DDuck Skrevet 1. april 2009 #2461 Del Skrevet 1. april 2009 får vi se undersakene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. april 2009 #2462 Del Skrevet 1. april 2009 Ooooog sist men ikke minst: 4mnd igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 1. april 2009 #2463 Del Skrevet 1. april 2009 Kan egentlig ikke si noe, i tilfelle noen fra Barteby snikleser her! Men jeg jobber litt undercover, for å si det sånn! ja, sånne som Maye og jeg. 4 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2464 Del Skrevet 2. april 2009 Kom på det da jeg hadde lagt meg i går jeg! Men nå kan jeg si at det er under 4 måneder igjen!! :dåne: Dvs at vi kan sende inn papirer! Finner ikke bilde av undertøyet på nettet. Det er nok fjorårets kolleksjon ellerno! Tror ikke jeg er helt der enda at jeg legger ut bilder av meg selv i undertøy på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. april 2009 #2465 Del Skrevet 2. april 2009 :strix: Under 4 mnd til du skal gifte deg :strix: til verdens søteste mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2009 Forfatter #2466 Del Skrevet 2. april 2009 Jobben er fullført, kofferten er pakka full av bryllupsting og klær til meg og han godeste for to uker, vekkerklokka er satt til å vekke oss kvart på fem i morra tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. april 2009 #2467 Del Skrevet 2. april 2009 Oj, det var tidlig. Da kan du tenke på at jeg ligger og sover. Men det går vel greit å komme seg opp når man har så koselige planer. for at det er påskeferie! Og for at det er under 4 måneder til du blir kone! Gooood tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. april 2009 #2468 Del Skrevet 2. april 2009 Goood tur og ferie! Og for under 4 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2009 #2469 Del Skrevet 3. april 2009 Ha en riktig fin påske, Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2009 #2470 Del Skrevet 3. april 2009 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. april 2009 #2471 Del Skrevet 3. april 2009 Ha en fin ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2009 #2472 Del Skrevet 3. april 2009 Kos deg med påskeferie hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. april 2009 #2473 Del Skrevet 3. april 2009 Kos dere masse på påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2474 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Oj, det var tidlig. Da kan du tenke på at jeg ligger og sover. Men det går vel greit å komme seg opp når man har så koselige planer. for at det er påskeferie! Og for at det er under 4 måneder til du blir kone! Gooood tur! Vet du hva, tenkte faktisk på det i dag morges da jeg stod og pussa tennene i halvsvime! "Nå ligger Muffin og sover gitt.." Takk for koselige hilsener folkens! Nå sitter jeg i leiligheten til broren til han godeste. Har surra noen timer i Oslo. Gikk innom House of Singles, og han godeste prøvde ett eneste antrekk, og kjøpte det. Fikk det med seg med en gang og hele pakka! :dåne: Han blir såå fin!! :rødme: Kan legge ut et (dårlig) mobilbilde på fb-gruppa! Endret 3. april 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2475 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Bryllupet vårt Rødt- ikke klart Grønt- Ferdig Orange- Under planlegging Brud Kjole - Bente fra Agape Sko Tiara Denne Parfyme - skal ha en av de jeg pleier å bruke Slør Undertøy - har tilgodelapp på undertøysbutikk Undertøy til bryllupsnatten Dette eller dette Sminkør Frisør - bestilt både til dagen og prøvetime tidligere i uka Strømpebånd? Strømper Han godeste Antrekk Parfyme - kjøpe ny av denne Sko Frisør (i begynnelsen av juli?) Blomster Brudebukett Knapphullsblomster til han godeste, forloveren og pappa Tanta mi lager borddekorasjoner Trykksaker Lage invitasjoner Levere ut invitasjoner - gjøres i påska Lage bordkort Lage sanghefter Til bordet Duker Lys Servietter Limegrønne brikker til kaffebordene Plan for bordplassering Maten Forrett: Asparges med serranoskinke og parmesan, aioli Bestille aioli Hovedrett: Helstekt indrefilet med urter, gratinerte poteter, grønnsaker Dessert Denne Kjøpe mat - Sverige? Bestille bryllupskake Bestille jordbær med hvit sjokolade Få slekta til å bake kaker Drikke Vin til forrett - bestemt Vin til hovedrett - bestemt Vin til dessert - bestemt Foreldrene til han godeste betaler Velkomstdrink Brus Kaffe Vann/farris Toalettkurver Selve kurvene Paracet Nål og tråd Gnagsårplaster Nylonstrømper? Tyggis Hårspray Lokale Bestilt Kokk Serveringspersonale - følger med lokalet (?) Betaling lokale Kirken Booket til 01.08.09 kl. 16.00 Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj Tekstlesing - har tenkt å spørre bestemor Salmer Organist Andre hjelpere Forlover til meg Forlover til han godeste Toastmaster Fotograf - mamma betaler Gaveåpnere Transport fra frisøren til kirka Transport fra festen til hotellet Transport fra kirka til fotograf og videre til lokalet - denne typen Ellers Legge inn ønskeliste hos Tilbords og Christiania Glasmagasin - gjøre i påska Enige om etternavn - jeg tar hans i tillegg til mitt Sende inn papirer Overnatting bryllupsnatta Bryllupsreise Kroatia 4.-14.august Bestilt fly Bestilt overnatting Bestille overnatting i Oslo natta før avreise Endret 3. april 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2009 #2476 Del Skrevet 3. april 2009 Værsegod for lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2477 Del Skrevet 3. april 2009 Verdens beste liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2478 Del Skrevet 3. april 2009 Nå starter jakten på mansjettknapper på Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2009 #2479 Del Skrevet 3. april 2009 been there done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. april 2009 Forfatter #2480 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Nå sitter vi på bussen, med internett! Hjemme om et par timer, skal bli deilig! Endret 4. april 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå