captiva Skrevet 31. mars 2008 #101 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå er jeg spent kjenner jeg.................... Jeg og!!...... Når man må vente med prøving selv,får man engasjere seg i andres prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. Dag 14 - En strek. Dag 15 - To streker. Dag 16 - To streker. Dag 17 - To streker. Dag 18 - To streker. Dag 19 - To streker. (getting there.....?????) (Oppdateres) Endret 31. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. april 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 1. april 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. Dag 14 - En strek. Dag 15 - To streker. Dag 16 - To streker. Dag 17 - To streker. Dag 18 - To streker. Dag 19 - To streker. Dag 20 - Positiv grav.test. haha, aprilsnarr. (sa hun med en sarkastisk baktone, dog ingen smil) Uff, lei. To streker!!!! Hvor er den tredje????? (getting there.....?????) (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2008 #104 Del Skrevet 1. april 2008 To streker!!!! Hvor er den tredje????? Jeg har tatt den! Aprilsnarr! Dog ikke en særlig god en. Jeg vet, jeg vet... Måtte bare Men sånn seriøst, tror det kommer tre streker i morra! (Monitoren vet bare at hvis du hadde fått tre idag så hadde du ikke trodd på det siden det er 1.april!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. april 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har tatt den! Aprilsnarr! Dog ikke en særlig god en. Jeg vet, jeg vet... Måtte bare Men sånn seriøst, tror det kommer tre streker i morra! (Monitoren vet bare at hvis du hadde fått tre idag så hadde du ikke trodd på det siden det er 1.april!) Hehe... Med mitt labre humør så var den litt vittig. Ååååja, så det er derfor ja. Men det forklarer jo en hel del. Da setter vi bare vår lit til morgendagen, og satser på at den tredje streken - med en sånn søt liten eggløsningsanimasjon - dukker opp på monitoren imorgen. Da regner jeg med at jeg må skru på pc'n og oppdatere før jobb, slik som første dagen jeg fikk to streker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. april 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 2. april 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. Dag 14 - En strek. Dag 15 - To streker. Dag 16 - To streker. Dag 17 - To streker. Dag 18 - To streker. Dag 19 - To streker. Dag 20 - To streker. Dag 21 - To streker. Begynner å bli sur!! Note to kroppen min: FØLG REGLENE!!!!! Eggløsning er en kvinnerett!!! (getting there.....?????) (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 2. april 2008 #107 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Dag 21 - To streker. Begynner å bli sur!! Note to kroppen min: FØLG REGLENE!!!!! Eggløsning er en kvinnerett!!! (getting there.....?????) (Oppdateres) Unnskyld. må bare le litt! Du er litt vittig! Men ja skjønner din frustrasjon!! Så utrolig irriterende! Ikke helt stabil enda den syklusen din.. ikke gøy! Endret 2. april 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. april 2008 Forfatter #108 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Unnskyld. må bare le litt! Du er litt vittig! Men ja skjønner din frustrasjon!! Så utrolig irriterende! Ikke helt stabil enda den syklusen din.. ikke gøy! Men jeg skjønner ikke? :klø: Jeg har jo fått to streker. Hva betyr det da? :klø: Vel vel.. I'll keep testing until three... Om jeg så skal tisse på 200 pinner! Men men. Snart GU på sykehuset uansett. Ble henvist i januar, så jeg får mine svar. Endret 2. april 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. april 2008 #109 Del Skrevet 2. april 2008 Men jeg skjønner ikke? :klø: Jeg har jo fått to streker. Hva betyr det da? :klø: Vel vel.. I'll keep testing until three... Om jeg så skal tisse på 200 pinner! Men men. Snart GU på sykehuset uansett. Ble henvist i januar, så jeg får mine svar. Skal du begynne med utredning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. april 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 2. april 2008 Skal du begynne med utredning? Det blir nok en liten samtale der ja. Finne ut litt av syklusen min og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 2. april 2008 #111 Del Skrevet 2. april 2008 Det blir nok en liten samtale der ja. Finne ut litt av syklusen min og sånt. Lykke til :) Sitter og krysser fingrene hver gang jeg ser at du har oppdatert. Ordner seg nok til slutt skal du se:) Kroppen er ikke alltid sånn at den hopper tilbake i balanse igjen, men kanskje du får det til neste måned? Og hvem vet, kanskje du får det til imorgen, neste uke.. Keep those hopes up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. april 2008 #112 Del Skrevet 3. april 2008 Så hyggelig med en ny strekteller Håper du lykkes kjapt og slipper å henge her så lenge, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 3. april 2008 #113 Del Skrevet 3. april 2008 Blir nok godt å finne ut av det.. og event. få hjelp! ikke gøy å ha det sånn! Godt du har den monitoren! sånn at du iike går glipp av EL når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2008 #114 Del Skrevet 3. april 2008 I dag da..? Fortsatt bare to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. april 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Lykke til :) Sitter og krysser fingrene hver gang jeg ser at du har oppdatert. Ordner seg nok til slutt skal du se:) Kroppen er ikke alltid sånn at den hopper tilbake i balanse igjen, men kanskje du får det til neste måned? Og hvem vet, kanskje du får det til imorgen, neste uke.. Keep those hopes up Jeg føler jeg har ventet lenge nok egentlig. Over ett år siden siste hormonell prevensjon. Burde jo snart komme i rute da.. Men tviler på jeg får det til imorgen. Da må jeg isåfall være utro. Husets herre er ikke tilbake før i neste uke. Så hyggelig med en ny strekteller Håper du lykkes kjapt og slipper å henge her så lenge, da! Det hadde jo igrunn bare vært toppers. :juhu: Vil ha baby jeg!!! masse lykke til til deg også. Det blir plusstegn etter denne PP skal du se. Blir nok godt å finne ut av det.. og event. få hjelp! ikke gøy å ha det sånn! Godt du har den monitoren! sånn at du iike går glipp av EL når den kommer! Jepp, den skal ikke passere usett forbi meg assa!!!!!!!!!!! Investert i ny pakke med pinner idag, og jeg gir meg **** ikke!! I dag da..? Fortsatt bare to? Dessverre.. Endret 3. april 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. april 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 3. april 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. Dag 11 - En strek. Dag 12 - En strek. Dag 13 - En strek. Dag 14 - En strek. Dag 15 - To streker. Dag 16 - To streker. Dag 17 - To streker. Dag 18 - To streker. Dag 19 - To streker. Dag 20 - To streker. Dag 21 - To streker. Dag 22 - To streker. (getting there.....?????) (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2008 #117 Del Skrevet 3. april 2008 :klø: Merkelig! Godt du skal på undersøkelse snart da, forhåpentligvis får du et svar på hva den tullete kroppen din driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. april 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 3. april 2008 :klø: Merkelig! Godt du skal på undersøkelse snart da, forhåpentligvis får du et svar på hva den tullete kroppen din driver med! Ja, den tullete kroppen min trenger å få seg en smekk!! Nå blir det ultralyder og hva verre er. Jeg har hatt innvendig ultralyd flere ganger før, og hver gang har (de forskjellige) legene sagt at alt ser normalt ut, og en gang sa en av de også "Du har eggløsning nå du" så jeg vet jo det har skjedd hvertfall en gang. Det meste ligger til rette for at jeg skal kunne bli gravid. En eller annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2008 #119 Del Skrevet 3. april 2008 Jaja, da er det jo bare å så mye som mulig når han er hjemme da! Før eller siden så må det jo lykkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 3. april 2008 #120 Del Skrevet 3. april 2008 Ønsker deg masse lykke til Anamelona! Følger spent med og håper du får det til snart Det blir i hvert fall en veldig heldig baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå