Gå til innhold

Anbefalt restaurant?

Anbefalte innlegg

Gjest Diva
Skrevet

Noen som nevnte indisk mat ?

Rehman`s på Grünerløkka :D

DER har de kjempegod mat!

Ikke gourmet-restaurant preg på stedet, men kjempegod mat og hyggelige lokaler og goood service :D

Sist jeg var der i allefall :hoppe:

Nåå sjesser jeg på indisk mat asså!

Og bor i en by som ikke har en ENESTE indisk restaurant.... :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten
Skrevet

Jeg er også veldig glad i indisk og er så heldig å bo like i nærheten av Village Tandoori i Bygdøy Allè. Nå har jeg ikke spist meg gjennom samtlige av byens indiske restauranter, men anbefaler VT varmt og hjertelig.

Stemmer ellers i forslaget om Bølgen & Moi på Briskeby. Var der i påske og spiste meg gjennom en 5-retters påskemeny som var fantastisk god. Ellers er det faktisk kommet en utrolig flott restaurant i Gamlebyen, Oslo spiseforretning som også kan anbefales (samme folkene som står bak Markveien)

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig i at både Markeveien, Oslo Spiseforretning, Klosteret og den fransk inspirerte i grefsenveien er å anbefale. I tillegg vil jeg anbefale Sult på Grunerløkka og Matfinken på Torshov. Veldig gode begge!

Men er det indisk du vil ha: VIllage Tandoori i Bygdø alle. Curry og ketchup på majorstua er billig, og grei, men kanskje ikke så romantisk??

Kinesisk o.l.: Dinner, uten tvil!

God fornøyelse!

Gjest Duchess
Skrevet

Den kina-restauranten rett ovafor Baren på karl Johan......som jeg ikke husker navnet på.

De har en helt vanvittig god and!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...