Concertina Skrevet 9. november 2008 #1241 Del Skrevet 9. november 2008 Siden Monica ikke er her så poster jeg denne: Liste over terminer - fødsler Scheherazade: 21. nov 07.nov - 2330 g, 46 cm. Monica85: 9.nov 09. nov - 3658 g, 50 cm. *Mim*: 2.nov SummerJoy: 8.nov Mariblom: 8.nov Mirabella76: 10.nov Concertina: 22.nov latte: 25.nov Daiquiry: 4.des Revenka: 4.des Ullah: 5.des Angelhoff: 6.des Arkana: 7.des kiri: 12.des (?) Eeyore: 16.des theamoren: 23.des Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 9. november 2008 #1242 Del Skrevet 9. november 2008 Da har to av oss født, det er jo supert! Grattis til Monica! Scheherazade: godt å høre at alt går bra med dere Og ikke rart du synes han er så liten, for han er jo bitteliten Men du venner deg nok til det, og han kommer jo til å vokse masse framover Kjedelig med firemannsrom, men dere får vel masse tid sammen senere! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. november 2008 #1243 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Gratulerer så masse med gutten din, Monica85! Høyrest ut som du hadde ein fin fødsel, og ingenting er jo bedre enn det. Og så fantastisk det må vera å endeleg få møta lillegutt! Kos dåke! Endret 9. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. november 2008 #1244 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Scheherazade: Så kjekt å høyra frå deg! Bra at du kosar deg med den lille gutten din! Kan tenka meg at det er heilt fantastisk å vera mamma, ja. Gledar meg veldig til det blir min tur! Trudde det var rolige tider på KK for tida, for det var det nokon som sa til meg. Får håpa den verste babyboomen er over til eg skal føda iallfall, slik at eg slepper å liggja på firemannsrom eg og. Endret 9. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 9. november 2008 #1245 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer til Monica!! :cheer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. november 2008 #1246 Del Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så mye til Monica. To gutter er født her allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 9. november 2008 #1247 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg var helt bombesikker på at det skjedde noe i dag....Masse rier og vondter, men neida....bare maserier. Jeg er litt usikker på om slimproppen har gått, den var rosafarget sist, men nå har det bare vært tjukt blankt slim...jaja, får smøre meg med tålmodighet hehe. Grattis Monica85!!! Lykke til med bebisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. november 2008 #1248 Del Skrevet 10. november 2008 Spennende, Daiquiry! Heldige deg, Monica! Gratulerer! Scheherezade: hyggelig at du tenker på oss på sykehuset. Jeg skal på overtidsvurdering i morra. Er usikker på hva jeg egentlig håper, å bli satt i gang eller vente litt til... Vil jo helst at det skal gå i sitt eget tempo. Lurer på hvorfor jeg tisser nesten oransje av og til? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. november 2008 #1249 Del Skrevet 10. november 2008 Lykke til i morgen *Mim*. Skjønner at du lider valgets kvaler. Hvis du får valget får du kjenne etter hva du føler mest for der og da. Uansett hva som skjer er det snart over, og du er kanskje nestemann ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 10. november 2008 #1250 Del Skrevet 10. november 2008 Hvordan går det med dere jenter??? Her er alt gått tilbake til normalen. Har ikke fullt så vondt i symfysen lenger, heldigvis! Ellers så går det på tålmodigheten løs dette her. Er jo så anderledes denne gangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. november 2008 #1251 Del Skrevet 10. november 2008 Her er formen veldig bra faktisk. Sover godt og lenge om natten, og har ingen plager. Er ikke utålmodig heller, men vet jo det er bare 2-3 uker igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 10. november 2008 #1252 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er utålmodig kjenner jeg... Utrolig dumt å være det siden jeg sikkert kan gå 4 uker til, men det er tungt, bekkenløsninga er utrolig vond og jeg sover vanvittig dårlig. Jeg har kjent murringer i flere uker, de er blitt sterkere og kommer oftere nå, og i natt så hadde jeg skikkelige "stikninger", mye vondere enn jeg tidligere har hatt (de kom med jevne/ujevne mellomrom - jeg rakk å sovne mellom de og våkna av at det gjorde ordentlig vondt), så jeg håper bare at det fører noe sted snart... Kjenner jeg har så vanvittig lyst til å treffe på småtten på utsiden av magen nå, finne ut hvem h*n er... Og selv om jeg forsøker å nyte de siste dagene/ukene som barnløs så blir det ikke akkurat helhjertet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. november 2008 #1253 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Eg har vore på KK i dag, og fått vita at slimproppen har gått! Det forklarar alt det brunfarga slimet som har kome dei siste dagane... Legen som undersøkte meg kunne kjenna hovudet til babyen, og eg var godt moden - men hadde foreløpig lite åpning. Han røska litt rundt oppi der, og forberedte meg på kynnarar i kveld. Og det har jammen slått til! For første gang har eg vonde kynnarar, som kjem med ujevne mellomrom. Så no håpar eg det er noko ordentleg på gang snart!!! Endret 10. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 10. november 2008 #1254 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg sitter også her med VONDE kynnere eller rier eller hva det er... Strammer seg i magen og gjør vooondt. Kommet og gått i hele kveld... Håper det er noe på gang!! Hadde også masse slimete utflod med litt brunt i jeg også, så håper min slimpropp er på vei til å gå også nå... Gi meg smerter!! Hehe..... er såå klar nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. november 2008 #1255 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg sitter også her med VONDE kynnere eller rier eller hva det er... Strammer seg i magen og gjør vooondt. Kommet og gått i hele kveld... Håper det er noe på gang!! Hadde også masse slimete utflod med litt brunt i jeg også, så håper min slimpropp er på vei til å gå også nå... Gi meg smerter!! Hehe..... er såå klar nå. Høyrest akkurat likt ut som eg har det no! Me får heia på kvarandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 10. november 2008 #1256 Del Skrevet 10. november 2008 Heia deg Mirabella76!!! Håper for din skyld at det skjer noe... Her blir det så kanskje det skjer noe her også! Er så lei av å bli "lurt" hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 11. november 2008 #1257 Del Skrevet 11. november 2008 Høyrest akkurat likt ut som eg har det no! Me får heia på kvarandre! Jeg også. Vondter hele tiden, kommer og går. Men ingenting skjer foreløbig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. november 2008 #1258 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg også. Vondter hele tiden, kommer og går. Men ingenting skjer foreløbig... Her har kynnarane gått over til ekte rier i løpet av natta! Men riene er fortsatt ikkje regelmessige, så eg fryktar at det drøyar ut ei stund enda. Men noko er iallfall på gang, og det er bra! Håpar det same skjer hos deg snart. Endret 11. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. november 2008 #1259 Del Skrevet 11. november 2008 Nå er det en stund siden vi har hørt fra *Mim*. Kan vi gå ut fra at kontrollen i går resulterte i igangsettelse og baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 11. november 2008 #1260 Del Skrevet 11. november 2008 Her har kynnarane gått over til ekte rier i løpet av natta! Men riene er fortsatt ikkje regelmessige, så eg fryktar at det drøyar ut ei stund enda. Men noko er iallfall på gang, og det er bra! Håpar det same skjer hos deg snart. Men hvordan kan jeg egentlig kjenne forskjell på kynnere og ekte rier? Jeg tror noe skal skje hele tiden, men det er bare falsk alarm Får satse på fullmåne - det er på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå