Gå til innhold

Nyetablert samboer - Bremsespor i underbuksa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bremsepor-Mann

Jeg har i det siste fått et jævlig høyt underbukse-forbruk.

Jeg er nyetablert samboer, og hun vasker som regel klærne våre. Men jeg vil ikke at hun skal se underbuksene mine med bremsespor, så jeg kaster de og kjøper meg nye.

Hvor langt ut i et samboerforhold blir det naturlig å la partneren se bremsesporene i underbuksa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Hva med å begynne å tørke deg litt bedre i røven etter et toalettbesøk? Mye billigere og mer hygienisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å få tak i brune underbukser, da kan man ha den i et par uker uten at bremssporene synes. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du kan tørke deg bedre

2. Vil hun ikke reagere på at der "aldri" er underbukser til vask fra deg? Spesielt hvis der kommer antall underbukser som tilsier at du bruker samme undertøy i flere dager? :o

3. Du kan jo vakse klær. Da ser ikke hun dine spor og hun blir kanskje glad for at du vasker klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det første jeg tenkte når jeg leste dette var at bremsespor er veldig vanlig og lages av alle. Selv jenter kan ha dette. G-streng er ikke alltid like kuult for å si det sånn.

Jeg kan ikke gi deg noen tips om hva du skal gjøre. Du kan tilby deg å lære å vaske klær du også. Jeg er i en ordning med min samboer at vi vasker klærna våres i fellesskap. Jeg som jente setter utrolig stor pris på å få hjelp til dette. Det er ikke en selvfølge at jenter gjør dette alene.

Dersom dere av praktiske grunner har den ordningen at det er hun som setter på vaskemaskinene så tror jeg nok at tiden er inne for å slenge boxerne i skittentøyskurven. Tror nok ikke at hun ser så nøye på dem at hun vil legge merke til dette.

Hvite boxere er kanskje ikke så praktiskt for gutta, så du bør kanskje velge svart og grått.

Samboer'n min fortalte med hele kroppsspråket at han ikke likte tanken på en helt hvit boxser. Tror nok ditt problem var grunnen til hans reaksjon.

Humor løser også ganske mange ting. Så jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg tenkte når jeg leste dette var at bremsespor er veldig vanlig og lages av alle. Selv jenter kan ha dette. G-streng er ikke alltid like kuult for å si det sånn.

Jeg bruker alltid g-streng, men har aldri det problemet. Det er da vel ikke noe problem å tørke seg ordentlig vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Hva med å bruke underbuksene noen uker til slik at det blir en nypløyd åker i stedet?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan erindre at vi snakket om bremsespor når vi var små, men etter voksen alder har jeg helt ærlig talt aldri opplevd fenomenet i egne truser, verken G-streng eller annet.

Bruker heller litt ekstra dopapir og tørker skikkelig jeg, FØR jeg tar på trusa igjen....

tror jeg ville syntes det var rart om samboern aldri hadde truser til vask, men minst like rart om samboern laget skikkelig bremsespor i underbuksa!!

Var kanskje ikke til noe hjelp dette, men eneste tips fra meg er: Tørk deg skikkelig etter hvert dobesøk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Aline her!

Men vil naa ogsaa si at jeg tror nok ikke samboeren kommer til og studere trusene dine naar de er til vask.

Du kan jo kjoepe en pakke med uparfymerte baby wipes, slik at du kan "vaske toerke" rompa etter do besoek?! (Disse kan ogsaa kjoepes i smaa hendige pakker og tas med naar man skal ut.)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ler meg skakk i hjel av alle sammen.

Dere er herlige. :sjarmor:

Babyvipes - hvordan kommer du på det? :ler:

Keep up the good work. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje det er fjerting som lager bremsesporene?

Da duger det neppe å bruke baby wipe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt!!

Hadde jeg sett bremsespor i bokser'n til sambo skulle jeg tatt han et skikkelig kurs i rumpetørking!!!! Dette burde ikke være noen stort problem hos voksne mennesker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjelpe meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega
Ærlig talt!!

Hadde jeg sett bremsespor i bokser'n til sambo skulle jeg tatt han et skikkelig kurs i rumpetørking!!!! Dette burde ikke være noen stort problem hos voksne mennesker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjelpe meg!!!

Jeg ser det for meg... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du får bremsespor som resultat hver gang du slipper en fis så vil jeg foreslå en tur til lege, det kan da umulig være normalt? Ellers er jeg enig med de andre her, tørk skikkelig etter du har vært på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!!

Hjelpe meg!!!

Får si som noen sa i en annen tråd at man slipper i alle fall ikke opp for samtaleemner her. Jeg ler og ler. (beklager du som startet innlegget)

Har ærlig talt heller aldri hørt om bremsespor i voksen alder. :o Hadde nok blitt et rumpetørkingkurs om jeg hadde oppdaga det hos sambo jeg også. :ler:

Teena for menn?? Det er forresten kanskje bare til tisseproblemer??

Nei, vet ikke jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Tena for menn med bremsespor??? :ler:

Hva med å vaske undertøyet ditt selv istedet for å blakke deg på innkjøp av nytt hele tiden. Bruk "trusepengene" dine på noe koselig for dere istedet du, så kanskje hun blir blind for disse bremsesporene...

Men ærlig talt...bremsespor?? Det må da finnes måter for å unngå det vel?? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Skjetta!

Kan du ikke lure underbuksene i maskinen uten at hun ser bremsesporene da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...