Gjest Tristess Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Hvordan vet man når man elsker en person? Hvordan vet man at en person elsker deg/seg? :o Undrende og usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Du? Kan du være så søt å finne et nick som ikke ligner så mye på mitt? Måtte bytte forrige nicket mitt av nøyaktig samme årsak ser du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #3 Del Skrevet 10. mai 2003 Har du ikke følelser? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 I det sekundet du mister pusten og verden holder på å rase sammen bare fordi vedkommende mistforstod hva du sa og ikke sa det rette tilbake... :D I alle fall var det sånn jeg fant ut at jeg elsket en av mine ekser. Jeg proklamerte min kjærlighet,og hun var totalt ignorerende... Der og da i telefonen sank jeg bare ned langt skapdøren, ned på gulvet og kjente hjertet mitt krympe seg sammen i smerte. Det var en enorm tapthet som snek seg rundt i brystet mitt, og så plutselig forstod jeg at hun ikke hadde hørt hva jeg hadde sagt! OG så varmet hele kroppen seg, styrken vendte tilbake til overkroppen, jeg følte varmen gå opp i hodet og hele verden var vakker! Den dagen du er blendet av vedkommende du har truffet, og hun er vakrere enn noe annet på denne jord. Den dagen du våkner og du er lykkelig fordi du ligger siden av henne uten at noe nødvendigvis skjer. Den dagen du har alle krefter i verden til glede henne med, og du gleder deg over å være våken lenger enn henne i sengen og kan se henne sovnet inn. Når du virkelig nyter hver eneste kurve på kroppen hennes... Og når hun kysser deg, så vet du at du har alt du vil ha - da vet du at du elsker noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Bare en måte å vite det på... Du elsker virkelig når du oppdager at du faller til ro i hans (evt hennes) selskap. Det har ikke noe med sex å gjøre det føles rett og slett som du har funnet den andre halvdelen av deg... Og om han elsker deg? Det ser du i øynene hans. Kan ikke forklare det bedre enn som så Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Det kan du ikke vite. Iallefall ikke at en annen person elsker deg. Du kan tro det, men aldri vite helt sikkert. Kjærlighet er en følelse som er veldig få, om noen, forunt å føle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Du merker det på hvordan han behandler deg, hvor oppmerksom og søt han er mot deg, hvor inderlig han er...når han begynner å snakke om gresk mytologi og hvordan de trodde at i førlivet levde mann og kvinne i ett i sjelene, og i jordelivet løp de rundt og prøvde å finne hverandre igjen, og du er tvillingsjelen hans.. (mulig jeg husker den historien litt feil) Når han deler humor og vennskap med deg og synes du er en flott skapning han vil bli gammel med. Når du selv tenker en dag ut av det blå at Han vil jeg leve livet mitt sammen med, han vil jeg bli gammel med, hvis jeg skal ha barn så blir det med ham. Jeg vil dele alle opplevelser med ham og liker veldig godt hans selskap, hans varme kropp og gode hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Kjærlighet er en følelse som er veldig få' date=' om noen, forunt å føle.[/quote'] Det var da voldsomt til utsagn :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #9 Del Skrevet 13. mai 2003 Når du ikke trenger å lure på om du elsker han. Det er da du virkelig gjør det! :D Og når du vet at han er den rette! (I hvertfall for øyeblikket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå