Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. mai 2003 #41 Del Skrevet 12. mai 2003 Liker å handle på Obs!, men tar nok den som måtte være i nærheten. Elsker å ha butikken et steinkast unna huset. Unngår å hanlde på forrettninger jeg vet det tar dritlang tid. Hater å stå i kø. Har lurt mange ganger på hvorfor ikke større butikker har kasse for de med under ti varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mai 2003 #42 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er det man kaller en utro kunde. Handler på Rema 1000 RIMI Kiwi Mega Maxi SPAR Prix Bunnpris Obs! ...alt ettersom hvor jeg befinner meg der og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 12. mai 2003 #43 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg handler på rema 1000 fordi dem har det meste jeg trenger der. Liker ikke coop prix.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2003 #44 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg handler oftes på Spar og Ica Sparmat når jeg er på hybelen. Fordi det er disse butikkene jeg går forbi når jeg er ferdig på skolen.. Kiwi er favoritten, men den eksisterer jo ikke her "Hjemme" handler jeg på Coop Marked. Man skal være tro mot nærbutikken (Kiwi eksisterer ikke der heller) Jeg ønsker meg en Kiwi-butikk i nærheten snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 22. mai 2003 #45 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har en utrolig bra SPAR butikk rett ved der jeg bor, så jeg handler nok mest der. Prøver å gjøre storhandel på REMA 1000, men jeg liker meg rett og slett ikke der, men slike ting som brus, bakevarer, hermetikk, tørrvarer og toalettartikler er helt greie ting å handle på REMA. Men det blir nok mest handling på SPAR. Super betjening og innbydende butikk spiller da også en rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. mai 2003 #46 Del Skrevet 22. mai 2003 Vi handler aller mest på Kiwi og grunnen det til er at det er i nærheten av oss. Vi har også handlet litt på Rema100, det er en butikk jeg gjerne skulle ha gjort fler innkjøp i. I tillegg er vi innimellom innom OBS og handler når det er spesielle tilbud der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. mai 2003 #47 Del Skrevet 22. mai 2003 Handler mest på RIMI for tiden. Butikken ligger nærmest leiligheten vår. MEN! Sambo vil helst handle på REMA1000 ettersom han jobber for dem.(sitter ikke i kassa nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mai 2003 #48 Del Skrevet 22. mai 2003 Handler stort sett på Coop Mega, de har god service og bra ferskvaredisk. Å handle frukt og grønt på Rimi hos oss er helt uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 23. mai 2003 #49 Del Skrevet 23. mai 2003 Til daglig handler vi på Prix fordi det er nærmest. I helgene eller hvis vi har behov for ekstra utvalg handler vi på mega eller safari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mai 2003 #50 Del Skrevet 24. mai 2003 Nå er jeg nysgjerrig på hvilken dagligvareforretning du handler hos og hvorfor du handler akkurat der! Hvilken dagligvareforretning syns du er den beste og hvilken er den dårligste? Handler for det meste på Mega, for det er den butikken som ligger nærmest oss.. Storhandelen tar vi på Ica Maxi, for der finner vi alltid så mye god mat, og går rundt der i ett par timer å surrer.. Da koser vi oss... :D Den butikken jeg liker minst er Rema.. Hvorfor? Nei, fordi jeg ikke liker meg i noen av de butikkene de har her.. Syns der er rotete og ... ja... liker meg ikke der! :oops: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå