Gjest Francess Skrevet 13. mars 2008 #41 Del Skrevet 13. mars 2008 Dere som skriver så negativt om folkene på kg: Hvorfor er dere her? Noengang tenkt over at dere selv utgjør en bit av kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 13. mars 2008 #42 Del Skrevet 13. mars 2008 Noengang tenkt over at dere selv utgjør en bit av kg? Åja. Jeg følte meg truffet av opptil flere av innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2008 #43 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er mye mer underholdene å komme med litt mer kritiske eller litt morsomme ting i sånne tråd som dette her. Hadde det ikke vært kjedelig hvis alle skulle svare at 'nei da pga KG har jeg lært at det finnes mange fine verdifulle mennesker og at alle er snille og greie og bla bla bla' Det er jo selvfølge! Men KG viser fram også andre sider av mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Framcess Skrevet 13. mars 2008 #44 Del Skrevet 13. mars 2008 Hadde det ikke vært kjedelig hvis alle skulle svare at 'nei da pga KG har jeg lært at det finnes mange fine verdifulle mennesker og at alle er snille og greie og bla bla bla' Det er jo selvfølge! Men KG viser fram også andre sider av mennesker Hvis de fleste hadde svart noe slikt, tror jeg jeg hadde blitt ganske overrasket. Innlegg om hvor sneversynte og uintelligente alle på kg er (Og implisitt: hvor fantastisk en selv er) dukker alltid opp i slike tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2008 #45 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hvis de fleste hadde svart noe slikt, tror jeg jeg hadde blitt ganske overrasket. Innlegg om hvor sneversynte og uintelligente alle på kg er (Og implisitt: hvor fantastisk en selv er) dukker alltid opp i slike tråder. Akkurat nå insinuerer du jo noe og? At det er umulig at alle skulle være snille og greie på KG? Men egentlig, dette er jo da Skråblikk og Generaliseringer, det er lov å være litt useriøs. I tillegg - de fleste har sagt at de er overrasket hvor mange det er som er usaklige eller har skrivevansker osv. Det betyr jo ikke da at det impliserer at alle er det. Det kan jo godt være at noen trodde at 1% hadde skrivevansker, men det ser egentlig ut at det er en av ti. Da er det MYE mer enn du trodde, men det sier ingenting om flertalle på KG likevel. (jeg er nok en av dem som har skrivevansker ) Endret 13. mars 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Francess Skrevet 13. mars 2008 #46 Del Skrevet 13. mars 2008 Hadde det ikke vært kjedelig hvis alle skulle svare at 'nei da pga KG har jeg lært at det finnes mange fine verdifulle mennesker og at alle er snille og greie og bla bla bla' Det er jo selvfølge! Men KG viser fram også andre sider av mennesker Jeg føler ikke det er en selvfølge. Får inntrykk av at det er mange som nærmest har blitt misantropiske av å være på kg. Skulle ønske folk var litt greiere med hverandre på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 13. mars 2008 #47 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg føler ikke det er en selvfølge. Får inntrykk av at det er mange som nærmest har blitt misantropiske av å være på kg. Skulle ønske folk var litt greiere med hverandre på kg. Jepp. Et slags dypdykk ned i folkehavet. Endret 14. mars 2008 av Helen Parr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. mars 2008 #48 Del Skrevet 14. mars 2008 Forresten, Tabris. Jeg er ikke alltid enig med deg, men er det en her på forumet jeg aldri har sett noen usaklige personangrep fra, så er det deg. Kudos til deg for det. Tusen takk! :-D Vel, for også å være litt positiv i denne tråden - jeg har blitt positivt overrasket over hvor mange det er som er interessert i miljø og en mer grønn livsstil, og at det faktisk er flere veganere/vegetarianere her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nenita2 Skrevet 14. mars 2008 #49 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg legger til at jeg har lært at det finnes veldig mange morsomme filmer med søte kjæledyr på youtube, og at Gullars lever i beste velgående ennå... også på Youtube. DET var stort for meg og brakte stor forlystelse på jobben de siste timene i går. Gullars ROCKS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest septica Skrevet 14. mars 2008 #50 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har lært at det faktisk går ann å bruker sjokoladepapir(helst japp)istedet for kondomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #51 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) - Hvis man sier at noe er bra, så sier man automatisk at alle andre alternativer er dårlige, og de som benytter seg av dem er idioter. - Det finnes OVERHODET ingen mellomting. Alt er svart eller hvitt. - Når man kan gjemme seg bak et nick, er det uproblematisk å utlevere seg selv med helse, følelser og det som verre er, i tillegg til kjæreste, mann, barn, familie og venner. - Å lese mailen, eller innhold på mobiltelefon til kjæresten, er helt normal og sunn oppførsel i et forhold og helt greit så lenge man ikke har noe å skjule. - Bryllup er ikke en gøy fest for å feire kjærligheten. Det er en høydepunktet i alle kvinners eksistens og representativt for hennes verdi. - Det er helt normalt å ha satt seg inn i alle mange hundre år gamle skikker knyttet til bryllup når man skal i bryllup på besøk, og gjør man ikke det, så er det ensbetydende med at du ønsker å ende vennskapet. .... bortsett fra den regelen om at hvite kjoler er for jomfruer, selvsagt, den hopper vi elegant bukk over. - Det er helt normalt å føle seg som annenrangs bekjentskap om man "bare" blir invitert på kaffe, når brudeparet ikke vil gjøre seg til gjeldsslaver pga bryllupet. Naturlig reaksjon er selvsagt boikott. - At folk faktisk blir sinte (!!) når man sier at slankepiller ikke fungerer eller at man ikke kan gå ned 10 kg på 3 dager bare ved å spise godteri 3 av 7 dager i uken i stedet for 7 av 7. Endret 14. mars 2008 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. mars 2008 #52 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har lært følgende: -Ikke spør på KG hva som feiler deg, ta kontakt med fastlegen din -Ikke spør om du er gravid, ta en test -Ikke spør om barneoppdragelse, bruk sunn fornuft -Ikke søk trøst på KG, din egen lykke har du og bare du ansvar for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #53 Del Skrevet 14. mars 2008 Etter å ha vært her inne noen måneder nå, sitter jeg med en stor fasinasjon over hvor mange ulike mennesketyper som finnes her inne, og jeg må si at jeg har lært mye av å lese diverse innelegg. Det er spesielt en ting jeg har lært i løpet av denne tiden. Jeg har blitt mer bevisst, og ikke minst ydmyk(!), i forhold til hvordan ting jeg tar som en selvfølge ikke er en selvfølge for andre, og hvordan ting jeg sier og gjør (bagateller i mine øyne) påvirker andre i hverdagen. For eksempel hadde jeg aldri tenkt på at et smil kan oppfattes negativt før jeg leste det her inne... jeg hadde aldri tenkt på at noen kunne smile for mye. Har du lært noe av menneskene her inne? Og i så fall, kan du nevne en ting? At det finnes folk som er dummere enn meg selv. At det finnes folk som aksepterer mer enn meg selv. At det finnes folk som skulle vert fratatt sin pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 14. mars 2008 #54 Del Skrevet 14. mars 2008 En ting til: At jurister er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mars 2008 #55 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) En ting til: At jurister er morsomme. Språkvitere er ikke borte de heller. Og så har jeg fått mange gode sminke- og vesketips her inne. Endret 14. mars 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 14. mars 2008 #56 Del Skrevet 14. mars 2008 En ting til: At jurister er morsomme. Det er viktig lærdom! Forresten ville jeg nok vurdert å begrense det til "at jurister kan være morsomme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. mars 2008 #57 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er viktig lærdom! Forresten ville jeg nok vurdert å begrense det til "at jurister kan være morsomme". Ufrivillig morsomme, vil jeg legge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 14. mars 2008 #58 Del Skrevet 14. mars 2008 En ting til: At jurister er morsomme. Språkvitere er ikke borte de heller. Kan vi ikke like gjerne slå fast at akademikere har en jevnt over nokså bra humor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 14. mars 2008 #59 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Ufrivillig morsomme, vil jeg legge til. Nei! Endret 14. mars 2008 av Helen Parr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #60 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan vi ikke like gjerne slå fast at akademikere har en jevnt over nokså bra humor? Men da dukker spørsmålet opp - er man akademiker når man har treårig høyskoleutdanning? Jeg vet det har blitt diskutert her tidligere, men husker ikke konklusjonen? *vil gjerne være morsom* Kan jeg i det minste kalle meg akademiker om noen med høyere utdanning enn dette ler av meg? Dette er da et eksempel på noe jeg _burde_ lært her inne, men ikke husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå