Gå til innhold

Se min kjole...Hva synes dere????

Gjest Trampe

Anbefalte innlegg

Gjest Trampe

Hei! :)

Hva synes dere om kjolen min?? :roll: Den er ikke helt lik den på bildet, min kjole har ikke det som henger ned på armene på kjolen, også er stroppene mine litt bredere. :roll: Jeg synes det er så utrolig mange flotte kjoler, så jeg blir litt usikker innimellom... :-? Men, hun som hjalp meg i butikken sa det var helt normalt. Jeg fikk prøve den en gang til og den satt veldig fint.

:D

Kjolen er nr 3 fra venstre på nederste rad, og heter Moulin Rouge.... Dobbelklikk på bildet så kommer den opp i et større bilde.

Er spent på hva dere synes :hoppe:

http://www.maggiesottero.com/catalog/catalog2.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en kjempe fin kjole :smile: ...gleder meg til jeg kan begynne å prøve også!

Hvor lenge før bryllupet er det egentlig vanlig å begynne med prøving av kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

DEN VAR NYYYDELIG! Et godt valg!

Dette var en kjole etter min smak! (Jeg lagra den i mappa mi for aktuelle brudekjoler jeg... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, guuuud... den var nyydelig! Fikk lyst til å gifte meg jeg nå. Må ut og finne mann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin!!! Helt nydelig, stilren og enkel men samtidig veldig glamorøs og forseggjort. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ; SÅ FIN!! Nydelig! DET var en ordentlig brudekjole! Skal ikke giftemeg på noen år, men den siden ligger under favoritter nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Nyyyyydelig. :sjarmor:

Har ikke planer om giftemål enda, men hjelpe meg lysten kommer etter å kikke litt her inne... :oops:

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPESØT kjole - spør du meg !!!!

Jeg har ikke helt bestemt meg ennå jeg... Skal gifte meg neste sommer....

-Shoppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk! Du kan være knallfornøyd med valget ditt! Kommer til å glitre som bare det når du går mot din kjære...

Lykke til!

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampe

Tuuuuuuuusen hjertelig takk for mange fine tilbakemeldinger!!! :enig:

Nå ble jeg skikkelig glad, og kan endelig slappe av... For nå vet jeg at det ikke er bare jeg som liker kjolen! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...