Gå til innhold

magnetisk dagbok

Gjest magnetisk

Law of Attraction  

4 stemmer

1. 1. Har du lest/sett The Secret?

• Ja, mange ganger.
      1
    • Ja.
      1
    • Nei, hva er det?
      2
    • Nei, og ikke kommer jeg til det heller.
      0
  2. 2. Tror du på the Law of Attraction

• Ja, og jeg bruker den aktivt i livet mitt.
      2
    • Ja, det er noe i det.
      1
    • Jeg er ikke helt sikker.
      1
    • Nei, det er bare tull.
      1

Anbefalte innlegg

Gjest magnetisk

Jepp, da er jeg i gang.

Får se hvor mye skriving det blir. Jeg har hengt litt på KG før, opp og ned og i perioder.

Jeg ble kjent med Law of Attraction i juni i fjor. Det ser ut til å virke. Det virker på togseter (riktig vei ved vinduet), arbeidsdager (som blir gode og effektive), jeg har tiltrukket meg en god og bedre betalt jobb (uten hard arbeid, bare med inspirert handling), mennesker jeg har hatt bruk for har dukka opp som ut av det blå. Og noe penger har kommet inn.

Jeg er på jakt etter drømmehuset, og da må større ting skje. Jeg vet at det vil skje, men jeg sloss fortsatt mot gamle holdninger og tankemønstre.

Noen synes sikkert jeg er koko som tror på The Secret. De får synes jeg er koko så mye de vil. Jeg vet at etter at jeg begynte å leve etter the Law of Attraction har livet mitt generelt blitt mye bedre. Jeg er mer tilstede i nå, mindre stressa for fremtiden og mindre bekymra for det som har vært.

Planen min er å skrive om store og små tiltrekninger her.

Hvis noen er nysgjerrig på Law of Attraction håper jeg dere tar kontakt. Hvis ikke fortsetter jeg å skrive for meg selv!

:) Ha en magnetisk dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest magnetisk

Så gøy at noen har svart på poll'en min. :)

Jeg har sett "what the bleep do we know" på DVD. Utrolig mindblowing. Mannen og jeg blir sittende og vri hodet og prøve å finne ut hvordan alt henger sammen, filosoferer videre. Gode diskusjoner. Kult med alle intervjuene. :)

Oprah Winfrey har startet et slags webkurs sammen med Eckhart Tolle om hans bok "A new earth". Se www.oprah.com. Lasta det ned fra nett og så det sammen med mannen i går. Også veldig spennende! Boka er bestselgende på Amazon, ser jeg.

Genialt med så lav dollarkurs, det blir endel bokbestillinger fra USA om dagen. Det er latterlig billig med 40 kr for en bok! :) Og attpåtil tollfritt!

Ja, jeg bør vel skrive litt om ting jeg attracter. Jeg fikk betaling for noe som ble avlyst. Kult! Og så ringte en forsikringsfyr og ville tilby oss billigere forsikring. En uke etter at jeg hadde satt som intensjon at jeg ønska at noen skulle gå gjennom forsikringene våre og rydde opp. Attpåtil ringte han til mannen, så jeg slapp å forholde meg til det hele. Utrolig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest magnetisk

Og forresten: Jeg er på jakt etter flere diskusjonspartnere for LoA. Hvis du bruker det og bor i Oslo, send en PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Magnetisk. Så gøy med en slik dagbok! :hoppe:

det finnes vel ingenting smartere? ;)

Jeg tror ikke du er gal. Bare smart! :Nikke:

Her må jeg følge med. :):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...