Gå til innhold

Nyetablert samboer - Bremsespor i underbuksa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Når det begynner å klø så gå på do og tørk deg en gang til. IKKE begynn å klø deg i røven for det er da det blir bremsespor.

Voksne mannen som ikke kan vanlige dorutiner... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan virkelig ikke skjønne problemet. Hvis du ikke klarer å tørke deg tilstrekkelig, hva med å barbere deg i røven? Kanskje dette kan gjøre det litt enklere :blunke: Bremsespor burde være forbeholdt små barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå til innkjøp av vaskeservietter for babyer. hver gang du har vært på do tørker du først med vanlig papir, og så tar du en runde med vaskeserviett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Har hørt at analsex kan gi slapp lukkemuskel der bak, som igjen fører til dårlig kontroll på tarmfunksjonen.... (og bremsespor?)

Brannfakkel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Det vet du bare alt om ikke sant.... :hoho:

Hvorfor er du etter meg hele tiden? Har jeg gjort deg noe SS?

Og nei, jeg praktiserer ikke sex analt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvorfor er du etter meg hele tiden?

Og nei, jeg praktiserer ikke sex analt.

Vel Vinga- du er jo viden kjent på KG får å være "ettergivende".

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisj.. Hvorfor kan dere ikke TØRKE dere godt nok da???

Bremsespor er SKIKKELIG turn of, og hadde jeg funnet en underbukse med bremsespor i som var sambo sin, hadde jeg slengt den i fjeset på han og samtidig kjøpt ett årsforbruk med toalettpapir i hans navn.

Klør du, så er det sikkert en grunn, mulig litt avfall som ligger mellom skinkene.. GÅ PÅ TOALETTET OG TØRK IGJEN!!!!!!

INGEN har det så travelt at de ikke har tid til å tørke seg skikkelig.. Å dere mannfolk som sitter å gnurer på ramma med lesestoff, og bruker skikkelig lang tid der inne, kan heller korte ned på lesinga og konsentrere dere om å bli " ren og om ikke pen, i alle fall luktfri i røven"

Bæsj lukter vettu..... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På besøk!

:oops: P.g.a. feil under et kirurgisk inngrep for mange år siden så har jeg stadig lekkasjer fra endetarmen - noe som forårsaker "bremsespor".

Lukkemuskelen (vi har 2 sett av disse - en som er automatisk og en vi "styrer") fungerer som en strikk. Og alle vet at en strikk som er strukket for langt - aldri vil bli "normal". Slik også med min endetarm. :(

Så kom ikke her å si at jeg ikke tørker meg ordentlig. :x

Og dette er ikke noe "lekkert" problem å ha - det skal dere vite. Og det blir heller ikke noe bedre av den "fordømmende" tonen som er på noen av innleggene her! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Det kunne du jo nevnt, da....

Det burde kjæresten din forstå, vet ikke hun om det?

Isåfall synes jeg baby våtservietter er en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kom ikke her å si at jeg ikke tørker meg ordentlig. :x  

Og dette er ikke noe "lekkert" problem å ha - det skal dere vite.   Og det blir heller ikke noe bedre av den "fordømmende" tonen som er på noen av innleggene her!   :(

Nr 1. En del menn TØRKER seg for dårlig i rumpa, derfor ..

Ne 2. Skal du skrive ett innlegg, og forvente at vi skal forstå så må du skrive så vi forstår da.. Vi kunne ikke vite at du har problemer med endetarmen, vi er ikke tankelesere.

Å når du skriver at du er redd for at kjæresten din skal oppdage bremsesporene dine, og ingenting annet, så går man ut fra at du ikke tørker deg godt nok, og at du ellers ville nevnt problemet ditt med en gang..

Som Don Pedro skriver, vet ikke kjæresten din om dette da??? Du må fortelle henne dette da vet du, så blir det ikke noe pinlig episode da vet du. For hun forstår sikkert.

Det er en HELT annen sak å finne bremsespor truser når man vet at personens som eier trusa har ett problem han ikke kan regjere over..

Så du har ingen grunn til å bli sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På besøk - igjen!

Det er ikke jeg som har startet tråden.......... :-?

Har jeg virkelig antydet det??

Jeg er en kvinne jeg. Er "gjest" ..........en gjest som har problemer med endetarmen og lekkasjer derfra. Jeg skrev innlegget mitt for å fortelle en "annen side" av saken!

Og et nytt kirurgisk inngrep nytter ikke........bare så det er sagt!

Dette er et problem jeg må leve med - OG som jeg lever med.

Men - det er ikke noe gøy. Det hemmer meg......... og JA - jeg bruker våtservietter - type baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Ikke så lett å vite forskjell på gjest og gjest, vet du... :lol:

Hva med truseinnlegg (lenger bak enn ellers), funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uansett stooooooooooor forskjell på å slumse med renholdet og å ha en problem man ikke rår over.

Ingen her er fordømmende overfor sykdom og andre uheldige omstendigheter - men slurvete hygiene er nedtur, turnoff og unødvendig enten det gjelder rompa eller armhulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med såpe og vann da? :blunke:

Vasker meg alltid etter toalettbesøk. Er ikke dette normalt?

Og i tillegg skifte undertøy hver dag.

Og selvfølgelig tørke seg ordentlig.

Men jeg holder en knapp på daglig undertøyskift, + såpe og vann.

Hadde jeg sett dette hos en eventuell samboer, så ææææææææsj..........

Jeg ville tenkt at han ikke engang tok seg bryet med å tørke seg ordentlig!!!!!!!!!!!

Og med hensyn til sex i denne sammenhengen........Grøss...... :x Nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si i fra om at de fleste ikke gransker samboens undertøy når de skal vaske det da :wink:

Jeg pleier i hvertfall ikke å åpne bokserne til typen, og studere ivrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Har du vurdert Up & Go??? De kan hives etter bruk...

Nei, vet du hva, ta dritten din sjøl (bokstavelig talt) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...