Gjest Donna Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg ønsker å starte en tråd til de som har hatt silikonpupper noen år og har erfaringen med dette. * Hvor lenge har dere hatt silikon? * Hvordan har dere opplevd det å ha silikon? Ble livet "bedre"? * Noen som angrer? * Hvilke holdninger møter dere fra andre som ser det? * Noen som har hatt komplikasjoner og i såfall hvilke? * Var dere "voksne" da dere fikk lagt dem inn? * Var smertene slik dere hadde forestillt dere dem? * Følte dere at sikkerheten var bra da? * Vet dere om andre som har vært uhelige med innleggene sine? Jeg har allerede fulgt med i en tråd over lengre tid nå - men lurer jo også på hvordan det er når man har hatt silikom i to eller fem eller f. eks åtte år ......... Håper det er noen av dere her - og at dere vil dele av deres erfaring. Det er mange her på kg som vil - skal eller nettopp har fått langt inn silikon .... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 (svarer selv om jeg ikke har hatt det i flere år) * Har hatt det i ca 1år 6 mnd * Tja.. Jeg ble iallefall mer fornøyd med meg selv. Selvtillit/selvbilde steg jo noen hakk :D * Angrer overhodert IKKE! Suuper fornøyd. * Utrolig få som har sett det. De som jeg snakker med av venner/kjente er positive til det. Det er som regel de jeg ikke vet hvem er (over nettet) Som sier myye negativt. Der kommer fordommene inn Fått en del uhyggelige mld. i gjesteboken min * Ingen komplik. * Voksen nok. * Veel.. jeg angret bare 1 gang i 10 min, og det var dagen etter, når jeg skulle stå opp fra sengen.. DET var vondt det. men gikk fort over.. etter det så var det ikke snakk om store smerter. Uansett VERDT det! * Sikkerhet? Mener du med klinikken og slikt? Var storfornøyd jeg. * Nei. Ikke hørt noen ting om komplikasjoner på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. mai 2003 #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Så hyggelig å høre at du er fornøyd da :D Med sikkerheten tenker jeg på det vi hører så ofte ..om at det går hull på de ..at det siver inn i morsmelken .....at det er farlig for ditt og for datt ...skremselspropaganda ....lurer på hvor mye som er sant av det ..hvor mye risiko det er ...og om dere har tenkt mye over denne risikoen .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Virgo! Vil bare si at det er no greier om silikon på NRK1 klokka 21 i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 Takk for tipset ..skal følge med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Ups, det var klokka 21.30. Sorry! Håper du fikk det med deg likevel da. Var kanskje ikke så veldig mye om det du var interessert i, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 Fikk sett det ja ...hehe satt og hisset meg opp over de derre naturlig pene som satt og var i mot .... Joda ...forstår til en viss grad argumentene om at det blir et feil syn på hvordan man skal være ....men det må da være opp til hver og en ...man skal ikke måtte slite med seg selv for at noen sier man ikke skal fikse på noe ..mener jeg men det var en avsporing .. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noravind Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 Satt også å så debatten.....sovnet. Konklusjon; de som er pene og har "alt" er i mot.....kjedelig å høre på jattet deres...bla,bla,bla. (Hadde de nå bare hatt litt peiling i det minste...) Virgo; min mor har protese i det ene brystet sitt. Det har hun hatt i 20 år nå. Hadde litt problemer i begynnelsen med innkapsling, men som hun sa selv så var jo hun en av de første her i Norge som tok silikon....kvaliteten har forandre seg. For noen år siden fikk hun lagt inn ny protese i saltvann siden hun ikke tålte silikon så godt. Har ikke hatt noen problemer siden. Jeg har aldri visst at mamma hadde noe i det ene brystet. Umulig å se. Fikk vite det nå da jeg tenkte på å ta silikon. Hun har ammet 4 barn uten problemer. Det er jo litt greit å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. mai 2003 #9 Del Skrevet 11. mai 2003 tror nok det er i få tilfeller det går galt - men det er de man hører om. Likevel - litt engstelig er jeg jo ...... Flere som har noe å bidra med? Det var mange med i en tråd for noen måneder siden som hadde lagt inn silikon ......håpte at noen av de fikk med seg dette og ville skrive noen ord ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå