Gjest Trampe Skrevet 5. mai 2003 #1 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei! Hva synes dere om kjolen min?? Den er ikke helt lik den på bildet, min kjole har ikke det som henger ned på armene på kjolen, også er stroppene mine litt bredere. Jeg synes det er så utrolig mange flotte kjoler, så jeg blir litt usikker innimellom... :-? Men, hun som hjalp meg i butikken sa det var helt normalt. Jeg fikk prøve den en gang til og den satt veldig fint. :D Kjolen er nr 3 fra venstre på nederste rad, og heter Moulin Rouge.... Dobbelklikk på bildet så kommer den opp i et større bilde. Er spent på hva dere synes http://www.maggiesottero.com/catalog/catalog2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Den var kjempefin, særlig likte jeg detaljene på skjørtet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 5. mai 2003 #3 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg synes den var kjempe lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Det var en kjempe fin kjole :smile: ...gleder meg til jeg kan begynne å prøve også! Hvor lenge før bryllupet er det egentlig vanlig å begynne med prøving av kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Nydelig! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 DEN VAR NYYYDELIG! Et godt valg! Dette var en kjole etter min smak! (Jeg lagra den i mappa mi for aktuelle brudekjoler jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 Åh, guuuud... den var nyydelig! Fikk lyst til å gifte meg jeg nå. Må ut og finne mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Den var kjempefin!!! Helt nydelig, stilren og enkel men samtidig veldig glamorøs og forseggjort. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 En absoultt nydelig kjole. Du kommer til å bli nattens dronning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 NYDELIG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Flott kjole! Go for it! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 5. mai 2003 #12 Del Skrevet 5. mai 2003 OJ; SÅ FIN!! Nydelig! DET var en ordentlig brudekjole! Skal ikke giftemeg på noen år, men den siden ligger under favoritter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. mai 2003 #13 Del Skrevet 5. mai 2003 Den var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. mai 2003 #14 Del Skrevet 5. mai 2003 Nyyyyydelig. Har ikke planer om giftemål enda, men hjelpe meg lysten kommer etter å kikke litt her inne... :oops: Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppa Skrevet 5. mai 2003 #15 Del Skrevet 5. mai 2003 KJEMPESØT kjole - spør du meg !!!! Jeg har ikke helt bestemt meg ennå jeg... Skal gifte meg neste sommer.... -Shoppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. mai 2003 #16 Del Skrevet 5. mai 2003 Lekker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 5. mai 2003 #17 Del Skrevet 5. mai 2003 Fantastisk! Du kan være knallfornøyd med valget ditt! Kommer til å glitre som bare det når du går mot din kjære... Lykke til! MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 5. mai 2003 #18 Del Skrevet 5. mai 2003 Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 5. mai 2003 #19 Del Skrevet 5. mai 2003 Tuuuuuuuusen hjertelig takk for mange fine tilbakemeldinger!!! Nå ble jeg skikkelig glad, og kan endelig slappe av... For nå vet jeg at det ikke er bare jeg som liker kjolen! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mai 2003 #20 Del Skrevet 5. mai 2003 Den har jeg tittet på også.. helt nyyyydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå