Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvor lenge er man fredet etter et samlivsbrudd??? Vet at alle trenger litt tid alene da, men når kan jeg begynne å trøste?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærsyltetøy Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Tjaaahh... Det er jo helt forskjellig fra person til person, da... Men for meg personlig ville jeg sagt noe sånt som minst to mndr, max halvt år. - Har nettopp gått gjennom et brudd, så jeg føler at jeg vet hva jeg snakker om.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Tja. Kommer jo an på hvor lenge du var i forholdet da ... og hvor alvorlig det var. Da det ble slutt etter ni år - gikk det vel tre måneder før jeg datet en annen - men jeg var absolutt ikke klar for å binde meg - og det var jeg ærlig om. Etter et og et halvt år dukket min nåværende samboer opp - hadde han dukket opp like etter bruddet - ville fredningstiden blitt brutt ... tror jeg, ganske sikkert. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg lurer på det samme selv. Har vært forelska i en type ganske lenge, men skygget unna fordi han hadde kjæreste. Nå er han nettopp blitt singel og jeg er i fyr og flamme. Skal jeg vente eller vise min intresse, invitere han på kaffi ol. Er litt reddd for å skremme han bort. Noen gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Vel, det kommer an på om du trives med å være dama han bruker for å glemme ex'en ... :-? Har hatt et par typiske rebound forhold, og de holdt ikke så lenge. Men så har jeg hatt et veldig utypisk et, for det holder fortsatt :D Så det var nok noe mer. Men ny-singel og på jakt etter litt moro, det skal jeg ærlig innrømme jeg var :oops: For egen del synes jeg det er den beste måten å komme seg igjen på: raskt opp salen igjen . Men det er selvsagt viktig å si klart ifra om at man kanskje ikke så mye å satse for dem som er ute etter noe seriøst og varig. Så mitt råd: Ute etter å hjelpe en heartbroken hunk? Go for it! På jakt etter den store kjærligheten? Vent en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå