Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er lov å reklamere for andre forum jeg, men jeg lukket kjapt vinduet pga. noen voldsomme farger og styr. Neitakk. Dessverre.

Skrevet

Nå er det nye farger:)

Gjest Gjest
Skrevet
http://familielivet.diskusjonsforum.no

Det har startet ett nytt forum i dag:) Håper dere joiner oss....

Alt fra barn til bil.... Kom innom da:)

for rotete side....fant ike ut hvor jeg kunne skrive engang. er det et forum for spes intresetre?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Antar moderatorene har påskeferie de også, men jeg tror ikke sånn reklamering er lov.

Gjest Bolledeig
Skrevet

....Ellers ville jeg bare kommentert at det kanskje er et noe skyhøyt ambisjonsnivå på det forumet ditt, er jo nesten like omfattende som KG. Skal sånt fungere kreves det faktisk at man har en del som kan drifte forumet, ellers tar det helt av.

Gjest Piper
Skrevet
Antar moderatorene har påskeferie de også, men jeg tror ikke sånn reklamering er lov.

Det er ikke ulovlig å reklamere for andre forum her inne, derfor vil ikke denne tråden bli slettet.

Har mange tråder om andre forum her inne, så dette er ikke den første.

Skrevet

Ble egentlig litt nervøs av navnet på forumet og kanskje spesielt dette underforumet:

Info fra Familielivet

Her legges det ut diverse informasjon fra Familielivet

:sjokk:

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, det der så mest ut som et forsøk på å lage en kopi av kg..

Den/de som har ansvaret burde kanskje ta et aldri så lite kurs for å lære om "ord deling" osv..

Gjest Gjest
Skrevet
Ble egentlig litt nervøs av navnet på forumet og kanskje spesielt dette underforumet:

:sjokk:

... og under "Info fra familielivet" legger vi ut info om at e-post skal fungere??

Jaja, bra forum.

Gjest Bolledeig
Skrevet
Det er ikke ulovlig å reklamere for andre forum her inne, derfor vil ikke denne tråden bli slettet.

Har mange tråder om andre forum her inne, så dette er ikke den første.

Ok. Skulle nesten tro det ikke var lov, siden man potensielt kan tjene penger på et diskusjonsforum med annonser etc. og man derfor kunne sett på det som en bedrift. Men det er kanskje litt søkt ;)

Gjest Maskot
Skrevet (endret)

x

Endret av Maskot
Gjest Maskot
Skrevet (endret)

x

Endret av Maskot
Gjest *Mim*
Skrevet

Vi trenger da ikke bli sure selv om det finnes konkurrerende diskusjonsfora, de finnes det etterhvert en del av.

TS - ta rådene du har fått til deg. Skal siden se seriøs ut, bør du legge litt arbeid i rettskriving. Få noen til å hjelpe deg!

Skrevet (endret)
....Ellers ville jeg bare kommentert at det kanskje er et noe skyhøyt ambisjonsnivå på det forumet ditt, er jo nesten like omfattende som KG. Skal sånt fungere kreves det faktisk at man har en del som kan drifte forumet, ellers tar det helt av.

Uten et høyt ambisjonsnivå er det ikke mulig å få til noe. Jeg synes derfor det er fint at noen ikke lar seg styre av janteloven.

Ingen har kompetansen som store etablert forum har når det blir påbegynt. Bill Gates kunne heller ikke allverden om operativsystem da han startet Microsoft for 35? år siden.

Problemet til TS vil være markedsføringen av forumet. Sansynligvis har vedkommende bare brøkdelen av de økonomiske ressursene som KG har. Men ros skal hun/han ha for å ikke gi opp før noe er prøvd.

Til TS:

Påse at mest mulig av headinger og tekst (innlegg) er søkbart i Google. Prioriter litt færre tema (velg de temaene som du ser på KG og andre forum som er mye besøkt) og forsøk å få økonomiske støttespillere som har interesser innenfor disse områdene. Helt tomme debatter skaper liten trafikk. Få bekjente til å skrive noen innlegg (2-3 pr uke ?) slik at det blir en debatt. Hvis du skal dekke egenkostnadene må du nok inntil videre prioritere debatter som omhandler de tema de økonomiske støttespillerene selger (produktområder). Men ikke glem de tema som er dine hjertesaker. Sansynligvis finnes det flere som er opptatt av det samme.

Vær utholdende. Lite skjer de første 6-8 månedene. Men ha likevel høyt aktivitetsnivå hele tiden.

edit: endret en skrivefeil (en bokstav) som ga rom for misforståelse.

Endret av Far til 2
Gjest Maskot
Skrevet (endret)

x

Endret av Maskot
Skrevet

Takk for tilbake meldinger. Blir oppdatert løpende nå:) Men dere er fortsatt vellkomne inn:)

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for tilbake meldinger. Blir oppdatert løpende nå:) Men dere er fortsatt vellkomne inn:)

tilbakemeldinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...