Gå til innhold

Får jeg også en mini?

Anamelona

Anbefalte innlegg

MAKAN!! Her er jeg borte fra KG i et par døgn for første gang på evigheter, og så går du hen og tester positivt i mellomtida??! :dåne: :fnise:

Gratulerer, kjære Anamelona!!! Tenk at det skulle klaffe så fort og greit!! :hoppe:

Håper alt går greit og at tida flyr frem mot 12 uker! Heldiggrisen du, det får en si! Kjempegreier! Ble så utrolig glad og rørt på dine vegne her jeg var innom en snartur på vei til senga! Hjertet gjorde et ekstra hopp da jeg så tickeren din inne på ei annen dagbok! Hurra for :humpe:! Du og Anamelonamannen fikk det tydeligvis til! :skratte:

Nei fy, dette blir visst bare babbel, det er fordi jeg er så glad på dine vegne! :hoppe: Får vel krype til køys, men lykke til videre med morgenkvalme og diverse plager! :hoppe:

:superhappyogekstatisksmiley:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh! Gratulere så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var en god nyhet tidlig på mårran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAKAN!! Her er jeg borte fra KG i et par døgn for første gang på evigheter, og så går du hen og tester positivt i mellomtida??! :dåne: :fnise:

Gratulerer, kjære Anamelona!!! Tenk at det skulle klaffe så fort og greit!! :hoppe:

Håper alt går greit og at tida flyr frem mot 12 uker! Heldiggrisen du, det får en si! Kjempegreier! Ble så utrolig glad og rørt på dine vegne her jeg var innom en snartur på vei til senga! Hjertet gjorde et ekstra hopp da jeg så tickeren din inne på ei annen dagbok! Hurra for :humpe:! Du og Anamelonamannen fikk det tydeligvis til! :skratte:

Nei fy, dette blir visst bare babbel, det er fordi jeg er så glad på dine vegne! :hoppe: Får vel krype til køys, men lykke til videre med morgenkvalme og diverse plager! :hoppe:

:superhappyogekstatisksmiley:

:kose:

Vi liker babbel. :jepp:

Takk for gratulasjoner, og det var koselig at du tittet innom KG. :tommelopp:

Morgenkvalmen har ikke satt inn helt enda, annet enn at jeg ikke føler noe særlig for mat. Har ingen brekninger etc, men altså lite lyst på mat generelt. Men det kommer seg vel. Har hørt gode rykter om Ritz.., så jeg har gått til innkjøp. :)

Ha en fin dag videre, og kos deg masse på festival/ferie. :)

:klem:

Åhhh! Gratulere så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var en god nyhet tidlig på mårran.

Tuuusen takk, nå venter vi bare på at Spinnvil skal få kul på magen. :) Og selvfølgelig at jeg skal klare å holde spiren min på plass i 36 uker til. :jepp:

GRATULERER!! :banantroll: :juhu:

...Og selvfølgelig at det også skal klaffe for pleiepiken vår fra Kristiansand. :fnise:

PÅ TIDE NÅ!!!

*GraviditetsForbannelseTilPleiepikeOgSpinnvil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! her har det skjedd noe mens jeg har vært på ferie!

Gratulerer med spire! må hoppe litt nå kjenner jeg!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! her har det skjedd noe mens jeg har vært på ferie!

Gratulerer med spire! må hoppe litt nå kjenner jeg!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Takk for entusiasme. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi liker babbel. :jepp:

Takk for gratulasjoner, og det var koselig at du tittet innom KG. :tommelopp:

Morgenkvalmen har ikke satt inn helt enda, annet enn at jeg ikke føler noe særlig for mat. Har ingen brekninger etc, men altså lite lyst på mat generelt. Men det kommer seg vel. Har hørt gode rykter om Ritz.., så jeg har gått til innkjøp. :)

Ha en fin dag videre, og kos deg masse på festival/ferie. :)

Tuuusen takk, nå venter vi bare på at Spinnvil skal få kul på magen. :) Og selvfølgelig at jeg skal klare å holde spiren min på plass i 36 uker til. :jepp:

...Og selvfølgelig at det også skal klaffe for pleiepiken vår fra Kristiansand. :fnise:

PÅ TIDE NÅ!!!

*GraviditetsForbannelseTilPleiepikeOgSpinnvil*

Mange takk!! Håper den forbannelsen holder seg der nå!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 UKER!!! :gravid:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

oiij! hær har jeg ikke vært før! :/

gratulerer med spire! :) :)

håper jeg kan "menge" meg med deg etterhvert! :) slik at du ikke blir alene denne måndeden! :hihi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med spire i magen Anamelona !!!! :hoppe::hoppe:

Takker for det! :jepp:

Nå satser vi på at minst ett av dine setter seg, eller? ;)

oiij! hær har jeg ikke vært før! :/

gratulerer med spire! :) :)

håper jeg kan "menge" meg med deg etterhvert! :) slik at du ikke blir alene denne måndeden! :hihi:

:velkommen: (Det gjelder forsåvidt dere begge)

Ja, her er bare å henge seg på, jeg trenger litt selskap med termin rundt min dato. (Som jeg forsåvidt ikke vet hva er før om 2 uker - på UL)

Det er litt slitsomt, samtidig med all gleden, for jeg går rundt med konstant frykt for å begynne å blø, og klarer vel ikke å slappe av helt før 1 trimester er over. Litt kjedelig, men sånn er vel livet... :vetikke:

Velkommen til dere begge iallefall, så må dere bare henger dere på her. Koselig med nye "fjes" i dagboka mi. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: (Det gjelder forsåvidt dere begge)

Ja, her er bare å henge seg på, jeg trenger litt selskap med termin rundt min dato. (Som jeg forsåvidt ikke vet hva er før om 2 uker - på UL)

Det er litt slitsomt, samtidig med all gleden, for jeg går rundt med konstant frykt for å begynne å blø, og klarer vel ikke å slappe av helt før 1 trimester er over. Litt kjedelig, men sånn er vel livet... :vetikke:

Velkommen til dere begge iallefall, så må dere bare henger dere på her. Koselig med nye "fjes" i dagboka mi. :jepp:

To uker går jo kjempefort, spennende med UL da! 7 uker, da ser man vel hjerteslag? Går det bra ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker går jo kjempefort, spennende med UL da! 7 uker, da ser man vel hjerteslag? Går det bra ellers da?

Ja, jeg tror de to ukene vil gå veldig fort, om den fortsatt klarer å holde seg fast da.. *håpe*

Jeg har fått en bok av legen, og hjerteslagene starter på dag 20, så det er nok igang der inne nå vil jeg tro. Jeg vet jo ikke eksakt hvor langt jeg er på vei, siden jeg gikk på den syklussprøyta... Det var jo fremprovosert TR. Men alt dette vil vi få greie på på UL. :jepp:

Jo, alt går bare fint her. Snart er det sommerferie og avslapping på meg. Og det kommer virkelig godt med. Vil ikke jobbe heftig når jeg driver og utvikler min egen lille mini, vel, min og Anamelonamannen sin da.. :fnise:

Jeg gleder meg ihvertfall til å kunne roe ned og gjøre fint lite, annet enn å gå på kontroller og la tiden gå som den skal.

Vi hadde planer om en tur, men det spørs om jeg ikke får kvalmen snart, og bilturen til Danmark må vel da utgå. Kjipt å sitte i en bil, varmt, klamt, og spysjuk. :spy:

Sukk...

Men der da? Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen, Anamelona!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Kjempeartig at det ble klaff for dere altså :smilbla:

Håper formen holder seg på topp også fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA TAKK ;):babysmokk: eller :babyjente::babygutt: er hjertelig velkommen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen, Anamelona!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Kjempeartig at det ble klaff for dere altså :smilbla:

Håper formen holder seg på topp også fremover :klem:

Formen er stort sett grei. Har bare redusert matlysten med 90%. Ikke særlig kvalm, men nesten ingen matlyst. :vetikke:

Ja, vi er kjempeglade. Og bedre blir det når han kommer hjem rett over helga. Har jo ikke sett han siden en uke før jeg testet positivt. Det blir kjempebra. Og da er det også tid for ferie.. :jepp:

JA TAKK ;):babysmokk: eller :babyjente::babygutt: er hjertelig velkommen nå :)

Ja, uten tvil. Vi krysser alt vi kan nå... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 UKER!!!!! :gravid:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Gratulera med 6 veker! Det er halvveis til 12 det!

Sjølv er eg 9 veker i måro, syns faktisk tida går fort eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...