Gå til innhold

Den store dagen 01.08.09.


Anamelona

Anbefalte innlegg

Endelig begynner ting å falle litt på plass.

Skal på visning av lokaler når min tilkommende kommer hjem. (Er jo litt kjekt å ha med han også da ;) ) Så når det er i orden så kan man jo si at jeg ligger i rute. FOR IDAG ER DET AKKURAT 1 ÅR OG 4 MND IGJEN!!! :juhu:

Gleder meg stort! :bryllup:

Så har jeg forhørt meg litt på å leie inn fotograf og priser på det. Det er...eh...DYRT! Rundt 8000kr!!!!! :dåne:

Men men... Nå har jeg fått visning på det beste lokalet jeg vet om, så får vi se. Jeg har iallefall stor tro. Relativt rimelig var det også.

Nå skal jeg stikke og lage matpakke å ha med på jobben imorgen, og snart legge meg.

Mye trøtt for tiden.. :klø:

Har vel kanskje noe med at vi har stilt klokka å gjøre.

Jessda.. Hejdå! :vinke:

fotograf er dyrt ja! Men det spørs vel litt hvor mye du skal bruke ham... men dyrt... det er vi vel alle enige om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alvebruden

:hallo:

:velkommen: som dagbokskriver, og masse,masse gratulerer. :juhu:

Enig med deg at august er bryllupsmåneden. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotograf er dyrt ja! Men det spørs vel litt hvor mye du skal bruke ham... men dyrt... det er vi vel alle enige om!!

Ja huff, men men. Det er jo dette vi har etter at bryllupet er over. Så da må man jo neste investere i skikkelige bilder fra hele dagen!! :)

:hallo:

:velkommen: som dagbokskriver, og masse,masse gratulerer. :juhu:

Enig med deg at august er bryllupsmåneden. :tommelopp:

Hei på deg og tusen takk! :)

Noe sier meg at du også blir augustbrud? :ler:

(Uten å ha regnet ut tickeren din) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Usj..

Inatt har jeg hatt min første Bridezilladrøm! :dåne:

Jeg drømte at jeg kom til kirka, men mange av gjestene hadde ikke funnet fram, tiden stemte ikke, og jeg hadde ikke rukket å komme meg til frisøren før vi skulle gifte oss. Hadde forsåvidt ikke bestilt time engang. :sjenert:

Skumle greier altså.., jeg har begynt å drømme at bryllupet går skeis, halvannet år før det skal skje.

Jammen bra jeg har tid til å rette opp iallefall. :jepp:

Sukk..... Fikk ikke tak i lokalet jeg har sett meg ut idag, vi skal på visning i løpet av helgen, men det blir nok ikke det lokalet, det er nok litt for lite. Og det andre lokalet jeg har sett meg ut er det sannsynligvis ikke mulig å få tak i før tidligst mandag. SKAL HA!!!

Vel vel.. Imorgen skal det grilles. SESONGEN ER IGANG!!!!!!!!!!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, velkommen etter! Tydelig at hjernen jobber selv når man sover altså! :fnise:

Jeg vil også grille!! Får ikke grilla før vi reiser hjem i sommer vi, for vi har ikke noe uteplass.. Bare en bakgård hvor sola aldri skinner... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, velkommen etter! Tydelig at hjernen jobber selv når man sover altså! :fnise:

Jeg vil også grille!! Får ikke grilla før vi reiser hjem i sommer vi, for vi har ikke noe uteplass.. Bare en bakgård hvor sola aldri skinner... :sur:

Her skinner sola inn når vi våkner (Uteplassen/hagen er rett utafor soverommet) og den forsvinner ikke her før i 7 tida, da går det noen timer, så er den på plass på andre siden av huset. Men der er ingen uteplass. Blir bare mer og mer sol ved uteplassen jo lysere det blir, så her blir det nok bra til sommeren vil jeg tro. :tommelopp:

Du får komme hit på besøk og grille du da vettu! :jepp:

Hehe.., her har vi det så koselig så...

Nettopp ferdig å spise grillmat, og nå sitter vi bare og soler oss.

Noe som minner meg på: Hva gjør jeg inne? Sola skinner, KG kan jeg styre med etterpå. :vetikke:

SNAKKES :) :) :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu:

Kirke er booket, og lokale er booket.

:juhu:

Da kan jeg slappe av i noen mnd. Det er vel egentlig de to tingene som må reserveres god tid i forveien når man skal gifte seg i populære kirker og ha selskap i populære lokaler. Da må man nesten bare være tidlig ute.

Vi var og fikk omvisning igår, tok masse flotte bilder, og bestemte oss for å reservere den.

Deretter bar det ut på restaurant for å spise og "feire" at to viktige milepæler var i boks. :jepp:

Nå er det "bare" mat, frisør, klær, og diverse detaljer som står på lista!!

Vi ble begge MER enn fornøyde.

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Kirke er booket, og lokale er booket.

:juhu:

Da kan jeg slappe av i noen mnd. Det er vel egentlig de to tingene som må reserveres god tid i forveien når man skal gifte seg i populære kirker og ha selskap i populære lokaler. Da må man nesten bare være tidlig ute.

Vi var og fikk omvisning igår, tok masse flotte bilder, og bestemte oss for å reservere den.

Deretter bar det ut på restaurant for å spise og "feire" at to viktige milepæler var i boks. :jepp:

Nå er det "bare" mat, frisør, klær, og diverse detaljer som står på lista!!

Vi ble begge MER enn fornøyde.

JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ååh, gratulerer!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

:danser:

:juhu: :juhu: :juhu:

En kan bli ekstatiske av mindre :fnise: Herligt me ting så falle på plass :Nikke:

Menneh....kor e bildene :klø: :popcorn:

:fnise:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

:danser:

:juhu: :juhu: :juhu:

En kan bli ekstatiske av mindre :fnise: Herligt me ting så falle på plass :Nikke:

Menneh....kor e bildene :klø: :popcorn:

:fnise:

Ja, ikke sant...?

Det er ikke så mye som skal til når man planlegger nryllup. :jepp:

Må nok skuffe deg med at jeg må prøve å anonymisere meg litt ved å holde hvor og hva litt for meg selv. :fnise:

Hvis ikke kan jeg nok bli litt gjenkjent altså.. Hehe.. Og det vil jeg ikke.., hvertfall ikke enda, siden jeg har babyprosjekt på gang.. Etter at jeg har fått kul på magen kan jeg vel kanskje begynne å røpe litt. :)

Until then... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, gratulerer!!!! :klem:

Takktakk! :juhu:

Da er neste sjekkpunkt på lista invitasjoner. Det tar jeg på sensommeren. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! :juhu:

Da er neste sjekkpunkt på lista invitasjoner. Det tar jeg på sensommeren. :jepp:

Samme her!

Har du valgt forlover enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant...?

Det er ikke så mye som skal til når man planlegger nryllup. :jepp:

Må nok skuffe deg med at jeg må prøve å anonymisere meg litt ved å holde hvor og hva litt for meg selv. :fnise:

Hvis ikke kan jeg nok bli litt gjenkjent altså.. Hehe.. Og det vil jeg ikke.., hvertfall ikke enda, siden jeg har babyprosjekt på gang.. Etter at jeg har fått kul på magen kan jeg vel kanskje begynne å røpe litt. :)

Until then... :sjenert:

Gjenkjent av meg??? Ooo, nå blei eg nysjerrige :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenkjent av meg??? Ooo, nå blei eg nysjerrige :ler:

Hehe.. :fnise:

Ikke nødvendigvis av deg, men av de som leser her. :sjenert:

Bilder kommer når kulen er her. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Jeg får legge igjen et lite spor her jeg også.

Gratulerer så mye med baby også :)

Ha en fin kveld!

Baby?? Du må ha misforstått... :ler:

Jeg ventet på å kunne få en kul på magen. :fnise:

Men ganske sprøtt, 7 timer sener testet jeg positivt.. :juhu:

Jeg liker deg og "forbannelsen" din. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

OJOJOJ...

Jeg har jo ikke vært innom her siden dagen jeg testet positivt... Sammenheng?? :ler:

Jeg får vel oppdatere litt da:

- Lokaler er endret. Det første ble litt dyrere enn først antatt, så nå har vi valgt et som er rimeligere, MYYYE finere (faktisk) og veldog fin og rolig beliggenhet! (Strand, kveldssol, enormt med uteområde - helt for oss selv) :jepp:

- Selve dagen er også endret, siden dette lokalet ikke kunne leies ut til 01.08.2009 - Så nå er den store dagen 27.06.2009.. Da går det jo også fortere!!! :juhu:

- Så skal det nok kombineres bryllup og dåp, samme dagen. Siden familie og venner kommer fra hele landet, og Babymelona er rundt 4 mnd den dagen, så vil det være dumt å få hele gjengen til oss igjen en mnd senere. :fnise: Billigere blir det også!! Mer ting til Babymelona!!!!! :jepp:

- Vi skal i møte på tirsdag med lokalet. Jeg har vært der før, og det er ingen tvil om at jeg vil ha det. Det var jo opprinnelig førstevalget også, men da trodde jeg det var mye dyrere enn det egentlig er...

Lokalene er reservert, men vi har masse spørsmål og detaljer vi skal diskutere med hun som leier ut/hjelper til med arrangementet!

Sånn!!

Da kan jeg kanskje oppdatere etter vi har vært i møtet. Så ser vi hva vi kommer fram til....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...