Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bolledeig
Skrevet
Uten et høyt ambisjonsnivå er det ikke mulig å få til noe. Jeg synes derfor det er fint at noen ikke lar seg styre av janteloven.

Ingen har kompetansen som store etablert forum har når det blir påbegynt. Bill Gates kunne heller ikke allverden om operativsystem da han startet Microsoft for 35? år siden.

Problemet til TS vil være markedsføringen av forumet. Sansynligvis har vedkommende bare brøkdelen av de økonomiske ressursene som KG har. Men ros skal hun/han ha for å ikke gi opp før noe er prøvd.

Det hadde ingenting med saken å gjøre at man ikke skulle ha ambisjoner, poenget mitt var at hun kanskje gjorde ting vanskeligere for seg selv med å begynne på et forum i nærmest KG-størrelse fra dag 1. Problemet er når man lager et enormt forum, at det blir veldig liten trafikk i alle underfora. Og da kan det være greit å begynne i det små med noen få (men relativt generelle) kategorier, og gjerne noe man er spesielt interessert i selv. Når brukermassen øker, kan man også øke emnegrunnlaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det hadde ingenting med saken å gjøre at man ikke skulle ha ambisjoner, poenget mitt var at hun kanskje gjorde ting vanskeligere for seg selv med å begynne på et forum i nærmest KG-størrelse fra dag 1. Problemet er når man lager et enormt forum, at det blir veldig liten trafikk i alle underfora. Og da kan det være greit å begynne i det små med noen få (men relativt generelle) kategorier, og gjerne noe man er spesielt interessert i selv. Når brukermassen øker, kan man også øke emnegrunnlaget.

OK. Jeg misforstod kansje innlegget ditt noe. Er forøvrig enig i mye av det du sier her.

For de fleste av oss blir det litt prøving og feiling når vi gjør noe nytt. Sånn er det kansje også mht det nye forumet.

Ser forøvrig at jeg anbefalte "å følge alle andre". Dette er vel egentlig feil å gjøre det om en skal lykkes med å lage noe "spesielt" og ikke bli en i den store mengden.Verken Youtube eller andre fora gjorde det samme som alle andre når de startet opp. Men det er en sjanse å ta. Det er nok lettere å følge alle andre samtidig som det gir mindre mulighet for den virkelig store suksessen.

Gjest Eurodice
Skrevet
http://familielivet.diskusjonsforum.no

Det har startet ett nytt forum i dag:) Håper dere joiner oss....

Alt fra barn til bil.... Kom innom da:)

Jeg antar du mener "et NYTT forum", ikke ETT? Eller har du planer om flere, kanskje?

Jeg synes det er irriterende at så mange ikke ser eller vet forskjellen på ET og ETT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...