Anamelona Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det forresten noen som vet hvor sånn eggløsningskalkulator er? Jeg tror det hadde vært moro å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 17. mars 2008 #22 Del Skrevet 17. mars 2008 http://www.babyverden.no/templates/Calcula...ion____348.aspx vet ikke om det er det du var ute etter eller www.fertilityfriends.com der kan du skrive inn temperaturmålene dine også beregner den EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 17. mars 2008 #23 Del Skrevet 17. mars 2008 Bra du har fått mensen nå da... og så har du sikret deg clearblue feritilitetsmonitor! (sånn det skrives??) så bra.. Da har du rigget deg! Lykke til denne mnd.. skal følge med.. Dato fikk du mensen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 17. mars 2008 http://www.babyverden.no/templates/Calcula...ion____348.aspx vet ikke om det er det du var ute etter eller www.fertilityfriends.com der kan du skrive inn temperaturmålene dine også beregner den EL Jooo :juhu: Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 17. mars 2008 Bra du har fått mensen nå da... og så har du sikret deg clearblue feritilitetsmonitor! (sånn det skrives??) så bra.. Da har du rigget deg! Lykke til denne mnd.. skal følge med.. Dato fikk du mensen da? Den kom onsdag 12 mars :juhu: En lykkens dag. Jeg vet man egentlig skal vente til det har gått to mensperioder før man starter med sånn monitor. Men seriøst? Tror du jeg klarer å vente? De 200kr i testpinner jeg kommer til å bruke er jammen verdt det :rosasmil: *SånnPasseLykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 17. mars 2008 #26 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvis du er som meg så klarer du ikke vente! haha! nei sett igang! Jeg er også supermotivert for denne PP! Skal seriøst klare det nå! Klarer ikke vente til EL. (er bare på dag tre, kjipt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Hehe... Skjønner. Jeg vil bare at ting skal skje nå Så fort som mulig. Jeg er overklar for å få meg en mini-me... Og det å gå gravid/få barn ser jeg på en av de tre viktigste tingene her i livet (1. Familie og venner. 2.Kjærligheten. 3. Barn) 1 og 2 kan lett bytte litt plass... Hehe.. Inni der kommer min kjærlighet til min lille elskelige hund Hvis bare magen nå kunne begynne å vokse, så blir jeg så glad at ingenting kan overgå det. Det blir bare en helt ubeskrivelig lykke :juhu: Endret 21. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2008 #28 Del Skrevet 17. mars 2008 Håper du lykkes snart, og at du ikke blir altfor skuffa hvis det går noen måneder før det klaffer! Er han like gira som deg? I så fall har dere nok mye på gang fremover (er han som gutter flest protesterer han vel ikke uansett...) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Håper du lykkes snart, og at du ikke blir altfor skuffa hvis det går noen måneder før det klaffer! Er han like gira som deg? I så fall har dere nok mye på gang fremover (er han som gutter flest protesterer han vel ikke uansett...) Lykke til Utrolig nok så er det vel jeg som er den som er pådriveren når det gjelder Rart, men sånn er det vel i sjeldne tilfeller Litt dumt at han er sjømann, men vi får jo bare håpe at det går allikevel... Han har blitt mer og mer interessert virker det som, men han er også av typen som ikke uttrykker glede og interesse like mye som vi jenter gjør. Om du skjønner? Han er vel sånn som gutter flest. Chiller'n ----------------------------------------- Åååååh... Nå sitter han og koser med hunden og prater til han :rødme: Blir jo rent nyforelska når jeg ser sånt Endret 17. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2008 #30 Del Skrevet 18. mars 2008 Men han vil også ha barn liksom? Sjømann er sikkert litt kjedelig, ihvertfall hvis han er borte lenge av gangen.. Er han det? Men på den annen side så setter man kanskje mer pris på hverandre når man først er sammen da enn hvis man er det hele tida..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 18. mars 2008 Men han vil også ha barn liksom? Sjømann er sikkert litt kjedelig, ihvertfall hvis han er borte lenge av gangen.. Er han det? Men på den annen side så setter man kanskje mer pris på hverandre når man først er sammen da enn hvis man er det hele tida..? Joda, jeg har fått han med på ideen nå SÅ slem er jeg da ikke Han er ikke borte mer enn 3,5 uker, men det er jo mer enn nok til å "ødelegge" annenhver mnd det... Typisk.. Så nå skal jeg bare se om jeg er istand til å få barn, ved hjelp av denne monitoren, og det mens jeg venter på en time til utredning på gyn.pol. Så det ska itj stå på det nei :gjeiper: Er vel igrunn bare å sette seg tilbake, nyte showet og vente på spenningen Ja, det er definitivt fordelen med å ha en sjømann i hus. Forelskelsen blusser sterkt opp HVER gang de kommer hjem. Vi har vært sammen i over 6 år, og allikevel er jeg helt på tuppa dagen før han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 18. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen (fra og med idag) taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Opptimal sjanse for å bli gravid. Idag tok jeg min aller første test. Dag 6 i min syklus. Dag 6 - En strek. (Oppdateres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 19. mars 2008 #33 Del Skrevet 19. mars 2008 Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen (fra og med idag) taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Opptimal sjanse for å bli gravid. Idag tok jeg min aller første test. Dag 6 i min syklus. Dag 6 - En strek. (Oppdateres) Spennende. Hørtes jo kjempelurt ut med en sånn da Lykke til og god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 19. mars 2008 #34 Del Skrevet 19. mars 2008 Spennende, Jeg har aldri hørt om en sånn Clearblue fertilitetsmonitor. Hvor har du kjøpt den? Det koster nok litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2008 #35 Del Skrevet 19. mars 2008 Spennende med sånn monitor! Selv om jeg for min egen del tror jeg ville prøvd uten denslags, ihvertfall i begynnelsen.. Ser for meg at litt av "magien" rundt forsvinner så fort man begynner å overvåke/planlegge for mye, og at lysten forsvinner de dagene man vet at sannsynligheten er liten for å bli gravid.. Men hva vet vel jeg, jeg er jo bare en stakkar som går på p-piller uten noen planlagt graviditet i all overskuelig fremtid... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 19. mars 2008 Spennende med sånn monitor! Selv om jeg for min egen del tror jeg ville prøvd uten denslags, ihvertfall i begynnelsen.. Ser for meg at litt av "magien" rundt forsvinner så fort man begynner å overvåke/planlegge for mye, og at lysten forsvinner de dagene man vet at sannsynligheten er liten for å bli gravid.. Men hva vet vel jeg, jeg er jo bare en stakkar som går på p-piller uten noen planlagt graviditet i all overskuelig fremtid... Lykke til Joda, har jo prøvd så vidt noen mnd, men i og med at det er litt usikkert hvorvidt jeg har eggløsning eller ei så er jeg litt interessert i å finne ut dette. Jeg skal jo til utredning også, og da kan jeg jo fortelle om "oppdagelsene" mine til doktor dyregod Hadde jeg hatt vanlig mens uten tull og tøys så hadde jeg spart de 1500 kr jeg brukte på monitoren. VIRKELIG!!! Og magi eller ei, magien den dagen jeg "tisser plusstegn" er mer enn nok for meg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 19. mars 2008 Spennende, Jeg har aldri hørt om en sånn Clearblue fertilitetsmonitor. Hvor har du kjøpt den? Det koster nok litt penger Jeg kjøpte den på apoteket. Den kostet en del ja. Betalte vel 1300 eller no for minitoren, og 200 for en pakke med 20 stk testpinner. Med vanlig syklus på 21 dager trenger man visst toppen 10 Men det er for dere "normale" individer Jeg trenger vel flere. Hehe. Mensen sluttet igår, etter 7 effektive blødningsdager, så forhåpentligvis er vel kroppen min i rute igjen. :juhu: Men sambo'n reiste jo selvfølgelig idag da. Er det ikke typisk? Her sitter jeg i midt-norge, og han på sørvestlandet. PASSE KJEDELIG!!!!! Men jeg tok sjansen på at det ikke var mer igjen igår kveld, og så ble det litt før han dro. Og det gikk heldigvis bra. Ingenting er vel verre enn å kjøre brannbil? Fysjom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 19. mars 2008 Spennende. Hørtes jo kjempelurt ut med en sånn da Lykke til og god påske. Takk for det. Forhåpentligvis kommer den med gode nyheter i løpet av en uke eller to. :juhu: Lykke til til deg også. Krysser fingre og tær for at det lykkes denne gang for deg Da må jeg underrettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Litt om monitoren jeg har begynt med: (i korte trekk for dere som lurer.) Clearblue fertilitetsmonitor. Hver morgen taes det en urinprøve hvor hormonnivået av østrogen (økning fram til eggløsning) måles utifra en testpinne som leses av monitoren. Den har tre alternative svar til meg: 1, 2 og 3 streker. 1. Liten sannsynnlighet for å bli gravid 2. Jeg er inne i fruktbarhetsperioden. 3. Opptimal sjanse for å bli gravid. Min syklus, og hva som skjer: Dag 6 - En strek. Dag 7 - En strek. (Men 1 sterk og 1 svak strek på selve testpinnen) :klø: (Oppdateres) Endret 19. mars 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2008 #40 Del Skrevet 19. mars 2008 Og magi eller ei, magien den dagen jeg "tisser plusstegn" er mer enn nok for meg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå