Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Jeg var hos tannlegen i går å fikk utført første del av en rotfylling av høyre hjørnetann. Hun borret, la i noe som luktet nellik og satt inn en midelertidig fylling. Skal tibake om fire uker. Men en gang bedøvelsen gikk ut kjente jeg smerter ved siden av nesen/i bihulen på høyre side. Jeg er også ganske hoven der. Har ikke smerter i tannen eller noe annet sted, bare der jeg skrev. Er dette normalt? Hva kan det være? Er det samenheng mellom nervene i munnen og opp ansiktet? Hvis ikke det har gitt seg til i morgen, skal jeg ringe tannlegen å høre. Men jeg ville spørre her først i tilfelle det er normalt, eller at noen har opplevd det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Gi smertene ca 3 dager før du ringer, har det ikke gitt seg da så ta kontakt. Det er ofte at det er litt/mye smerter etter at tannlegen har herjet med deg. Det hun la inn i tannen din er Calsiumhydroksid, som er bakteriedrepende. (For å få vekk betennelsen.) Det er og sammenheng med at du har vondt oppi bihulen, fordi tannen ligger ganske nærme, og har du betennelse så presser det litt oppi der. Lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå