superMe Skrevet 17. mars 2008 #1 Del Skrevet 17. mars 2008 Tenkte jeg skulle prøve meg på dette dagbok-greiene jeg også! Litt om meg selv: 21 år. En av de mange studenter i Trondheim. To deltidsjobber. Kjempeglad i klær, sko, vesker, smykker, øredobber osv. - you name it ;P Favorittbutikker er H&M, Gina Tricot og Din Sko (billige kupp med andre ord - noe annet har jeg ikke råd til!) Holder på med data og fotografi på fritiden (og på jobb, hihi!) Kan nevnes at shopoholikeren i meg er ganske deppa for tiden, etter at leie og regninger var betalt denne måneden, var det ikke mye igjen på konto gitt:( Men fikk handla utrolig mye på salg hos Gina Tricot i februar (30,- for det meste virket det som!) så bør ikke synes så synd på meg selv:P Men ja, selv med studielån og to jobber føler jeg meg lutfattig hver måned, og begynner å bli ganske lei studentøkonomien. Og jeg har fortsatt 3 år igjen:( Men jeg leter etter billigere sted å bo da! Uansett, skal lete etter bilder av ting jeg har kjøpt hittil i 2008, men har ikke blitt så flink til å finne bilder ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 17. mars 2008 ETTERLYST! Herlige rosa pumps! Jeg fant disse i en Din Sko-butikk like ved jobben og holdt nesten på å kjøpe de, men bestemte meg for å vente så jeg kunne tenke mer på det (er en impulskjøper, men jobber med å kvitte meg med den uvanen:P) Vel, etter å ha tenkt på det, fikk jeg enda mer lyst på dem, men etter å ha besøkt ørten Din Sko-butikker, finner jeg de ikke igjen! De er litt mer knæsj-rosa IRL, noe jeg tror hadde sett veldig kult ut sammen med et par hvite strømpebukser jeg har kjøpt og elsker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Jeg er forresten veeeldig glad i filmer, så tenkte jeg skulle lage en liten oversikt over DVD-kjøp hittil i 2008 (og hvilke jeg planlegger å kjøpe...) Har kjøpt: Twister The Fly Pretty In PinkSuperbad Jeg er veldig glad i filmer fra 80- og 90-tallet:D Skal kjøpe: Across The UniverseLars and the Real GirlJuno Kan forresten legge til at på musikkfronten har jeg nettopp fått"Made of Bricks" av Kate Nash"Greatest Hits" av Morrissey, og"The Queen Is Dead" av The Smithsi hus! Så nå har jeg den engelske innflytelsen på plass for en stund!:D Tror faktisk jeg skal kjøpe et lite søtt stereoanlegg, akkurat nå har jeg bare PC'en min til å spille av CD'er, men synes ikke jeg får sånn "CD-følelse" av det;P. Hadde vært koselig med et stereoanlegg, og jeg har endel CD'er jeg aldri hører på, nettopp fordi jeg synes det er kjipt å bruke PC'en til det. Har jo masse musikk liggende på den fra før, så er liksom mye styr å drive med CD'er da. Endret 17. mars 2008 av superMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. mars 2008 #4 Del Skrevet 18. mars 2008 til shoppingdagbøkene,superMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. mars 2008 #5 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei, og velkommen, SuperMe! Skal bli moro og følge med i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Takk, koselig med velkomst!:D Til tross for skrapa bankkonto, i dag ga jeg meg selv lov til å kjøpe en herlig grønn strikka cardigan som jeg falt helt for! Og den kosta bare 79,50,- så da må det være lov synes jeg! ;D Endret 18. mars 2008 av superMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. mars 2008 #7 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Kjempeglad i klær, sko, vesker, smykker, øredobber osv. - you name it ;P Favorittbutikker er H&M, Gina Tricot og Din Sko (billige kupp med andre ord - noe annet har jeg ikke råd til!) Dette høyrest interessant ut Men ser du har gløymt å nemne Accessorize som ein favorittbutikk Velkommen hit skal du uansett vere, skal verte kjekt å følgje med på kva du likar og kjøper Endret 18. mars 2008 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Dette høyrest interessant ut Men ser du har gløymt å nemne Accessorize som ein favorittbutikk Velkommen hit skal du uansett vere, skal verte kjekt å følgje med på kva du likar og kjøper Hehe ja, jeg liker Accessorize veldig godt også, men kjøper sjelden noe der faktisk:/ Er som oftest sånn at jeg ser noe fra Accessorize i et blad som jeg får kjempelyst på, men når jeg kommer meg til nærmeste butikk, så finner jeg ikke det jeg lette etter :cry: . Men for tiden er jeg på jakt etter clutcher, og det burde jeg vel greie å finne der Takk for velkomst, hyggelig at du vil følge med;) Jeg skal ikke skuffe! Tihi! Endret 18. mars 2008 av superMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mars 2008 #9 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg digger de rosa pumpsene! Dessverre er de utsolgt i Oslo.. har ikke funnet dem i min størrelse noe sted. Skjønner hva du mener med å se ting i blad og så ikke finne igjen varen i butikken. Det er ikke så lett det der.. Noen ganger kommer stylistene og motejournalistene til butikken og låner med seg ting til reportasjene som er til salgs i butikken der der og da (og da er det ofte utsolgt når bladet kommer på trykk) - ellers får de utdelt en pressepakke med bilder av alt som kommer i løpet av en hel sesong, og mye av dette blir kun solgt i enkelte butikker eller kommer ikke til Norge i det hele tatt. Det er ikke lett det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mars 2008 #10 Del Skrevet 19. mars 2008 Veldig kule rosa pumps!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 19. mars 2008 #11 Del Skrevet 19. mars 2008 Oi, en ny dagbok! Velkommen skal du være, blir spennende å følge med på din shopping. Kjenner meg forøvrig veldig godt igjen i økonomibeskrivelsen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg digger de rosa pumpsene! Dessverre er de utsolgt i Oslo.. har ikke funnet dem i min størrelse noe sted. Veldig kule rosa pumps!! Jeg fant, jeg fant! :D Rosa pumps og skjerf fra Lene V! Og beste av alt; mamma ville betale for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg digger de rosa pumpsene! Dessverre er de utsolgt i Oslo.. har ikke funnet dem i min størrelse noe sted. Skjønner hva du mener med å se ting i blad og så ikke finne igjen varen i butikken. Det er ikke så lett det der.. Noen ganger kommer stylistene og motejournalistene til butikken og låner med seg ting til reportasjene som er til salgs i butikken der der og da (og da er det ofte utsolgt når bladet kommer på trykk) - ellers får de utdelt en pressepakke med bilder av alt som kommer i løpet av en hel sesong, og mye av dette blir kun solgt i enkelte butikker eller kommer ikke til Norge i det hele tatt. Det er ikke lett det der.. Takk for velkomst:D Ja, blir litt sånn at enten er tingene man liker i et blad for dyrt eller så er det ikke å finne i butikkene;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 19. mars 2008 Oi, en ny dagbok! Velkommen skal du være, blir spennende å følge med på din shopping. Kjenner meg forøvrig veldig godt igjen i økonomibeskrivelsen din... Takk:) Ja, når det gjelder økonomi og shopping så bør jeg helst IKKE dra i nærheten av noen butikker når jeg har dårlig råd:P Hvis jeg finner noe jeg liker, så pleier jeg ofte å tenke "Jaja, har fortsatt råd til kneip, så da klarer jeg meg jo!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 19. mars 2008 #15 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei! Fant noen rosa pumps som var (nesten) like...veldig fine de oxo Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 20. mars 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hei! Fant noen rosa pumps som var (nesten) like...veldig fine de oxo Yeah, skikkelig tøffe!:D Hvor er de fra? Endret 20. mars 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 20. mars 2008 #17 Del Skrevet 20. mars 2008 Yeah, skikkelig tøffe!:D Hvor er de fra? Venninna mi er i ferd med å starte nettbutikk og dette er noen av skolene hun har tenkt å selge Hun er i ferd med å skaffe domene og hjelp med siden nå så regner med at den er oppe og går om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. mars 2008 #18 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg fant, jeg fant! :D Rosa pumps og skjerf fra Lene V! Og beste av alt; mamma ville betale for det! Åhh nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 20. mars 2008 #19 Del Skrevet 20. mars 2008 Åhh nice Så bra!! :-) Da var påsken redda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. mars 2008 #20 Del Skrevet 20. mars 2008 Dei pumpsane var jo eit must! Sånne må eg også ha!!!!!! Råååsa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå