Sirin Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvilken barberhøvel foretrekker dere? Har tenkt å prøve den nye til Venus men lurer på om det bare er fargen som er forandret. I såfall gidder jeg ikke for den "gamle" Venus var jeg ikke spesielt imponert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Synes Venus er kjempebra jeg. Beste jeg har prøvd hittil! Den holder seg skarp lenge og skaftet er bevegelig og bra å holde i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Er det den rosa eller den gamle grønne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Er det den rosa eller den gamle grønne? Den gamle var blå... Det eneste som er forandret er fargen. Så nå finnes altså Venus høvelen i tre farger blå, hvit/glitter (crystal) og rosa (Passion Pink) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirin Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Stemmer...den var blå Jeg løper og kjøper den rosa da, så får jeg prøve den. Må uansett kjøpe en ny høvel hvis ingen har noen andre forslag om bedre høvler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 Bruker dere alltid barberskum ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg er veldig fornøyd med Venus-høvelen - men jeg må si jeg syns det er litt tåpelig at de lanserer en "ny" høvel nå, og så er det bare fargen som er ny... Kan det være nødvendig? Jeg bruker alltid skum/gel til barberingen - Gillette for women. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Bruker som regel bare såpeskum til barberingen, jeg. Det funker bra. Gjest: Har du flere spørsmål om hårfjerning, søk etter "barbering". Dette temaet er blitt diskutert i hjel gang på gang her på KG, så jeg tror nok du vil få svar på spørsmålene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Det var vel spørsmål om bra barberhøvler og ulike erfaringer.. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg bruker bare vann når jeg barberer meg jeg. Har ikke opplevd å få noe sår eller noenting selv om jeg bare bruker vann. Det er mye mer praktisk og billigere enn noe som helst barberskum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Venushøvelen er god å holde i - men jeg kjøper alltid Mach3 blader til - de er bedre enn bladene som følger med Venus-høvelen. Fargen er ny, og jeg overrasker dessverre ikke meg selv om jeg etterhvert er så dum at jeg kjøper en ny en bare for å få litt forandring... Bruker alltid barberskum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 5. mai 2003 #12 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg bruker og Venus og er kjempe fornøyd med den. Bruker bare vann når jeg barberer.. Synes det funker bra. Har enda ikke sett de nye høvlene. Men kjøper sikkert en ny når de kommer hit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. mai 2003 #13 Del Skrevet 5. mai 2003 liker venus høvel jeg, både skaft og blad er det beste jeg har prøvd. hadde en blå, men jeg 'måtte' likevel ha en klar også da de kom. men jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg kommer til å kjøpe en ROSA... bruker aldri skum, er allergisk. bruker olivenolje i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 5. mai 2003 #14 Del Skrevet 5. mai 2003 Bruker "skaftet" til Venus, bladene til Mach3 samt babyolje. Funker som bare nøkken for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #15 Del Skrevet 5. mai 2003 baby-olje skal jeg prøve. Har problemer med sinnsykt tørre legger etter barbering!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. mai 2003 #16 Del Skrevet 5. mai 2003 Har forsøkt mange typer barberhøvler, og for meg er venus gilette den beste. Særlig syns jeg det er bra at hodet er bevegelig (som flere har nevnt).Liker også bladene,at de er brede og litt avrundet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #17 Del Skrevet 5. mai 2003 har også venus! Liker også at bladene skylles lett, kan skylles "bakfra" liksom! Skum og hår er vekk på et blunk! Hadde noen tenkt å løpe å kjøpe en ny venus-høvel? Det er jo bare fargen som er forandret, så hvis du var misfornøyd med den blå-grønne tror jeg ikke du vil like den rosa heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #18 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg og syns Venus er den beste jeg har prøvd..Kjøpte den nye rosa her om dagen..Måtte bare ha rosa! Bruker barberskum hver gang jeg barberer meg ja..Gillette for women. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå