Gjest Den bedratte Skrevet 11. mai 2003 #21 Del Skrevet 11. mai 2003 Det var meg som startet denne diskusjonen. Endelig fikk jeg svar fra henne som er helt avgjørende for hva jeg gjør. Tror noen skjønnte ikke hvorfor jeg trengte svar men skal forklare dette så godt jeg kan. Han vil på død og liv ha meg men jeg kunne jo ikke tro på hva han sa. Jeg stoler mere på henne. Jeg fikk fortalt henne hva han sa om henne. Da fikk jeg vite sannheten. Han ringte henne hver helg og ville ha sitt, hadde også ligget med en venninne av henne. Mens han liksom prøver å få meg tilbake har dette fortsatt. De driver på enda og hun har spart på meldinger fra han. Ja nå vet jeg at jeg ikke kan fortsette med en som er så falsk. Jeg måtte få alle stygge detaljer for å bryte ( jeg elsker han utrolig mye). Hun vil heller ikke ha han som type bare som elsker. Det er over og ut for min del ihvertfall. Poenget er at jeg måtte vite, ellers hadde jeg blitt gal av å ikke være sikker. Ellers takker jeg for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå