Eowyn Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Skulle bare høre om du prøvde den inpackningen, og hvordan resultatet ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Jo, jeg kjøpte en som de hadde blanda på salongen. Var 1/2 fuktighetsregulator og 1/2 nuklein-innpakning. Skulle bruke opp fuktighetsregulatoren først, så nukleininnpakningen. Men da jeg dro på påskeferie med boksen opp ned i toalettmappa, ble selvfølgelig de to blandet sammen. Har brukt den 2-3 ganger, håret blir litt rart den dagen jeg har hatt den i, men bra når jeg har fått vasket det en gang. Tror den er bra for håret, men det er litt vanskelig å si nå. Har jo nettopp klippet det og da gikk en god del av det slitte håret, så håret mitt er faktisk ikke så værst for tiden. Lukten må jeg innrømme at minner meg litt om fluorpenslingene jeg brukte å få hos tannlegen :o Nå tror jeg faktisk det er på tide å gå og ta hårkur, fint å bli minnet på det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Ja, det er sant. Håret virker litt rart den første dagen etter du har brukt det, men så blir det bare bedre og bedre. Jeg synes også at lukten minner meg om noe banan-greier, men jeg assosierte det ikke akkurat med tannlegebesøk. Heller godteri!! Sitter faktisk akkurat nå med nuklein-inpackningen i håret og badehette for å holde på fuktigheten. Ser sikkert kjempelur ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Har akkurat skyllet ut min innpakning. Blir artig å se hvordan håret blir når det har tørket... :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 I dag ble håret mitt skikkelig bra. Hadde i balsam etter kuren, så det kan jo ha noe å si. Har skikkelig mykt hår nå... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mai 2003 Deilig, ikkesant? Den er virkelig verdt pengene den kuren! Så du hadde i kuren, skylte den ut og hadde i balsam etter det? Kanskje jeg skulle prøve det engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Del Skrevet 6. mai 2003 Deilig, ikkesant? Den er virkelig verdt pengene den kuren! Så du hadde i kuren, skylte den ut og hadde i balsam etter det? Kanskje jeg skulle prøve det engang.. Synes det ble bedre enn bare kuren. Noen sier jo at man skal ha i balsam etterpå for å lukke skjellagene, og for at effekten av kuren skal bli bedre. Passet også på å skylle ut kuren ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå