Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som har små pupper har ingenting å klage over! Dere ser flotte ut med tubetopper og tubekjoler! :)

Selv har jeg ganske store pupper, og tubetopper er slett ikke noe for meg. Jeg har riktignok vært heldig med plassering av fettet, siden jeg har nærmest flat mage, brede hofter, mindre rumpe og store pupper, så klager ikke, men synes det er så fint med tubetopper på jenter som ikke har så mye iveien:P hehe

Eneste jeg er misfornøyd med er brystvortene mine. Synes de er altfor store når jeg er varm og ikke er borti dem! Kjæresten min synes det er litt artig, for han mener at når jeg er varm, så breier de seg ut og koser seg, mens når han tar på dem, eller det er kaldt, så kryper de sammen og blir passlige! Hahaha:P Mannfolk! Men men, jeg passer på å ta masse på dem da:P hehehe, teit nok som jeg er:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er stort sett kjempefornøyd med puppene mine. Jeg tror nesten de er den fineste kroppsdelen jeg har.

Syns selv de er gankse store, har 70E. Har vokst og forandret seg hele tiden, og jeg er nå 29. Når jeg var yngre var de små og jeg var misfornøyd, men i takt med at resten av formene mine har blitt mer kvinnelige og mykere i kantene har også brystene vokst. Jeg er 163 og veier mellom 66-68kg. Så er vel det man kan kalle lett frodig.

Puppene er faste og fine, og ingen blyant under kanten her nei ;)

Rett etter menstruasjon kan jeg se antydning til heng når jeg ser fra siden, litt sånn hoppbakke fasong om dere skjønner. Dog en dårlig hoppbakke, for det er ikke mye. Resten av syklusen er de struttende. Og mannen min elsker dem :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmmm...

Er 28 år, veier over 100 kilo og bruker for tiden 85E i BH. Har aldri vært helt fornøyd med de, men de er jo mine da :)

Aerolaene (heter det det? Disse mørke områdene rundt brystvorta?) er ganske store, og brystvorta er ikke så flink til å "strutte". Brystene har alltid søkt mot bakken, og er nå ganske tunge. Her kan det fint henges en blyant eller to ja...

Holder på med vektreduksjon nå, og regner vel med at det forsvinner litt fra brystene også. Veldig greit det, men ikke fullt så klar for at tyngekraften skal gripe inn enda mer, og at den lille spensten som er skal forsvinne!

Men som sagt, skal ikke klage så veldig, for de er jo mine :) Og forhåpentligvis virker de den dagen det blir snakk om amming etc.

I mellomtida kan jeg jo stå i et kaldt rom med armene over hodet, da burde de se riktig så bra ut :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg har også sånne mystiske brystvorter som egentlig nesten ikke er der.. Bare når jeg blir kald, da blir det en liten knopp, med feltet rundt er det vel på str med en liten 1-krone. Er nok det som kalles inndratte brystvorter, bare en liten strek på en måte. Men men, de kommer vel ut når det er behov for det :-D

Ellers er jeg fornøyd med puppene, de er en liten B, kunne gjerne hatt litt mere volum, men formen og plasseringen er perfekt i mine øyne, ikkeno heng og lett å lage kløft.

Endret av Gaby
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har deilige SLAPPE hengepupper med GIGA SIZE brystvorter. :)

:( i hate them

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Puppene mine ser veldig bra ut når de er i BH og når de fryser.Det er ganske store (65G), naturlige og henger litt pga vekten og ser ut som de unngår hverandre :fnise: Pupp1 vil til venstre og Rune vil til høyre. Minner om en avkjørselsvei på E18, men så lenge de ikke stikker av så skal jeg ikke klage.Brystvortene er lyselysebrune, ca 3 cm i diameter og passer perfekt på "fjellene".

Kunne godt ha vært litt mer perky,men det er bare samboeren min som får se dem i all sin prakt og han gliser stort hver gang, så jeg har ikke helt de store kompleksene for det så lenge det finnes Freya og Fantasie BH-er :ler:

Edit: Ble inspirert av LilleMy28 her!

14 år: 60AA(og jeg tror det var litt for stort)

15 år: 70A

17 år: Ka-powie 80D(vektoppgang)

20 år:80FF

22 år:65G(vektnedgang,menjeg aner ikke hva som skjedde med puppa)

Endret av LanaLane
Skrevet

Jeg tror heller ikke menn bryr seg SÅ j.... mye om hvilken str. det er på puppene, så lenge de er fine. Men, nå har faktisk ikke menn sin mening om pupper alt å si for meg. Jeg vil jo faktisk like de og være fornøyd med de selv. Har alltid ønsket meg større pupper. Jeg er vel en 70A eller AA, vil ikke måle hos de "proffe", trenger ikke å få vite at jeg har mindre pupper. Jeg bryr meg faktisk mer om pupper nå (20 år) enn hva jeg gjorde når jeg var 15-16. Tenker nesten på det HVER dag, og håper at de kommer til å vokse. Har tenkt spesielt mye på det nå den siste tiden, pga det er bikini tid, og jeg finner søren meg ikke en eneste bikini som sitter bra nok. Prøvde en på lasenza idag, push-up og alt, men hvor er puppene og kløften liksom?

Mange jenter med stor byste (D, og oppover) sier ofte at de skulle ønske at de hadde små pupper, og at det ikke er så stas med store pupper.... Men hva definerer dere som små pupper da? Jeg skjønner det at alle ikke er komf med en F cup, men ville dere gått ned til en A-cup?

Kjenner ingen som har en B\C cup som ville hatt mindre pupper...

Ofte når en person nevner brystforstørring så kommer det femten kommentarer a la " kjempestore pupper er jo bare stress", " hva skal man med store pupper" osv osv...

Jeg tror ikke at alle de som har en liten byste ønsker seg GIGA boobs, men heller bare større enn det de har.

Skrevet

Puppene mine er fine og runde. ca str 80c. Den ene er litt større enn den andre, og det er litt plagsomt når jeg skal kjøpe bh. den ene er er b og den andre en c. De er en handfull store, og mannen min synes det er veldig flott at de ikke er like, og han kaller de den lille og den store.....

lyserosa og passe stor ring, brystvortene blir stive de så det holder for min del, og ikke bare når det er kaldt ;)

• 4 år senere...
Skrevet

Mine pupper er mellomstore med bare en brun liten brystvorte.

Men jeg blir ofte nervøs fordi jeg er bare 13 år!

Skrevet

007b.com/breast_gallery.php

Her er det bilder av alle slags pupper! Absolutt verdt en tit(t), hvis man er nysgjerrig på hva andre har under genseren. Haha

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kan ikke de som har litt komplekser for puppene sine være så snill og ta en titt her i denne tråden ?

Se på antallet plusser, og ikke minst les kommentarene som er gitt fra både kvinner og menn.

Jeg fikk etter noen dagers tenking faktisk et nytt syn på puppene mine, takket være dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...