Mazilla Skrevet 7. juli 2008 #261 Del Skrevet 7. juli 2008 7+3 idag.. Det går utvilsomt framover. Klarer ikke å få i meg mat før ca 12, men da kan jeg spise en god frokost også. Jeg har vært verre. Det har vært så varmt i det siste, men nå er det heldigvis kjøligere ute. Kvalme og varme er en utrolig dårlig kombinasjon. Hvartfall når jeg våkner og kjenner dårlig luft og 30 grader+++ på soverommet. Æsjameg. Pga husets herre som har pollenallergi så må vi sove med vinduet lukket for tiden, og da blir det drepen for meg når jeg våkner. Kvalmen er ikke så ille nå som den har vært, og det skyldes forhåpentligvis at det nå er kjøligere. Heia kjølige somre.. (Jeg er vel den eneste som synes det.. ) på dere alle... Har dere vifte på soverommet? Hvis ikke kan det hjelpe en god del på varmen! Flinke du som klarer å spise frokost! Bra du får i deg noe!! Får håpe kvalmen ikke varer i altfor mange uker til før den gir seg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 7. juli 2008 #262 Del Skrevet 7. juli 2008 7+3 alt?!? Håpar kvalmen gir seg snart. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 7. juli 2008 Har dere vifte på soverommet? Hvis ikke kan det hjelpe en god del på varmen! Flinke du som klarer å spise frokost! Bra du får i deg noe!! Får håpe kvalmen ikke varer i altfor mange uker til før den gir seg..! Vifte gjør at jeg blir potte tett i nesa.. Så det er et dårlig alternativ. Nei, vi får bare håpe at sola tar seg en pause.. Hvertfall på morgenen, når jeg trenger søvn. Kvalmen kan få lov å være her i 5 uker til, mer eller mindre.. Men ikke noe særlig over det altså. 7+3 alt?!? Håpar kvalmen gir seg snart. Klem Ja, her går det unna. Gleder meg til jeg kommer til 12.. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #264 Del Skrevet 8. juli 2008 7,5 uker.. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: (små gleder... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. juli 2008 #265 Del Skrevet 8. juli 2008 7,5 uker.. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: (små gleder... ) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Spennende!! Tiden flyr jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #266 Del Skrevet 8. juli 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Spennende!! Tiden flyr jo Ja, den gjør virkelig det. Og jeg kommer til å mase om utviklingen helt til uke 12. Det er liksom et delmål... Gleder meg så vanvittig til UL om 2 uker altså. Først bilferie, så tiden kommer til å gå fort. *KrysserFingreneForAtDetGårBra!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2008 #267 Del Skrevet 8. juli 2008 Når skal du tørre å flytte boka di da? Når du kommer til 12 uker..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 8. juli 2008 Når skal du tørre å flytte boka di da? Når du kommer til 12 uker..? Det stemmer jah.. Er medfødt pessimist, og vil ikke skifte tilbake når jeg først har skiftet. Dessuten er jeg veldig plaget av TIF. (Tingenes Iboende Faenskap) Hvis jeg f.eks kjøper babyutstyr etc nå, eller flytter dagboka, da går det lukt til H******!! Typisk. Derfor venter jeg til den magiske grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2008 #269 Del Skrevet 8. juli 2008 Det stemmer jah.. Er medfødt pessimist, og vil ikke skifte tilbake når jeg først har skiftet. Dessuten er jeg veldig plaget av TIF. (Tingenes Iboende Faenskap) Hvis jeg f.eks kjøper babyutstyr etc nå, eller flytter dagboka, da går det lukt til H******!! Typisk. Derfor venter jeg til den magiske grensen. Skjønner deg veldig godt! TIF, den var ny! Gleder meg til stor fest i boka di om snaue 5 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 8. juli 2008 Skjønner deg veldig godt! TIF, den var ny! Gleder meg til stor fest i boka di om snaue 5 uker!! PARTEYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!! Da inviterer jeg alle kjente fra KG på fest. Brus da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 14. juli 2008 #271 Del Skrevet 14. juli 2008 Alt bra? Berre 25 dagar igjen til 12 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 15. juli 2008 Alt bra? Berre 25 dagar igjen til 12 veker! Alt vel her. Eksakt hvor langt jeg er på vei, får jeg vite neste torsdag.. :juhu: Men vi går foreløpig utifra tickeren.. Vi kom hjem fra ferie natt til idag, etter en sammenhengende kjøretur på 9 timer. Bare et par matpauser. Hadde SÅ vondt i magen etter å ha sittet i samme stilling i så lang tid.. Sukk.. Men men.., jeg la meg med en gang vi kom hjem, og det hjalp. Jeg satser på at min lille Babymelona holder seg der den skal. Det er full nedtelling til uke 12 her!!! Og ultralyden neste torsdag; Gud, så jeg gleder meg altså! :rødme: Der da? Alt i rute?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juli 2008 #273 Del Skrevet 15. juli 2008 innom for å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #274 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) innom for å hilse på. Så koselig med en hilsen. Velkommen til min ringe dagbok... Så du har investert i babyaksjer?? Jeg leste et sted at det er gode muligheter for avkastning på slike for tiden... LYKKE TIL!!! Må følge testingen din jeg nå da... Endret 15. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 16. juli 2008 #275 Del Skrevet 16. juli 2008 Du har jo kommet forbi 8 uker allerede, tiden går jo kjempefort! Hvor skal du på ultralyd hen? St. Olavs eller privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. juli 2008 #276 Del Skrevet 16. juli 2008 Tida flyr så fort at plutselig er babymelona en perfekt liten nyfødt baby! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #277 Del Skrevet 16. juli 2008 Du har jo kommet forbi 8 uker allerede, tiden går jo kjempefort! Hvor skal du på ultralyd hen? St. Olavs eller privat? Jaaa.. Det går superfort, håper ukene mot dagen for uke 12 kommer kjapt!!! UL blir nok på sykehuset ja, menjeg skal jo selvfølgelig også ha en slik 3D (eller er det 4D?) UL, og da må jeg nok gå privat... Men det tar jeg som det kommer.. :juhu: *GlederMegTilNesteTorsdag* Tida flyr så fort at plutselig er babymelona en perfekt liten nyfødt baby! :dåne: Babymelona kommer snart... :juhu: Det å se henne (jadda, lov å tro) på skjermen om en uke er en glede-seg-til-opplevelse som jeg ikke har kjent siden jeg var liten og gledet meg til sommerferien... Og DET er jo en fin følelse. Litt kjipt, men husets herre sa han ikke hadde noe imot en overraskelse, så det blir nok ikke til at vi skal finne ut kjønn.. Sukk. For jeg klarer jo ikke å holde kjeft om jeg finner det ut... Og om HAN ikke vil vite, så vil VI ikke vite... For meg var det litt hipp som happ, så da lar vi han bestemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2008 #278 Del Skrevet 16. juli 2008 bare 8 dager til UL Så kjekt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 16. juli 2008 bare 8 dager til UL Så kjekt :-D GLEDER MEG.. :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 18. juli 2008 9 UKER IDAG!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå