Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Samboeren vikke la meg plukke øyenbrynene hans, men jeg liker ikke monobryn... Da har jeg altså 2 valg; gjøre det mens han sover, eller gjøre det slutt. Han er en kjempefin type, men min besettelse av øyenbrynstell er sterkere enn min kjærlighet til han... Elsker han jo, men dette fungerer ikke, er jo ikke femi for gutter å nappe? Jeg gir meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Derfor nicket? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 det er vel bare å dumpe han og finne en mer fofengelig type...om du plukker de mesn han sover vil de bli skjeive for du kan vel ikke forvente at han ligger rolig.... Dump han og finn deg en med fine öyenbryn for all del det er jo öyenbrynene som gjör mannen ikke hans iteligens,humor,mål i livet,hans moral og prinsipper. Hvordan han er i sengen og hva han föler for deg betyr ikke noe om ikke öyenbrynene er i bra stand!!! nei om stygge öyenbryn ikke er en gunn til å dumpe en fyr så vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Samboeren vikke la meg plukke øyenbrynene hans, men jeg liker ikke monobryn... Da har jeg altså 2 valg; gjøre det mens han sover, eller gjøre det slutt. Han er en kjempefin type, men min besettelse av øyenbrynstell er sterkere enn min kjærlighet til han... Elsker han jo, men dette fungerer ikke, er jo ikke femi for gutter å nappe? Jeg gir meg over. Anbefaler deg å søke hjelp. Kan ikke forstå at du har levd med en type med stygge øyenbryn> :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Farg hårene i midten røde mens han sover, så blir han nødt til å fjerne akkurat dette feltet når han våkner igjen. Skyld på kråka hvis han anklager deg for å ha gjort det... Alternativet er å kontakte dama til Thomas Alsgaard. Kanskje dere kan starte en "anti-øyenbryn-klubb sammen"? Det er nok håp for deg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Du kan ikke nappe dem mens han sover - da våkner han jo ved det første nappet. Men å feste to strips (som limer seg fast) og så nappe ut hele sulamitten på en gang - det lar seg sikkert gjøre ... og da blir du sikkert kvitt den skrekkelige typen i samme slengen. Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Foreslår at du lar han være, og heller konsentrerer deg om enten Thomas Alsgaard eller han Kri i Eldrebølgen. Med sistnevnte er du sikret minst et årsverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Så det var derfor du flyttet sammen med han? Fordi du da fikk noe å bryne deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Om han inte vill att du plockar dem (och det kan jag förstå för det gör ont och vi vet väl alla hur det är med män och smärta? ) så kan du väl fråga om han inte kan klippa ner dem med en sax? eller raka bort lite i mitten? Eller så får du väl helt enkelt ta till ditt andra alternativ och göra slut. Är det viktigt för dig så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg håper for all del at dette innlegget var en gedigen spøk.. Jeg har aldri hørt maken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Foreslår at du lar han være, og heller konsentrerer deg om enten Thomas Alsgaard eller han Kri i Eldrebølgen. Med sistnevnte er du sikret minst et årsverk. Supert svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #12 Del Skrevet 5. mai 2003 Kan du ikke gjøre det mens han sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå