Gå til innhold

super's shopping!


superMe

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve meg på dette dagbok-greiene jeg også!

Litt om meg selv:

  • 21 år.
  • En av de mange studenter i Trondheim.
  • To deltidsjobber.
  • Kjempeglad i klær, sko, vesker, smykker, øredobber osv. - you name it ;P
  • Favorittbutikker er H&M, Gina Tricot og Din Sko (billige kupp med andre ord - noe annet har jeg ikke råd til!)
  • Holder på med data og fotografi på fritiden (og på jobb, hihi!)

Kan nevnes at shopoholikeren i meg er ganske deppa for tiden, etter at leie og regninger var betalt denne måneden, var det ikke mye igjen på konto gitt:( Men fikk handla utrolig mye på salg hos Gina Tricot i februar (30,- for det meste virket det som!) så bør ikke synes så synd på meg selv:P

Men ja, selv med studielån og to jobber føler jeg meg lutfattig hver måned, og begynner å bli ganske lei studentøkonomien. Og jeg har fortsatt 3 år igjen:( Men jeg leter etter billigere sted å bo da!

Uansett, skal lete etter bilder av ting jeg har kjøpt hittil i 2008, men har ikke blitt så flink til å finne bilder ennå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ETTERLYST!

Herlige rosa pumps!

Jeg fant disse i en Din Sko-butikk like ved jobben og holdt nesten på å kjøpe de, men bestemte meg for å vente så jeg kunne tenke mer på det (er en impulskjøper, men jobber med å kvitte meg med den uvanen:P)

Vel, etter å ha tenkt på det, fikk jeg enda mer lyst på dem, men etter å ha besøkt ørten Din Sko-butikker, finner jeg de ikke igjen! :(

De er litt mer knæsj-rosa IRL, noe jeg tror hadde sett veldig kult ut sammen med et par hvite strømpebukser jeg har kjøpt og elsker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten veeeldig glad i filmer, så tenkte jeg skulle lage en liten oversikt over DVD-kjøp hittil i 2008 (og hvilke jeg planlegger å kjøpe...)

Har kjøpt:

Jeg er veldig glad i filmer fra 80- og 90-tallet:D

Skal kjøpe:

Kan forresten legge til at på musikkfronten har jeg nettopp fått

i hus! Så nå har jeg den engelske innflytelsen på plass for en stund!:D

Tror faktisk jeg skal kjøpe et lite søtt stereoanlegg, akkurat nå har jeg bare PC'en min til å spille av CD'er, men synes ikke jeg får sånn "CD-følelse" av det;P. Hadde vært koselig med et stereoanlegg, og jeg har endel CD'er jeg aldri hører på, nettopp fordi jeg synes det er kjipt å bruke PC'en til det. Har jo masse musikk liggende på den fra før, så er liksom mye styr å drive med CD'er da.

Endret av superMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, koselig med velkomst!:D

Til tross for skrapa bankkonto, i dag ga jeg meg selv lov til å kjøpe en herlig grønn strikka cardigan som jeg falt helt for! Og den kosta bare 79,50,- så da må det være lov synes jeg! ;D

Endret av superMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeglad i klær, sko, vesker, smykker, øredobber osv. - you name it ;P

Favorittbutikker er H&M, Gina Tricot og Din Sko (billige kupp med andre ord - noe annet har jeg ikke råd til!)

Dette høyrest interessant ut ;) Men ser du har gløymt å nemne Accessorize som ein favorittbutikk :sjokk::fy_fy::fnise:

Velkommen hit skal du uansett vere, skal verte kjekt å følgje med på kva du likar og kjøper :)

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høyrest interessant ut ;) Men ser du har gløymt å nemne Accessorize som ein favorittbutikk :sjokk::fy_fy::fnise:

Velkommen hit skal du uansett vere, skal verte kjekt å følgje med på kva du likar og kjøper :)

Hehe ja, jeg liker Accessorize veldig godt også, men kjøper sjelden noe der faktisk:/ Er som oftest sånn at jeg ser noe fra Accessorize i et blad som jeg får kjempelyst på, men når jeg kommer meg til nærmeste butikk, så finner jeg ikke det jeg lette etter :cry: . Men for tiden er jeg på jakt etter clutcher, og det burde jeg vel greie å finne der :fnise:

Takk for velkomst, hyggelig at du vil følge med;) Jeg skal ikke skuffe! Tihi!

Endret av superMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Jeg digger de rosa pumpsene! Dessverre er de utsolgt i Oslo.. har ikke funnet dem i min størrelse noe sted.

Skjønner hva du mener med å se ting i blad og så ikke finne igjen varen i butikken. Det er ikke så lett det der.. Noen ganger kommer stylistene og motejournalistene til butikken og låner med seg ting til reportasjene som er til salgs i butikken der der og da (og da er det ofte utsolgt når bladet kommer på trykk) - ellers får de utdelt en pressepakke med bilder av alt som kommer i løpet av en hel sesong, og mye av dette blir kun solgt i enkelte butikker eller kommer ikke til Norge i det hele tatt. Det er ikke lett det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, en ny dagbok! Velkommen skal du være, blir spennende å følge med på din shopping. Kjenner meg forøvrig veldig godt igjen i økonomibeskrivelsen din... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Jeg digger de rosa pumpsene! Dessverre er de utsolgt i Oslo.. har ikke funnet dem i min størrelse noe sted.

Skjønner hva du mener med å se ting i blad og så ikke finne igjen varen i butikken. Det er ikke så lett det der.. Noen ganger kommer stylistene og motejournalistene til butikken og låner med seg ting til reportasjene som er til salgs i butikken der der og da (og da er det ofte utsolgt når bladet kommer på trykk) - ellers får de utdelt en pressepakke med bilder av alt som kommer i løpet av en hel sesong, og mye av dette blir kun solgt i enkelte butikker eller kommer ikke til Norge i det hele tatt. Det er ikke lett det der..

Takk for velkomst:D

Ja, blir litt sånn at enten er tingene man liker i et blad for dyrt eller så er det ikke å finne i butikkene;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, en ny dagbok! Velkommen skal du være, blir spennende å følge med på din shopping. Kjenner meg forøvrig veldig godt igjen i økonomibeskrivelsen din... ;)

:vinke: Takk:)

Ja, når det gjelder økonomi og shopping så bør jeg helst IKKE dra i nærheten av noen butikker når jeg har dårlig råd:P Hvis jeg finner noe jeg liker, så pleier jeg ofte å tenke "Jaja, har fortsatt råd til kneip, så da klarer jeg meg jo!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Hei!

Fant noen rosa pumps som var (nesten) like...veldig fine de oxo :jepp:

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fant noen rosa pumps som var (nesten) like...veldig fine de oxo :jepp:

Yeah, skikkelig tøffe!:D Hvor er de fra?

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jessica-Oslo
Yeah, skikkelig tøffe!:D Hvor er de fra?

Venninna mi er i ferd med å starte nettbutikk og dette er noen av skolene hun har tenkt å selge :ler:

Hun er i ferd med å skaffe domene og hjelp med siden nå så regner med at den er oppe og går om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...