*nora* Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg vil bare gi deg en god klem. Og ønske deg lykke til med operasjonen i morgen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 her er d noe jeg ikke har fått med meg;skal Minnie opereres? For hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mai 2003 her er d noe jeg ikke har fått med meg;skal Minnie opereres? For hva? Minnie skal,om jeg har forstått det rett, steriliserest i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja lykke til i morgen Minnie! Håper du blir fort frisk og rask igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykke til! Du klarer deg nok fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykke til da! :D (Trodde du var bare litt over tyve, og at du da kanskje vil ha barn i framtiden ... men det stemmer altså ikke. Er mye man kan danne seg bilde av her på KG ja...) Jeg har vurdert det selv - å sterilisere meg, men sambo er ikke så enig - SELV om vi ikke skal ha flere barn. Så da er det spiralen. Mannfolk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykke til Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykke til, Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Kan aldri få nok av lykkeønskninger, så jeg hiver meg på denne: LYKKE TIL MINNIE! Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 5. mai 2003 #12 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg ønsker deg også lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 5. mai 2003 #13 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykke til! Håper du blir frisk rask og gir oss ett livstegn samt en liten rapport på hvordan det har gått med deg når du blir litt kvikkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. mai 2003 #14 Del Skrevet 5. mai 2003 Lykketil! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #15 Del Skrevet 6. mai 2003 Lykke til da! :D (Trodde du var bare litt over tyve, og at du da kanskje vil ha barn i framtiden ... men det stemmer altså ikke. Er mye man kan danne seg bilde av her på KG ja...) Jeg har vurdert det selv - å sterilisere meg, men sambo er ikke så enig - SELV om vi ikke skal ha flere barn. Så da er det spiralen. Mannfolk!!! Årsaken til at hun må foreta dette inngrepet, er ikke av årsaker som du beskriver ovenfor - men av medisinske grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 6. mai 2003 #16 Del Skrevet 6. mai 2003 Tvi tvi i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. mai 2003 #17 Del Skrevet 6. mai 2003 Lykke til fra meg også!! klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 6. mai 2003 #18 Del Skrevet 6. mai 2003 Henger meg på her jeg også; Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 6. mai 2003 #19 Del Skrevet 6. mai 2003 Lykke til, håper alt går bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. mai 2003 #20 Del Skrevet 6. mai 2003 Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå