Gå til innhold

og dette vil de forby...

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja - da er det kanskje like greit at stort sett så innbyr ikke min likvide situasjon til hverken impuls- eller planlagte kjøp som kan betales cash på labben med 10 000 eller mer...altså - ett problem mindre å bekymre seg over... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir lettere oppgitt jeg da. de kan bruke tid på dette, når jeg er forhåldsvis sikker på at det finnes viktigere ting og ta tak i dette landet. men det kan hende jeg tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Åh nei og nei!

Jeg som har kofferten full under senga! :ler:

Det er vel det samme - i dag er jo overvåkinga likevel - når det gjelder vår økonomi - så gjennomført - at vi vanlige ikke vil merke noe til det. Mens kriminelle får det verre. Men kriminaliteten vil vel forandre form da - ? - hvordan vet jeg ikke, men kanskje flere blir utsatt for utpressing og trulser... :o

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Men dette er da virkelig viktig!!

Har mye å si for gjengkriminalitet (gutta som tjener 0 men har Ferarri kjøpt cash og kjeder til 100.000...)

Mafiavirksomhet

Narkotika

Svart arbeid i stor skala

Økonomisk krimianlitet generelt (skatter og avgifter unndras fellesskapet)

Synes det er en god ting, jeg. Og byråkratene har nok ikke funnet på dette av seg selv, men snarerer prøvd p finne en løsning på noe som er annsett som et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig med Donpedro!

Tror ikke dette forslaget vil påvirke min hverdag i det hele tatt, men gjør det det vanskeligere å drive med økonomisk kriminalitet i Norge ønsker jeg dette forslaget hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...