Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 19. mars 2008 Hehe... I mellomtiden skal jeg føre logg om min fertilitetsmonitor og fremgangen der, nyte påsken, og håpe at samboern kommer innom området om ikke altfor lenge Da skal det lages bølger rundt båten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2008 #42 Del Skrevet 19. mars 2008 Hehe... I mellomtiden skal jeg føre logg om min fertilitetsmonitor og fremgangen der, nyte påsken, og håpe at samboern kommer innom området om ikke altfor lenge Da skal det lages bølger rundt båten Jeg kan ikke annet enn å en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg kan ikke annet enn å en gang til! Vet du... Jeg liker deg mer og mer Du er en god nettvenn Sitter her helt alene og trekker på smilebåndene.. Det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2008 #44 Del Skrevet 19. mars 2008 Vet du... Jeg liker deg mer og mer Du er en god nettvenn Sitter her helt alene og trekker på smilebåndene.. Det trengs Godt å høre!! Og du er ikke alene - han godeste spurte akkurat hvorfor jeg lo (kan jo ikke si at jeg ler av kvinneguiden!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 19. mars 2008 Godt å høre!! Og du er ikke alene - han godeste spurte akkurat hvorfor jeg lo (kan jo ikke si at jeg ler av kvinneguiden!) Vel, kanskje ikke SÅ drøyt.., men høylytt latter for meg selv nå Er jeg litt "freak" ? Hehe.. Du får hilse din tilkommende fra Anamelona til dere begge, så blir ting litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2008 #46 Del Skrevet 19. mars 2008 Han er ganske opptatt med et nytt Wii-spill for øyeblikket, men takk for Godt jeg har kg når han er så oppslukt og t.o.m. legger beslag på tven! (ok, dette har visst ganske lite med prøverdagbok å gjøre, men pytt sann...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Han er ganske opptatt med et nytt Wii-spill for øyeblikket, men takk for Godt jeg har kg når han er så oppslukt og t.o.m. legger beslag på tven! (ok, dette har visst ganske lite med prøverdagbok å gjøre, men pytt sann...) Vi trenger litt oppiffere iblant, eller hva? Trenger jo ikke KUN gå ut på prøverier, eller.. Well, anyway... Det blir det nok av i tiden framover. Huff, det er kaldt her nede.. Tror jeg skal gå opp og varme meg litt. (haha, et vinglass??? Er det det jeg skal varme meg på?? Det var opprinnelig en fryse-smiley ) Ny dag, nye muligheter imorgen. Satser på to streker på monitoren. SKAL HA!!! Ha en flott kveld da du. Vi Endret 21. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 20. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Opptimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Oh spenning altså. *GlederMegTilImorgen* Utrolig hvor mye glede en sånn monitor kan gi. :juhu: For hver dag som går så gleder jeg meg til neste. For da skal jeg opp og tisse på pinne. Se om det er noe nytt som venter. Hittil bare tisset på 3 stk, så jeg er jo ikke akkurat dreven i dette. Men det er vel kanskje nettopp dette som gjør det så spennende? Hva vet vel jeg? Jeg er jo bare en overdrevent verpesyk høne... Hehe!! Endret 21. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 21. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Opptimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) HAR SMILEY'SENE TATT HELT AV??? "JUHU" BLIR TIL EN DUST SOM LAGER PANNEKAKER, "FNISE" BLIR TIL EN HÅRETE TRØNDER, OG "KJEFTE" BLIR TIL ET SHOPPING-GALT KVINNFOLK?? Neiånei.. What happened????? OG FRYSE-SMILEYEN JEG LAGDE HAR BLITT TIL ET GLASS VIN Endret 21. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2008 #52 Del Skrevet 21. mars 2008 HAR SMILEY'SENE TATT HELT AV??? "JUHU" BLIR TIL EN DUST SOM LAGER PANNEKAKER, "FNISE" BLIR TIL EN HÅRETE TRØNDER, OG "KJEFTE" BLIR TIL ET SHOPPING-GALT KVINNFOLK?? Neiånei.. What happened????? OG FRYSE-SMILEYEN JEG LAGDE HAR BLITT TIL ET GLASS VIN Har du retta på de? Smileyene dine ser helt normale ut for meg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Har du retta på de? Smileyene dine ser helt normale ut for meg... :klø: Neida, har ikke rettet på dem. Men nå er de visst normale igjen. Det var jammen bra. Vil ikke illustrere at jeg fryser med at jeg skal på flatfylla for å få i meg varmen. For det er vel ikke akkurat tingen for de som prøver å bli gravide Endret 21. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2008 #54 Del Skrevet 21. mars 2008 Neida, har ikke rettet på dem. Men nå er de visst normale igjen. Det var jammen bra. Vil ikke illustrere at jeg fryser med at jeg skal på flatfylla for å få i meg varmen. For det er vel ikke akkurat tingen for de som prøver å bli gravide Er vel ikke akkurat å anbefale for noen, prøvere eller ei! Godt de er tilbake til normalen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 21. mars 2008 Nå er denne dagen over. Nesten. Vil bare at dagene skal gå så fort som mulig så jeg får testet imorgen også. Men det er vanskelig å finne de to strekene altså Det er vel kanskje helt normalt i dag 9 av en syklus som jeg ikke er sikker på om eksisterer enda engang. Jeg håper. Det hadde vært så moro. Å få bekreftelse på at det virklelig skjer ting der inne. KOM HER, TO STREKER!!!!!!! Så forresten på Junior idag, med Arnold Svartneger. (Enkleste måte å skrive det på. Det er ingen form for rasisme ) Det er ikke første gangen jeg har sett den, jeg hadde litt lite å gjøre istad, den gikk midt på dagen, så.... Men det var første gang som prøver. Og jeg ble så rørt av hele settingen, selv om det hele (at en mann er gravid) er nokså absurd... Men jeg vil også ha sånn mage!!! Og fødselen og sånn.., det var forresten to på en gang, jeg ble tårefyllt av hele greia. Søøøøøte babyene Jaja. Iløpet av noen uker skal jeg gå rundt og kjenne på magen, for da SKAL jeg være Ingen har sagt at det ikke er lov å håpe??? Får vel bare sette meg ned og vente... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 22. mars 2008 #56 Del Skrevet 22. mars 2008 Dag 9 er vel litt tidlig, så du burde ikke bekymre deg Tror ikke det er så bra at EL kommer så tidlig. Jeg fikk EL på dag 18. Er mannen din hjemme nå? Slik at dere kan gjøre litt i tilfelle du får 2 eller 3 streker Jeg typer du får 2 streker på dag 13 eller 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Dag 9 er vel litt tidlig, så du burde ikke bekymre deg Tror ikke det er så bra at EL kommer så tidlig. Jeg fikk EL på dag 18. Er mannen din hjemme nå? Slik at dere kan gjøre litt i tilfelle du får 2 eller 3 streker Jeg typer du får 2 streker på dag 13 eller 14 Åh... Godt å høre. dag 10, og en strek. Så jeg var litt bekymra Nei, han er nok ikke hjemme før rundt 15 april, så denne runden blir bare en kontroll:) Neste runde derimot... :humpe: Tusen takk for beroligende melding. Endret 22. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Optimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. Dag 8 - En strek. Dag 9 - En strek. Dag 10 - En strek. (Oppdateres) Endret 22. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 22. mars 2008 #59 Del Skrevet 22. mars 2008 Borte til 15. april? Det er lenge!! Jobber han langt borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 22. mars 2008 Borte til 15. april? Det er lenge!! Jobber han langt borte? Sånn er det når man har rota seg borti en sjømann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå