Gå til innhold

Aldersforskjell- hva gjør unge jenter attraktivt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg kan godt skjønne at folk reagerer, men hva med å respektere andre menneskers følelser og valg?

Hvorfor er noen følelser og valg mer riktige enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg må si meg veldig enig i det mange sier her, ikke minst det Kverula sier.

Jeg er selv sammen med en som er 12 år eldre enn meg. Jeg hadde nettopp fylt 18 når jeg traff han..altså hadde han nettopp fylt 30, men vi valgte å gi det en sjanse.

Klart han har opplevd mer enn meg osv, men vi har det veldig bra sammen på mange forskjellige vis.

I begynnelsen ble det veldig mye frem og tilbake nettopp pga aldersforskjellen. Det var ikke det at vi ikke fungerte sammen, men det var vel heller det at 12 år hørtes så mye ut. Og ja, det er nok også det, men man blir vel ikke sammen med noen pga alderen??Det må da være andre ting som teller?

Vi har ihvertfall et kjempegodt forhold nå, har vært sammen i snart 4 år, og jeg håper vi holder sammen for alltid. Selv når jeg er 38 og han 50... :D

I begynnelsen av forholdet vårt fikk jeg mye negative kommentarer på at jeg var sammen med en sånn gamling, mens han for det meste fikk positive kommentarer. Kameratene hans syns det var morsomt at ei så ung som meg ville ha en gamling som han :ler: , mens hans jentevenner kalte det barnerov..

Jaja, de om det :)

Ikke bry deg om hva andre sier og mener, det er DU som skal være i dette forholdet, ikke dine kompiser eller veninner!

Ønsker deg lykke til jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hun benekter at det har noe med farsfigurer å gjøre, selv om hennes egen far er alkoholiker og aldri har vært der for henne.

Synes ikke det er rart at folk reagerte, Suzy.

L-B

Det at hun benekter dette: Er vel ikke sikekrt hun har analysert hvorfor hun liker akkurat denne mannen? Hvorfor skal hun inrømme noe som helst?

Vi har vel alle våre grunner for å velge som vi gjør, om hun (pga en alkoholisert far) søkte en farsfigur - hva så? Er det galt? Kan vi ikke bare slå oss til ro med våre egne valg og håpe & tro at andre tar valg som er bra for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

d er riktig nok d, folk må få ta sine egne valg; men kommer de og klager og syter etter at de har blitt advart så må d være lov til å si: Hva var d jeg sa????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
men kommer de og klager og syter etter at de har blitt advart så må d være lov til å si: Hva var d jeg sa????

Selvfølgelig kan du si det, skjønner bare ikke hva du, rent personlig, får ut av det?

(Og noen og envher kan vel velge feil, de fleste her inne har vel mer enn ett forhold bak seg....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

For meg må da de unge pikene bare renne rundt etter gamle menner...

æ gir mæ no helveta. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Såfremt ingen bryr seg hva jeg har på brødskivene mine, så har andre svært lite med hva jeg har i sengen. Satt litt på spissen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvorfor er det så problematisk for oss kvinner rundt 30 (og oppover) at menn på vår alder (og eldre) liker unge (dvs yngre enn oss..) jenter? Hm... nei, jeg klarer ikke å finne svar på det spørsmålet jeg. Det er et skikkelig mysterium og kan absolutt ikke forklares med sjalusi eller redsel for at yngre jenter med glattere hud skal stikke avgårde med mennene våre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Proteksjon mot hva? sex og kjærlighet?

(når du sier småpiker - hva legger du i det? Det er vel ikke småpiker vi diskuterer her?! Vi snakker vel unge kvinner, hvis det pluttselig har blitt en pedofili debatt er jeg ikke med lenger)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...