Gå til innhold

Anbefalt restaurant?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Diva

Noen som nevnte indisk mat ?

Rehman`s på Grünerløkka :D

DER har de kjempegod mat!

Ikke gourmet-restaurant preg på stedet, men kjempegod mat og hyggelige lokaler og goood service :D

Sist jeg var der i allefall :hoppe:

Nåå sjesser jeg på indisk mat asså!

Og bor i en by som ikke har en ENESTE indisk restaurant.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liten

Jeg er også veldig glad i indisk og er så heldig å bo like i nærheten av Village Tandoori i Bygdøy Allè. Nå har jeg ikke spist meg gjennom samtlige av byens indiske restauranter, men anbefaler VT varmt og hjertelig.

Stemmer ellers i forslaget om Bølgen & Moi på Briskeby. Var der i påske og spiste meg gjennom en 5-retters påskemeny som var fantastisk god. Ellers er det faktisk kommet en utrolig flott restaurant i Gamlebyen, Oslo spiseforretning som også kan anbefales (samme folkene som står bak Markveien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i at både Markeveien, Oslo Spiseforretning, Klosteret og den fransk inspirerte i grefsenveien er å anbefale. I tillegg vil jeg anbefale Sult på Grunerløkka og Matfinken på Torshov. Veldig gode begge!

Men er det indisk du vil ha: VIllage Tandoori i Bygdø alle. Curry og ketchup på majorstua er billig, og grei, men kanskje ikke så romantisk??

Kinesisk o.l.: Dinner, uten tvil!

God fornøyelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Den kina-restauranten rett ovafor Baren på karl Johan......som jeg ikke husker navnet på.

De har en helt vanvittig god and!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...