Gå til innhold

Er single mennesker sære?

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ja, single er altfor sære. Det burde være en lov som sier at voksne folk må finne seg en partner max. 6 mnd. etter den forrige, så ikke disse plagsomme særhetene får grobunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg var singel til jeg var 22 og da fant jeg mannen min. Eneste problemet vi har med vår tidligere singeltilværelse var at jeg har problemer med at han har hatt tidligere sexpartnere, noe jeg har holdt meg for god til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Ja, single er altfor sære. Det burde være en lov som sier at voksne folk må finne seg en partner max. 6 mnd. etter den forrige, så ikke disse plagsomme særhetene får grobunn.

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Både jeg og samboeren min var single en god stund før vil ble sammen, og det har gjort oss skikkelig sære. Særlig han, han ser at rengjøring og klesvask må gjøres, og at det ikke blir gjort av seg selv. Og så er ha en gud til å lage mat. Koko! Übersær. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

Størsteparten av mitt voksne liv har jeg vært i forhold, med unntak av korterer eller lengre perioder som singel. Jeg er flink til å kompromisse og tilpasse meg, så jeg er ikke så sær.

Likevel kunne jeg ikke tenke meg å gi opp aleneboer-tilværelsen. Kan godt finne en kjæreste igjen, men det frister lite å bli samboer igjen.

Syns det er deilig å kunne disponere tiden min som jeg vil, også kan man kanskje bevare den nyforelsketfølelsen lenger, hvis man bor hver for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...