Gå til innhold

Den store dagen 01.08.09.


Anamelona

Anbefalte innlegg

:bryllup:

Dette er starten på min bryllupsdagbok.

Den blir nok ikke fylt opp så grådig idag, men de neste ukene vil det nok bli en del oppdateringer her :jepp:

For neste år skal jeg gifte meg :juhu: :juhu: :juhu:

Og jeg gleder meg stort!!!!!

Kirken er booket, gjestelisten er skrevet, min forlover er valgt, og jeg håper nå at jeg får presten jeg vil ha :)

Vel, kjære dagbok, vi skrives ;)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: å velkommen inn i dagbøkene :klemmer:

Gratulera me bryllupsplanlegging, detta e gøy!!! Du har jo litt basic ting på plass allerede, å her inne e de fullt av linkar te inspirasjon, å lister i massevis pluss en haug :skravle: sjuke bryllupsplanlegganes jentår :fnise: En må bare trivas her inne :fnise: Glede meg te å følla me på de så sjer i dagbokå di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med enda en dagbok! Og gratulerer med valget av verdens fineste bryllupsdato!! :ler: Her skal jeg følge godt med, og snappe opp eventuelle gode tips og forslag som måtte dukke opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke:

:hallo: å velkommen inn i dagbøkene :klemmer:

Gratulera me bryllupsplanlegging, detta e gøy!!! Du har jo litt basic ting på plass allerede, å her inne e de fullt av linkar te inspirasjon, å lister i massevis pluss en haug :skravle: sjuke bryllupsplanlegganes jentår :fnise: En må bare trivas her inne :fnise: Glede meg te å følla me på de så sjer i dagbokå di!!

:hallo: til deg også og takk for første innlegg :)

Joda, foreløpig er det ikke noe stress, og jeg er ganske ny på KG, så jeg må bare lære meg å navigere litt rundt her, men jeg kommer meg for hver dag som går :fnise:

Jeg kommer som sagt til å oppdatere en del i tiden som kommer, så her er det bare å titte innom fra tid til annen.

Koselig å se at andre viser interesse for min store dag :bukke:

Ha en fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med enda en dagbok! Og gratulerer med valget av verdens fineste bryllupsdato!! :ler: Her skal jeg følge godt med, og snappe opp eventuelle gode tips og forslag som måtte dukke opp! :)

:fnise: Jo takk for det du, da har jeg fått meg en dagbok for den store dagen, og den vil snarlig bli oppdatert. Idag har jeg ikke tid, men det kommer.

Tro du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok og forestående giftemål!!! :)

Du kommer nok til å trives her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok og forestående giftemål!!! :)

Du kommer nok til å trives her :jepp:

Takk for lykkeønskinger. :jepp:

Gratulerer til deg også.. Bryllup er så moro altså. :bryllup:

Du gleder deg vel minst like mye som meg?

Lykke til du også.

Ha en fin kveld :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :velkommen: til dagbøkene og gratulerer med bryllup!!

Tusen takk for alle nye lykkeønskninger. :bukke:

Sukk.., det er så mange positive mennesker her inne. :jepp:

Man kan jo nesten bli rørt av mindre...

Glad for å ha noen ukjente men kan dele alt og ingenting med :)

Håper alle her har det bra.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskinger. :jepp:

Gratulerer til deg også.. Bryllup er så moro altså. :bryllup:

Du gleder deg vel minst like mye som meg?

Lykke til du også.

Ha en fin kveld :goodbye:

Takk takk! Jo jeg gleder meg masse!! Begynner å nærme seg med stormskritt for meg.. Kjolen min ankom brudesalongen i dag, så gleder meg kjempemasse til å prøve den på sånn som den virkelig skal være!! :hoppe:

Man føler seg virkelig som en prinsesse i brudekjole altså!!

Ha en fin kveld/natt du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Jo jeg gleder meg masse!! Begynner å nærme seg med stormskritt for meg.. Kjolen min ankom brudesalongen i dag, så gleder meg kjempemasse til å prøve den på sånn som den virkelig skal være!! :hoppe:

Man føler seg virkelig som en prinsesse i brudekjole altså!!

Ha en fin kveld/natt du også :)

Det har jeg virkelig tro på.. Det med prinsessefølelsen altså.

Jeg har ikke prøvd brudekjole enda, men du er jo bare noen få mnd unna den store dagen. :bryllup:

Jeg er så misunnelig!!! :jepp:

Og jeg gleder meg virkelig til å begynne å kikke på kjoler. Har selvfølgelig snoket litt på internett, men det blir ikke det samme som å prøve. Jeg har en kompis som har flyttet til Italia, og jeg tenkte å ta turen dit om ca ett år og hilse på og da også kanskje kikke litt på bryllupskjoler. Italia er visst litt kjent for fine klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok, og ikke minst bryllupet! Du gifter deg 14 dager før meg :D

Ser du har kommet litt lenger enn meg, jeg har ikke fått på plass kirke og lokaler enda... vanskelig å bestemme seg! :) Lykke til videre i planlegginga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok, og ikke minst bryllupet! Du gifter deg 14 dager før meg :D

Ser du har kommet litt lenger enn meg, jeg har ikke fått på plass kirke og lokaler enda... vanskelig å bestemme seg! :) Lykke til videre i planlegginga :)

Jeg har ikke helt kommet så langt at jeg har booket lokaler jeg heller. Jeg har sendt litt forespørsler hit og dit, men jeg må sjekke ut litt bilder, beliggenhet, muligheter og ikke minst pris. Dessuten er det jo så lenge til, så jeg har god tid. :jepp:

Men vi bor jo i en by, og det er nok flere enn meg som skal gifte seg den dagen.

August er jo :bryllup:-måned nr 1 ;) Så jeg må nok være kjapp. Jeg har sett meg ut en favoritt, men prisen blir mellom 10-15000 BARE FOR LOKALET :dåne: , så jeg må nok slå den fra meg. Sukk...

Men men.

Velg en kirke du synes er fin, og er komfortabel med. Og husk. Hvis du gifter deg i en kirke i et sogn du ikke hører til, så må du belage deg på å betale i dyre dommer :sprettoy: Det skal jeg, og jeg må betale 3000 for bare kirka. Og det kun fordi jeg ikke hører til der. Men jeg SKAL ha den kirka :lur:

Ha en fin dag... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for godord :)

Nå har jeg sendt forespørsler litt rundt omkring for å høre hva de forskjellige lokale-utleierne har å tilby. Jeg har fått litt tilbakemeldinger fra noen, men jeg for min del synes ikke et prisoverslag er nok. Er det for mye forlangt å få tilsendt noen bilder fra et lignende arrangement, pluss litt tilbud på hva slags ordninger vi kan gjøre. Bare halvparten av de jeg har fått svar fra har gitt meg skikkelig service synes jeg :( Jammen bra jeg har så god tid, ellers hadde jeg følt det som om jeg :murvegg:

Og den ene mailen jeg sendte kom ikke fram. Adressen hotellet (!) har lagt ut EKSISTERER ikke??? Hva i alle dager er det for noe??? :kjefte:

Jaja, takk gud for god tid :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godord :)

Nå har jeg sendt forespørsler litt rundt omkring for å høre hva de forskjellige lokale-utleierne har å tilby. Jeg har fått litt tilbakemeldinger fra noen, men jeg for min del synes ikke et prisoverslag er nok. Er det for mye forlangt å få tilsendt noen bilder fra et lignende arrangement, pluss litt tilbud på hva slags ordninger vi kan gjøre. Bare halvparten av de jeg har fått svar fra har gitt meg skikkelig service synes jeg :( Jammen bra jeg har så god tid, ellers hadde jeg følt det som om jeg :murvegg:

Og den ene mailen jeg sendte kom ikke fram. Adressen hotellet (!) har lagt ut EKSISTERER ikke??? Hva i alle dager er det for noe??? :kjefte:

Jaja, takk gud for god tid :banantroll:

Vet utleierne hva du ønsker deg da? Det er kanskje ikke så lett for de å gi noe mer enn prisoverslag så tidlig i prosessen.. Men sjønner at du gjerne vil vite mer, da! :) Forresten merkelig å legge ut adresse som ikke funker, der må det nok ha skjedd en glipp :fnise: Du kan jo prøve å ringe rundt istedet for å maile da, for da "må" de jo svare på alt du lurer på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet utleierne hva du ønsker deg da? Det er kanskje ikke så lett for de å gi noe mer enn prisoverslag så tidlig i prosessen.. Men sjønner at du gjerne vil vite mer, da! :) Forresten merkelig å legge ut adresse som ikke funker, der må det nok ha skjedd en glipp :fnise: Du kan jo prøve å ringe rundt istedet for å maile da, for da "må" de jo svare på alt du lurer på! :)

Hehe..Skjønner hva du mener. :flau:

Jeg er kanskje litt for storkrevende så tidlig, men en ting jeg lærte da jeg tok markedsføring var at man ALLTID skal stille ledende spørsmål til en potensiell kunde, være behjelpelig og legge fram ting på best mulig måte. Visuelt er alltid best. Så litt bilder er jo alltid bra. :sjenert:

Jeg får vel bare prøve å danne meg et bilde av hvordan ting skal være før jeg går hardt igang med å pryle dem. Hehe.. *tarkritikk* :ler:

Og til det med å ringe rundt; usj, jeg hater det. Liker bedre mail. Jeg er mye flinkere til å formulere meg skriftlig, og så kan jeg ta meg tid til å tenke før jeg sender beskjeden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Skjønner hva du mener. :flau:

Jeg er kanskje litt for storkrevende så tidlig, men en ting jeg lærte da jeg tok markedsføring var at man ALLTID skal stille ledende spørsmål til en potensiell kunde, være behjelpelig og legge fram ting på best mulig måte. Visuelt er alltid best. Så litt bilder er jo alltid bra. :sjenert:

Jeg får vel bare prøve å danne meg et bilde av hvordan ting skal være før jeg går hardt igang med å pryle dem. Hehe.. *tarkritikk* :ler:

Og til det med å ringe rundt; usj, jeg hater det. Liker bedre mail. Jeg er mye flinkere til å formulere meg skriftlig, og så kan jeg ta meg tid til å tenke før jeg sender beskjeden :jepp:

Skjønner hva du mener, jeg liker heller ikke å ringe rundt sånn! En tredje mulighet er vel kanskje å reise rundt til de forskjellige lokalene, hvis det er mulig.. Men det er jo avhengig av hvor du bor i forhold til hvor lokalene ligger.. Også er det vel litt stress å reise rundt til en haug forskjellige steder, men du kan jo gjøre det når du står igjen med litt færre steder.. :)

Glad jeg slipper å styre med lokaler jeg! Håper bare de vi har er ok, så ikke jeg trenger å styre noe med å finne nye! Har nok av ting å styre med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, jeg liker heller ikke å ringe rundt sånn! En tredje mulighet er vel kanskje å reise rundt til de forskjellige lokalene, hvis det er mulig.. Men det er jo avhengig av hvor du bor i forhold til hvor lokalene ligger.. Også er det vel litt stress å reise rundt til en haug forskjellige steder, men du kan jo gjøre det når du står igjen med litt færre steder.. :)

Glad jeg slipper å styre med lokaler jeg! Håper bare de vi har er ok, så ikke jeg trenger å styre noe med å finne nye! Har nok av ting å styre med :fnise:

Jeg misunner deg der :sjenert:

Men jeg regner med at det å finne lokale ikke skal være blant mine største problemer, så alt i alt tror jeg det skal gå i boks. Kan jo forhøre meg litt rundt med folk som har giftet seg her i området før :bryllup:

Jeg finner nok det jeg leter etter, tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Endelig begynner ting å falle litt på plass.

Skal på visning av lokaler når min tilkommende kommer hjem. (Er jo litt kjekt å ha med han også da ;) ) Så når det er i orden så kan man jo si at jeg ligger i rute. FOR IDAG ER DET AKKURAT 1 ÅR OG 4 MND IGJEN!!! :juhu:

Gleder meg stort! :bryllup:

Så har jeg forhørt meg litt på å leie inn fotograf og priser på det. Det er...eh...DYRT! Rundt 8000kr!!!!! :dåne:

Men men... Nå har jeg fått visning på det beste lokalet jeg vet om, så får vi se. Jeg har iallefall stor tro. Relativt rimelig var det også.

Nå skal jeg stikke og lage matpakke å ha med på jobben imorgen, og snart legge meg.

Mye trøtt for tiden.. :klø:

Har vel kanskje noe med at vi har stilt klokka å gjøre.

Jessda.. Hejdå! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...