Daiquiry Skrevet 26. mai 2008 #281 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg bruker Volvat, og de har jevnlige UL frem til fødselen. Syns det virket veldig betryggende. Den første UL fikk jeg pga en blødning. Denne er visstnok en del av pakke de har for gravide på Volvat. De sender meg til sykehuset for den "vanlige" UL. Puppene mine er gått fra mellom A og B til C. Bruker B-cup nå, og de tyter ut... så jeg må nok kjøpe meg noen nye snart...Puppene mine var drit fine når jeg ammet, og gikk tilbake til normalen etterpå, så jeg er ikke bekymret for det. Er med bekymret for strekkmerker. Vil ikke ha flere.. Jeg har ikke fortalt det på jobben enda...gruer meg skikkelig!!! Er nemlig ikke fast ansatt, og er redd for at jeg står uten jobb når jeg kommer tilbake fra permisjon.. Monica85: Lykke til på UL i morgen! Vil du vite hvilket kjønn det er?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som merker at puppene vokser? Jeg bruker vanligvis B-cup, nå er jeg oppe i D, og holder på å vokse ut av den også... Wow......det høres egentlig fælt ut....!!! Greit at de holder seg innen en viss størrelse liksom!!!! Mine har vokst litt, merker at de har forandret seg. Men har forløpig ikke trengt å kjøpe nye i andre str. Har flere som passer ennå! Jeg bruker Volvat, og de har jevnlige UL frem til fødselen. Syns det virket veldig betryggende. Den første UL fikk jeg pga en blødning. Denne er visstnok en del av pakke de har for gravide på Volvat. De sender meg til sykehuset for den "vanlige" UL. Jeg har ikke fortalt det på jobben enda...gruer meg skikkelig!!! Er nemlig ikke fast ansatt, og er redd for at jeg står uten jobb når jeg kommer tilbake fra permisjon.. Monica85: Lykke til på UL i morgen! Vil du vite hvilket kjønn det er?? Sånn å forstå... (UL'ene....) Er nok bare å fortelle det på jobben.. Det viktigste er at du har jobb nå og fram til fødselen, slik at du får permisjonspenger. Jobb ordner seg alltids!! Takk for det!!! Har nå vært på UL'en, og vet hvilket kjønn mageboeren min er!!! :rødme: Rapport i dagoka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2008 #283 Del Skrevet 26. mai 2008 Velkommen til deg, Arkana! Og gratulerer så mykje med baby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 26. mai 2008 #284 Del Skrevet 26. mai 2008 Var i selskap på fredag, og hadde en skikkelig utringet overdel - ble en del blikk og kommentarer, ja... Ellers er jeg trøtt, men holder kvalmen fint i sjakk med å spise en gang i timen - og jeg blir stadig flinkere til å spise frukt og grønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. mai 2008 #285 Del Skrevet 26. mai 2008 Monica85: gratulerer så masse med en liten med tut! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 26. mai 2008 Monica85: gratulerer så masse med en liten med tut! :-D Hihi... Takk, takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 26. mai 2008 #287 Del Skrevet 26. mai 2008 Så mye puppeprat det var her da! :klø: Mine er bare vonde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 26. mai 2008 #288 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har såre brystvorter. Har gått opp fra C til D cup. Kjøpt en str større i omkretsen også, syns de gamle ble litt trange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. mai 2008 #289 Del Skrevet 26. mai 2008 Så gøy Monica85, gratulerer med gutt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 26. mai 2008 #290 Del Skrevet 26. mai 2008 Morsomt med gutt, Monica - gratulerer! :klem:Nå kan du begynne å shoppe... Jeg skal på ultralyd den 6., har begynt å glede meg til det. Men har jo alltids i bakhodet at man kan få tøffe beskjeder der også. Tror bare det blir meg og pappan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Så mye puppeprat det var her da! :klø: Mine er bare vonde... Mine er også veldig ømme. Sover nå med sportstopp om natta, for ikke å våkne hver gang jeg snur meg.... Så gøy Monica85, gratulerer med gutt i magen. Takk, takk!! :juhu: Gleder meg vanvittig til den dagen jeg får møte gutten min på ordentlig!! :rødme: Morsomt med gutt, Monica - gratulerer! :klem:Nå kan du begynne å shoppe... Jeg skal på ultralyd den 6., har begynt å glede meg til det. Men har jo alltids i bakhodet at man kan få tøffe beskjeder der også. Tror bare det blir meg og pappan. Takk for det!!! Ja, det var moro med en gutt!! :juhu: Jeg GRU-gleda meg veldig til UL'en, men det går jo som oftest veldig, veldig bra... Herlig var det bare!!! Går sikkert fint for dere også!!! Endret 27. mai 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mai 2008 #292 Del Skrevet 27. mai 2008 Eg har ikkje kjent antydning til vondt i brysta før, men i går hadde eg mykje av det. Men det var ikkje ømme bryst eg hadde. Føltest som verking (stikking?) i området rundt brystvortene, og det varte i nokre sekund kvar gang det kom. Kjente det nesten berre i det eine brystet. Kom og gjekk med jevne mellomrom i løpet av dagen. Kan dette ha noko med graviditeten å gjera, eller er det noko heilt anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 27. mai 2008 Eg har ikkje kjent antydning til vondt i brysta før, men i går hadde eg mykje av det. Men det var ikkje ømme bryst eg hadde. Føltest som verking (stikking?) i området rundt brystvortene, og det varte i nokre sekund kvar gang det kom. Kjente det nesten berre i det eine brystet. Kom og gjekk med jevne mellomrom i løpet av dagen. Kan dette ha noko med graviditeten å gjera, eller er det noko heilt anna? Jeg har kun hatt veldig ømme brystvorter.. Men du trenger nok ikke å bekymre deg; husk, det skjer mye i kroppene våre akkurat nå!!! Sikkert helt normalt!!! Puppene skal jo bli større og klargjøres for amming... Alt er nok som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 27. mai 2008 #294 Del Skrevet 27. mai 2008 Mer om puppene mine: Såre brystvorter (tror de detter av når jeg snur meg om natta! ), tunge, ømme pupper. Har kjøpt det nye gravidbladet og kastet meg over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 28. mai 2008 Hmm... *Mim*, stusser litt over at vi er helt likt i løypa, 16+6 i dag, men ulik termindato......?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 28. mai 2008 #296 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som har forslag til en god løgn på hvorfor man ikke drikker vin? Urinveisinfeksjon og pencilin er allerede brukt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. mai 2008 #297 Del Skrevet 28. mai 2008 Ta med bilen og si du skal kjøre hjem. Si du må stå opp tidlig neste dag og kjøre mannen din et sted (flyplassen eller noe sånt). Si at du bare har lyst på brus i dag (men fungerer kanskje dårlig hvis du er typen som alltid drikker på hver eneste fest). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 28. mai 2008 #298 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som har forslag til en god løgn på hvorfor man ikke drikker vin? Urinveisinfeksjon og pencilin er allerede brukt opp.. Ellers så går det jo an å kjøpe en vinflaske (med skrukork er enklest) og en flaske alkoholfrivin - og helle over den alkoholfrie i vinflasken. Jeg gjorde dette etpar ganger, alkoholfri hvitvin smaker ikke så ille, alkoholfri rødvin er derimot litt mer ugh... Du trenger jo uansett ikke å bøtte nedpå for å slippe unna nysgjerrige blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 29. mai 2008 #299 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm... *Mim*, stusser litt over at vi er helt likt i løypa, 16+6 i dag, men ulik termindato......?? :klø: Ja, er ikke helt enig med tickeren min. Ifølge legen min er jeg 17 + 1 i dag. Formen er stadig bedre, og på dagtid går det fint nå! Jeg spiser som en hest, og slokner fullstendig om kvelden. Trøtt og kvalm og tung... Men knøttet merker jeg stadig mer til. Det er kos det... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen som har forslag til en god løgn på hvorfor man ikke drikker vin? Urinveisinfeksjon og pencilin er allerede brukt opp.. Hehe..ikke helt lett det der!! For meg var det egentlig ingen problem, jeg drikker ikke alltid på fest uansett... Men å på forskjellige måter få folk til å TRO at du drikker alkohol, er jo en sikker vinner. Kommer jo bare på hva slags anledninger alkoholen skal drikkes da, hvordan du gjør det... Ellers går det an å dra UVI og pencilin lenger; at den pencilina du gikk på ikke funka, og måtte ta fatt på en ny ti-dagers. Evt at UVI kom igjen etter bare noen dager, og at du da måtte i gang med en kur til. Jeg brukte unnskyldningen at "jeg er i litt dårlg form og er forferdelig sliten, så skal jeg holde ut å være bitte litt sosial i kveld, så får jeg holde meg til brus..Blir så trøtt av alkohol!!" Men mye kommer jo an på hvordan du er som person, og hvordan du vanligvs er i festelig lag!!! Hvor mye alkohol du drikker ellers, på fest, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå