en millimeter ned, slik stayups gjør. Skal jeg være ekstramegafin for kjæresten min kjøper jeg strømper (ikke staypus) med strømpeholder. Hvis stay upsene ikke sitter kan det komme av at du har smurt deg med fuktighetskrem samme dag som du skal bruke de, da glir de lettere ned. Det kan også være hvis du vasker de i maskina. Tøymykneren legger seg som et tynt lag utenpå gummien, og da fester den seg ikke. Sier ikke at du gjør noe feil her men.. bare ment som noen små tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drammensgjest Skrevet 14. mai 2003 #28 Del Skrevet 14. mai 2003 Føler meg mest vel i strømpebukser. Vanskelig å finne stayups som passer føttene mine, føler at de enten blir for lange eller for korte på låret. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 14. mai 2003 #29 Del Skrevet 14. mai 2003 Stay-ups ja, uten tvil. Når det nevnes, ja, jeg har strømpebukse under bunaden (men hvorfor? Jeg har uansett en gammel og STYGG "tights" fra tidelig 90-tall upenpå, og røde sokker til slutt....) Har ikke ansaffet røde stau-ups akkuat. Jeg er nemlig enda slik at jeg skal ha røde strømper (altså ugift) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 14. mai 2003 #30 Del Skrevet 14. mai 2003 Alt til sin tid' date=' bruker det som passer dagsformen best. Har funnet noen fantastiske tynne strømpebukser (som jeg må huske å kjøpe flere av *noterer*) som er lave i livet med en slags boxer del øverst. Utrolig gode å gå i. Tror jeg kommer til å sverge til disse en stund til så lenge de ikke går ut av produksjon. Blir lett litt klam av stay up strømper.. :oops:[/quote'] Helluu Arwen Hvilke merke er dette? Hørtes mye bedre ut enn vanlig strømpebukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Else Skrevet 15. mai 2003 #31 Del Skrevet 15. mai 2003 Det store flertall av mannfolk ønsker å se oss kvinner i strømper. Så hvorfor bruker ikke flere det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. mai 2003 #32 Del Skrevet 15. mai 2003 Helluu Arwen Hvilke merke er dette? Hørtes mye bedre ut enn vanlig strømpebukse! Merke er Oroblu. Helt fantastiske strømpebukser, og man kan bruke de under korte skjørt selv om det er en slik boxer kant på de. Ganske dyre da.. tror det er 149 for de. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torhild Skrevet 16. mai 2003 #33 Del Skrevet 16. mai 2003 Wolford har også denne typen av meget god kvalitet, men er like dyre som Oroblu. Oroblu har de av og til på tilbud på Cubus-butikker. Torhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. mai 2003 #34 Del Skrevet 16. mai 2003 Det store flertall av mannfolk ønsker å se oss kvinner i strømper. Så hvorfor bruker ikke flere det ? Ehemm...kanskje fordi de fleste av oss har oppdaget at vi lever i 2003, og derfor går i det som passer OSS best og gir pokker i hva det "store flertall av mannfolk" ønsker?!? Ærlig talt, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. mai 2003 #35 Del Skrevet 16. mai 2003 Eeegentlig stay-ups. Men har faktisk flere strømpebukser :-? Er ikke glad i strømpebukser og vil finne flere fine stay-ups, men ser faktisk ikke så mye av det at det gjør noe.... Men skal sjekke på Lindex :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #36 Del Skrevet 19. mai 2003 Eeegentlig stay-ups. Men har faktisk flere strømpebukser :-? Er ikke glad i strømpebukser og vil finne flere fine stay-ups, men ser faktisk ikke så mye av det at det gjør noe.... Men skal sjekke på Lindex :D Lindex har egentlig et ganske bra utvalg og er klart best av kjedebutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Else Skrevet 19. mai 2003 #37 Del Skrevet 19. mai 2003 Som svar til Nilma - Selvfølgelig skal du ikke la deg diktere til å gå i noe annet enn det du liker. Mitt poeng var bare at jeg synes det er litt merkelig at ikke flere bruker strømper når de kler seg opp. Det er jo for mannen vi pynter oss ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #38 Del Skrevet 22. mai 2003 Takk Else ! Hadde bare alle damer turt å innrømme det ? Hilsen en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #39 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det bare meg som har problemer med at jeg får en "valk" over og under strikken på stay-ups? Ikke mye lekkert det nei... Så jeg bruker stømpebukse til tross for kjærestens (og mine) ønsker om å bruke stay-ups... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 22. mai 2003 #40 Del Skrevet 22. mai 2003 Vurdert å prøve en størrelse større? Om du får "valk" så er den jo for liten da. Jeg har litt av det problemt med mine minste men ikke så mye at det er plagsomt, men de som er størrelsen større ser penere ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå