Gjest ts Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg lurer på hva som er mest normalt jeg.. Føler liksom at mine ser så rare ut.. Jeg har ganske små runde pupper,og puppene i seg selv er jeg ganske fornøyd med, men brystvortene deriomt, de er så rare.. de blir aldri stive, bare hvis jeg blir iiiskald, og de går nesten innover.. flere som har slike?
Gjest Gjest_Alexandra_* Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Hehe, spesielt spørsmål Tror ikke det er mange innloggede medlemmer som kommer til å svare på det. Men jeg kan prøve, jeg har aldri beskrevet puppene mine før Mine er vel relativt store, litt tunge og runde. Veldig naturlige og fyldige. Det vil si, de "henger" bitte itt, men sånn "pent, naturlig" som samboeren min sier. Da jeg er ganske gyllenbrun, har jeg lyse brune brystvorter og rundt de. Er egentlig ganske fornøyd. Grei størrelse på de, og grei fin størrelse på brystvortene og det fargede rundt de som jeg ikke vet hva heter Det er myke, og over en håndfull. Brystvortene mine er også skjelden harde. Men samboeren min elsker puppene mine, og han får de ofte til å bli harde. Det var puppene mine:)
Eplekake Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Hehe, spesielt spørsmål Tror ikke det er mange innloggede medlemmer som kommer til å svare på det. Men jeg kan prøve, jeg har aldri beskrevet puppene mine før Mine er vel relativt store, litt tunge og runde. Veldig naturlige og fyldige. Det vil si, de "henger" bitte itt, men sånn "pent, naturlig" som samboeren min sier. Da jeg er ganske gyllenbrun, har jeg lyse brune brystvorter og rundt de. Er egentlig ganske fornøyd. Grei størrelse på de, og grei fin størrelse på brystvortene og det fargede rundt de som jeg ikke vet hva heter Det er myke, og over en håndfull. Brystvortene mine er også skjelden harde. Men samboeren min elsker puppene mine, og han får de ofte til å bli harde. Det var puppene mine:) pent naturlig heng! kongekommentar av samboerene ! Gutter kan være utrolig søte når de vil hehehe
Gjest imli Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Har sånn passelig store noen. Ser helt normale ut... Veldig lite "heng" foreløpig. Brystvortene blir stive når det er kaldt. Synes de er penest som "frysepupper" Det brune området er ganske stort, og mørkt... Det var puppene mine
Brunette88 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 (endret) slettet.. Endret 8. september 2008 av Brunette88
Sans Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har akuratt fylt 20 år nå for under 1 mnd siden, og jeg lurer på om puppene fremdeles kan vokse? I det siste har jeg brukt svært mye tid på å tenke på dette med med pupper, blir helt opprørt og lei meg. Av og til kan jeg ha det helt fint å være skikkelig fornøyd, men så plutselig får jeg sånn forferdelig dårlig selvtillit og tenker hele tiden "huff, jeg har så små pupper" Herregud, de har liksom ikke vokst siden 8.kl på ungdomsskolen.. alle de andre venninene mine har jo fått større. Hun ene snakker om de nesten hele tiden.. sånn " nei, denne kan jeg ikke gå med, ser jo ut som puppene til en 12 åring..osv osv..." Blir jævlig forbanna av det egentlig. Så jeg ser liksom ut som en 12 åring pga at jeg har mindre(små) pupper. Silikon er på en måte ikke et alternativ. Ihvertfall ikke før jeg har fått barn og blitt ferdig med slikt, men det er mange år til. Jeg har lest mye på nett, om div. produkter som skal forstørre puppene, men er jo så UTROLIG vanskelig å ha troen på noe sånt. Brava system er det eneste jeg holder en knapp på, og det vurderer jeg. Men vil liksom vente litt til, det kan jo hende at de vokser? Mine pupper vokser ennå. Jeg blir snart 24. Henger sikkert sammen med at jeg ikke er syltynn lengre. Les: jeg legger på meg andre steder også. Men fremdeles slank, og med mye større pupper enn for 3-4 år siden. Mine pupper er runde, ganske faste. Brystvortene og området rundt er ganske mørkt. Får (altfor) lett stive brystvorter. Ser ut som om jeg er konstant tent
Brunette88 Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 ^ Jeg veier vel kanskje 1 kg mer enn hva jeg gjorde for 5 år siden, jeg er ca 160 høy, og veier ca 50 kg. Kan jo ikke legge på meg mer, og kan jo heller ikke satse på at hvis jeg legger på meg så kommer jeg til å være så heldig at det legger seg på puppene hehe. Ellers så må jeg bare tilføye at jeg merker en vanvittig stor silikon boom blant unge jenter, i Bergen altså. ALLE tar jo silikon? Er det sånn over hele landet eller hehe? De er jo 18-20 år gamle....det er jo ungt det.
Gjest Sisu Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Mine er små og nette og passer meg akkurat. Da jeg var yngre var jeg fryktelig misfornøyd og vurderte seriøst å spare til silikon... Men herregud: Blir jeg lykkeligere av det? I don't think so. Derfor retter jeg ryggen og strutter med det lille jeg har. Om andre ikke liker det, er det deres problem. Jeg har ikke noe problem med dem ihvertfall! Ammet to barn har puppene mine også gjort forresten, og jeg erfarte at når det gjelder melkeproduksjon er det ikke størrelsen det kommer an på
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 mine er ganske faste og passe små/store. (75D, men likevel ikke såå store) har alltid stive brysvorter, de viser gjennom tynne jakker dersom jeg ikke bruker polstra bh. litt stress det der. dessuten blir de driiitvonde dersom det er kaldt og jeg fryser. dei lev sitt eige liv gitt.
Gjest Yoghurt Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Brystvortene mine er litt lik dine, de er ikke stive konstant. Det må, som gjest over beskriver, være plagsomt uansett, så selv om jeg syns de er penest stive gjør det meg ikke noe, for de blir stive når de trengs ellers er de mellomstore (litt mer enn en manns håndfull), ikke så altfor store brystvorter, perfekt til min kropp.. Svært fornøyd med de egentlig, på tross av at de er langt fra ideal silikonsprengpuppen. Endret 28. mai 2008 av Yoghurt
Involvert Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Puppene mine er relativt små (i underkant av en håndfull), dråpeformede. Selv om de ikke er de største i verden er jeg kjempefornøyd, og kjæresten min liker dem kjempegodt Spesielt etter jeg piercet høyre brystvorta
Sørlandsmamma Skrevet 28. mai 2008 #14 Skrevet 28. mai 2008 De er laaaaaange og vakre i følge min datter, dette fortalte hun meg da hun var 4 år gammel ;-) Så de er for lange, for tomme, for ulike, ergo slett ikke pene... Men ser ganske så bra ut i bh og en fin topp ;-) Og samboeren min elsker de, hihi :D
Lille Lea Skrevet 28. mai 2008 #15 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har silikon jeg da, og er egentlig veldig fornøyd med puppene mine.. De kunne vært litt mykere og litt mer heng, men liker brystvortene mine veldig godt:) De er lyse brune/rosa, akkurat passe str på ringen egentlig. Bittelitt mørkere enn huden min. MEN skulle ønske de var naturlig selvfølgelig!!! Agh ;(
Lille Lea Skrevet 28. mai 2008 #16 Skrevet 28. mai 2008 De er laaaaaange og vakre i følge min datter, dette fortalte hun meg da hun var 4 år gammel ;-) Så de er for lange, for tomme, for ulike, ergo slett ikke pene... Men ser ganske så bra ut i bh og en fin topp ;-) Og samboeren min elsker de, hihi :D Å herregud for er hærlig svar!! 1
cilipili Skrevet 29. mai 2008 #17 Skrevet 29. mai 2008 Mine er altfor store. Vanligvis 75G, men nå jeg er gravid er de 75H. Brystvortene er litt større og mørkere nå enn vanlig, men ellers er de ikke så store i forhold til størrelsen på puppene. Fargen er vanligvis rosa/lys brun. Synes de er helt ok, mannen min eeelsker dem. Men de er så pass store at de skal reduseres etter endt amming.
Cocktail Skrevet 29. mai 2008 #18 Skrevet 29. mai 2008 Aner ikke hvordan jeg skal beskrive puppene mine.. er str 80B og de ser vel "normale" ut kan jeg tenke meg. Den ene "ringen" er litt større enn den andre, men puttsan, legger bare merke til det når jeg prøver. Ellers er selve puppene runde og fine forfra, men ser litt spisse ut fra enkelte vinkler. Brystvortene er ikke stive, noe de en gang blir da, men... Det ser jeg fram til, mye finere det synes jeg. Vil ta silikon og få litt str på dem..
Gjest vimselot Skrevet 29. mai 2008 #19 Skrevet 29. mai 2008 Jeg lurer på hva som er mest normalt jeg.. Føler liksom at mine ser så rare ut.. Jeg har ganske små runde pupper,og puppene i seg selv er jeg ganske fornøyd med, men brystvortene deriomt, de er så rare.. de blir aldri stive, bare hvis jeg blir iiiskald, og de går nesten innover.. flere som har slike? [/quote nei, jeg har små pupper men det passer til min kropp. Egentlig tror jeg ikke menn bryr seg så mye.
LilleMy28 Skrevet 29. mai 2008 #20 Skrevet 29. mai 2008 I en alder av 32 er jeg superfornøyd med puppene mine, de er normalt 70C og passer fint til min 176cm/65kg ramme. Men akkurat nå er jeg gravid så jeg har gått opp en str og er 75C, blir spennende å se hvordan melkepuppene blir. Ellers er de faste i fisken uten noe som helst heng, med ganske mørke og små brystvorter. Og til dere som er unge: - jeg var kjent som flatpakket gjennom alle skoleårene, til og med på vgs - puppene mine vokste jevnt og trutt til jeg var ca.27-28 år - 15 år: nada - 18 år: 70AA - 19 år: 70A - 20 år: 70B - 25 år: 70C og etter det ble de bare større uten at jeg hoppet opp i BH-str Jeg hadde alltid komplekser da jeg var yngre og ville ta silikon (var student og hadde jo aldri råd), men nå er jeg ekstremt glad for at jeg ikke gjorde det, drømmepuppene kom jo helt av seg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå