Amber Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Min jente på 3 mnd er litt rød på innsiden av de ytre kjønnsleppene... her skal man være forsiktig med å vaske, ikke sant? Kan man ha på salve der? Jeg bruker Inotyol på rumpen, fungerer kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 ja du må bruke salve der.Det er det samme som med baken når den er sår.Når du vasker må du ikke gni for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Når jeg prøvde å smøre der begynnte hun å gråte hysterisk... vet ikke om det var for salven eller hva det var.. iallefall ble jeg redd det sved, men det skal da ikke gjøre det? LilleTrille ikke logget på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Bruker du parfymerte våtservietter? De kan irritere veldig! Anbefaler klut og lunket vann og hyppige skift. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #5 Del Skrevet 8. mai 2003 Når det gjelder våtservietter - kan jeg i stedet for de parfymerte barneserviettene med olje - anbefale Tena sine - de er egentlig for inkontinens - men uten parfyme - fine og tykke - skikkelige vaskekluter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 8. mai 2003 #6 Del Skrevet 8. mai 2003 Ungene skriker litt til å begynne med når du tar på salve ja.Men det går fort over og det blir bedre.Jeg ville ikke sluttet med det nei. Kan bruke lunket vann og bommull ja. Og skifte ofte.Med en gang lukten kommer,skift. Bruk uparfymert salve/krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har brukt en salve helt siden min datter kom til for 1 og 12 år siden, den heter SILULEN og fåes kjøpt på apotek til ca.30-40 kr. Den er helt SUPER. En gang var min datter så sår nedentil at det dannet seg blemmer (under en kraftig diare periode), smørte silulen på og neste dea var hun helt fin! Det virker heller ikke som om det bryr hun eller at salven svir verken foran eller i baken!!! Verdt å prøve!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå